  • 11. Data: 2016-06-27 11:14:59
    Temat: Re: Podlewanie kroplami, no może nie do końca ale jednak.
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 05:42:54 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    delikatnie podciaga sie w górę.

    tam gdzie butelka zaczyna byc walcowata.

    odkręca/zakręca i są relatywnie sztywne.

    > Po pierwsze, po co wsadzać te butelki, nie lepiej nalać wody do rur do
    > pełna?

    Wtedy szybko woda wsiąknie i nie koniecznie sie rozejdzie w poziomie.
    Cała zabawa właśnie polega na tym aby nie lać po wierzchu i lać powolutku.
    Aktualnie niektóre butelki opróżniają się w 10 minut i to niezbyt dobre jest.
    Mysle aby skombinować sobie jakiś wężyk i każdą butelke wyposażyć w sensowne
    odpowietrzenie.

    > Po drugie, nawierć otwory w dnach butelek (jak stoją korkiem do dołu, to
    > na samej górze), to się nie będą zasysać przy opróżnianiu. Tak będzie
    > najbardziej optymalnie :)

    I jak ja to zawioze na pole? :)
    Wszystko mi wycieknie po drodze :)
    Właśnie jedno z założeń jest takie że woda sie utrzymuje jak butelka stoi.
    Po odwróceniu ma powoli sie opróżnić.
    Dumam nad jakimiś wężąmi które wsadzę do butelek i gumkami przypnę tak aby były przy
    dnie.
    Dzięki temu bez problemu się będą mogły odpowietrzyć i wystarczy jedna dziurka do
    wyprowadzania wody (zamiast trzech jak jest teraz).

    > Po trzecie, co to za drzewka? :)

    A różne. Leszczyna turecka, kasztan jadalny, leszczyna pospolita i jakaś jeszcze
    inna.
    Generalnie orzechy i to takie co same powinny rosnąć, tyle że bez wody to one sie nie
    utrzymają jak takie małę są. Niedaleko mam takie większe i one bardzo dobrze sobie
    radzą.