  • 131. Data: 2018-04-10 14:52:11
    Temat: Re: ompa ciepła vs panele PV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Apr 2018 13:45:57 +0200, Myjk

    > Nie odwracaj kota ogonem. Moja lodówka od uruchomienia wiatraka skraplacza
    > właśnie wyłączyła się w punkt i przez 3h zużyła 0,105kWh. Jak tak dalej
    > pociagnie to zużyje 0,84kWh na dobę.

    Updejt. 4h 0,145 -> 0,87.

    Ciekawe jak długo ten wiatraczek skraplacza nie chodził i w ogóle czemu się
    zaciął. :/ Jeszcze ciekawsze czemu po pyrgnieciu działa, bo póki co
    uruchamia się za każdym startem sprężarki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 132. Data: 2018-04-11 22:14:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 10.04.2018 o 14:52, Myjk pisze:
    > Ciekawe jak długo ten wiatraczek skraplacza nie chodził i w ogóle czemu się
    > zaciął. :/ Jeszcze ciekawsze czemu po pyrgnieciu działa, bo póki co
    > uruchamia się za każdym startem sprężarki.

    Masz z tyłu za lodówką wiatraczek? A lodówka ma sprężarkę inwerterową
    czy on/off?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 133. Data: 2018-04-12 10:19:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Apr 2018 22:14:38 +0200, Mateusz Bogusz

    > Masz z tyłu za lodówką wiatraczek?

    Tak, sam się zdziwiłem. ;P
    http://barway.pl/wentyl.jpg

    Koreańce wymyślili także tackę
    odpływową tuż pod wiatraczkiem.

    > A lodówka ma sprężarkę inwerterową czy on/off?

    Przy mocy 500W?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 134. Data: 2018-04-14 16:53:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Przy mocy 500W?

    To pewnie on/off. Nowe inwerterowe lodówki, przy maksymalnym biegu
    pobierają nie więcej niż 200W.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz