  • 31. Data: 2019-09-22 07:49:46
    Temat: Re: Postęp technologiczny na podstawie korka od umywalki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.09.2019 07:23, s...@g...com wrote:
    > Masz porownanie kosztow uzycia srodkow i pracochlonnosci w zaleznosci od twardosci
    wody w stosunku do kosztu instalacji i utrzymania filtra ktorym bym chyba musial tez
    auto myc i ogrodek podlewac (na szczescie krow ani swin juz nie choduje;) )?

    Robiłeś takie opracowanie kupując samochód w stosunku do jazdy
    komunikacją miejską i PKSami? :-)

    > Do czasu az pradu braknie.
    > Kiedys sasiad przyszedl po ciepla wode jak jakas wichura byla.

    Jak prądu zabraknie, to ciśnienie Ci spadnie i wody miał nie będziesz.
    Sąsiad uruchomi najtańszy jednofazowy agregat benzynowy i wodę ze studni
    będzie miał.

    Nie rozumiem co mają zjawiska pogodowe do twardości i czystości wody?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2019-09-22 10:10:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.09.2019 o 07:23, s...@g...com pisze:

    > (na szczescie krow ani swin juz nie choduje ;) )

    Nie ma co się cieszyć, bo przez te krowy i świnie wcześniej,
    do szkoły nie chodziłeś.

  • 33. Data: 2019-09-23 06:01:43
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 września 2019 00:49:49 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    twardosci wody w stosunku do kosztu instalacji i utrzymania filtra ktorym bym chyba
    musial tez auto myc i ogrodek podlewac (na szczescie krow ani swin juz nie choduje;)
    )?

    > Robiłeś takie opracowanie kupując samochód w stosunku do jazdy
    > komunikacją miejską i PKSami? :-)

    A moze odniesiesz sie do meritum a nie robic kolejne wycieczki?

    > Jak prądu zabraknie, to ciśnienie Ci spadnie i wody miał nie będziesz.
    > Sąsiad uruchomi najtańszy jednofazowy agregat benzynowy i wodę ze studni
    > będzie miał.

    Nie zabraknie bo pompownia jest dobre 8km dalej, na innej linii WN i NN.
    No ale trzeba udowodnic ze wiesz lepiej jak nie widziales jak dziala. Patrz punkt
    pierwszy, dopowiadasz sobie reszte historii aby udowodnic ze ktos nie ma racji. No
    jak ci sie nudzi...

    > Nie rozumiem co mają zjawiska pogodowe do twardości i czystości wody?

    No sam zaczales, od wentylacji mechanicznej.

    A temat krazy wokol bezproblemowosci flappera. Serwisowany szmatka, a grupa udowadnia
    ze te ktore mamy popularne w polsce to lepsze/niegorsze.

    No coz, zamiast 45-60pln moge wydac 10-15 i tez bedzie dzialac. Ale jak sobie tam kto
    woli.

  • 34. Data: 2019-09-23 06:03:02
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 września 2019 03:10:17 UTC-5 użytkownik collie napisał:

    > Nie ma co się cieszyć, bo przez te krowy i świnie wcześniej,
    > do szkoły nie chodziłeś.

    No, kultury to masz az za dosc. Dowartosciowales sie? Gratuluje,

  • 35. Data: 2019-09-23 10:07:34
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.09.2019 o 06:03, s...@g...com pisze:

    > No, kultury to masz az za dosc. Dowartosciowales sie? Gratuluje,

    Powiedz: "przepraszam, już więcej nie będę, gdyż zainstaluję sobie
    Thunderbirda, który z opcją sprawdzania pisowni nadrobi to co straciłem
    nie chodząc do szkoły przez te krowy i świnie" i będzie OK. A jak nie,
    to mam dla Ciebie dobrą-radę-zawsze-w-cenie: wy...dalaj stąd w podskokach,
    gdyż narażanie Bogu ducha winnych użyszkodników p.m.b. na dyskomfort
    ojczysto-językowy to zwykłe chamstwo, a nie brak kultury. A tego chamstwa
    mam nie zadość, ale powyżej uszu.

  • 36. Data: 2019-09-23 11:36:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli montując 22 lata temu Geberit zaoszczędziłem 88 szmatek (licząc raz na kwartał)
    i masę roboty.

    -----

  • 37. Data: 2019-09-23 14:26:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.09.2019 11:36, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czyli montując 22 lata temu Geberit zaoszczędziłem 88 szmatek (licząc
    > raz na kwartał) i masę roboty.

    Ale czy policzyłeś 88 szmatek x ich cena + wyceniłeś czas na zmianę i
    odjąłeś cenę zwykłego kibla?

    MSPANC ;-)

    --
    Pozdrawiam,