  • 101. Data: 2018-06-15 07:04:00
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 22:03 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > EpsonEH TW650

    Ma to samo co te moje:
    "wbudowana łączność Wi-Fi i aplikacja iProjection"
    Musi działać.

    TG

  • 102. Data: 2018-06-15 07:12:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 22:03 quent <x...@x...com> pisze:

    > Sygnał to napięcie a przewod na długości daje jego spadek.
    Jasna sprawa, ale od pewnej częstotliwości sygnału zaczynają robić różnicę
    pojemności kabla, indukcja, konduktancja i rezystancja. Taki kabel to
    linia długa, występują w nim tłumienia i odbicia sygnału.

    > Chciałbym uniknąć przejściówek. Jakie firmy robią przyzwoite kable w
    > znośnej cenie?

    Sprawdzę po południu - firmy nie pamiętam, mam stałego dostawcę, od
    którego biorę kable. Przyzwoity kabel "czuć" w ręku.

    TG

  • 103. Data: 2018-06-15 08:43:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2018 07:12, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jasna sprawa, ale od pewnej częstotliwości sygnału zaczynają robić
    > różnicę pojemności kabla, indukcja, konduktancja i rezystancja. Taki
    > kabel to linia długa, występują w nim tłumienia i odbicia sygnału.

    Okazuje się po pomiarach, że wystarczy mi 10m przewodu.

    > Sprawdzę po południu - firmy nie pamiętam, mam stałego dostawcę, od
    > którego biorę kable. Przyzwoity kabel "czuć" w ręku.

    Kupuję przez net... nie mam jak wziąć do ręki ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 104. Data: 2018-06-15 08:48:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2018 23:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bralem pod uwage optome ta co kupiles. Wygral epson bo ma wifi i jest tanszy.
    Optoma ma znowu trwalsza lampe. Net w pierwszym projektorze byl strzalem w
    dziesiatke. Zaczynam kombinowac z netem w epsonie. Czy oni do kurwy nedzy jak robia
    projektor do domu to nie moga jak chinczycy zalozyc w nim dekodera do telewizji
    naziemnej i androida. U chinczykow roznica w cenie pomiedzy bez androida i z
    androidem byla dwa lata temu na poziomie 150 zlotych. Zamiast 2050 zrobili by kombajn
    epsona za 2300. Chinczycy i Japonczycy maja skosne oczy a Japonczycy przy Chinczykach
    okazali sie przymulami bagiennymi.

    U mnie jest trochę inaczej - centrum to amplituner i do niego mam
    podłączony tani chromecast i inne źródła i to załatwia mi wszelkie
    potrzeby steamingowe multimediów AV.

    Wziąłem optomę z ekranem 92" w zestawie (euro agd) bo taki zestaw był
    tańszy niż sama optoma :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 105. Data: 2018-06-15 09:41:39
    Od: quent <x...@x...com>

    https://www.x-kom.pl/p/395673-kabel-hdmi-unitek-hdmi
    -hdmi-20-10m-w-oplocie-premium.html

    Coś takiego jest przyzwoite? Ktoś na firmę?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 106. Data: 2018-06-15 12:05:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-06-15 o 09:41, quent pisze:
    > https://www.x-kom.pl/p/395673-kabel-hdmi-unitek-hdmi
    -hdmi-20-10m-w-oplocie-premium.html

    > Coś takiego jest przyzwoite? Ktoś na firmę?

    unitek to chińszczyzna, ale przynajmniej obecna na rynku (marka)

  • 107. Data: 2018-06-15 12:11:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W porównaniu do epsonów, które mam to nie ma co porównywać.
    W końcu ledowy chińczyk

    > Nie da się w nim ustawić ostrego obrazu - jak masz ostrość na środku -
    > to są rozmazane boki.
    A to już istotna wada

    > Trzecia wada - słabe kolory.
    Liczę się ze słabszymi kolorami bo nie wierzę w spektrum tych led
    podświetlających matrycę.

    > Wg mnie, ten z mojego linka nie nadaje się do domu zamiast telewizora.

    4500 lumenów:) ma ktoś fantazję:)

    Ile zaplaciles bo teraz jest >1100pln. To autentyczna cena?

  • 108. Data: 2018-06-15 12:14:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Szukaj 800x600 nawet jak bedzie to chinczyk z urodzenia. Na 480 sie zawiedziesz.
    Nie boj sie chinczyka. Mam, ma dwa lata i z 10 tysiecy godzin. Dziala chociaz jak
    wlaczylem epsona to roznica kolosalna. Poniewaz lubie jak sie cos rusza a nie tylko
    gra jak radio to bede mial dwa projektory. W dzien niech gra chinczyk a jak bedzie
    cos fajnego to bede wlaczal japonczyka. Miejsca pod sufitem mam tak jak wszyscy do
    oporu. Szyfry wojny teraz sobie ogladam. Pomimo ze w sd nadaja to jest zajebiscie bo
    nie jest bardzo skompresowany. Z projektorem to juz nie jest telewizja, to prawie
    kino bo kat pomiedzy oczami a brzegami ekranu jest niewiele mniejszy niz w kinie.

    Słuszne spostrzeżenie - odruchowo patrzyłem tylko na rozdzielczość H.
    A ten overmax właśnie ma 480 linii....
    Choć przy panoramie powinno być dokladnie to samo co na 800x600 (jak na
    nim puscisz panoramę to po prostu nie wykorzystuje linii na górze i dole
    ekranu).

    Do chinoli mam wbudowaną ostrożność - potrafią zrobić dobry sprzęt, ale
    w sporej części to co atrakcyjne cenowo to śmietnik.

  • 109. Data: 2018-06-15 12:15:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.06.2018 12:05, sirapacz wrote:
    -hdmi-20-10m-w-oplocie-premium.html

    > unitek to chińszczyzna, ale przynajmniej obecna na rynku (marka)

    Wszystko to chińszczyzna.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 110. Data: 2018-06-15 12:58:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-06-13 o 18:57, Marcin N pisze:

    > Głośność wygląda źle. Często używam drogiego projektora w biurze i hałas
    > jest po prostu uciążliwy. Z ulgą przyjmuję ten moment, gdy projektor
    > jest wyłączany i nastaje "błoga cisza". Znaczy pozostaje mnóstwo szumów
    > biura, ale one wydają się ciszą totalną w porównaniu do projektora.

    To akurat musisz mieć jakiś strasznie głośny projektor albo taki z
    zacierającym się wentylatorem. Bo 32 dB deklarowane w wielu modelach nie
    powinno być specjalnie dokuczliwe aczkolwiek jak najbardziej jest
    słyszalne. Dlatego właśnie pytałem Koguta jak to w praniu wychodzi, bo
    też w końcu nie siedzimy stricte z uchem przy projektorze, jak ten wisi
    pod sufitem.
    Ale z tego co widzę mój plan na zrobienie w okół niego jakiejś
    wentylowanej, ale wygłuszającej obudowy nie jest wcale pozbawiony sensu.
    Chciałbym jednak osiągnąć efekt, że nawet przy niemalże bezgłośnej
    scenie, nie słyszę szumu z wentylatora projektora.

    Pzdr

    --
    /__/_* /