  • 81. Data: 2018-06-14 17:39:30
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 10:57 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Ja za wszystkie włączone non stop (albo pracujące z przerwami) urządzenia
    > i elektryczne wodotryski płacę miesięcznie prawie 200 zł i nie narzekam,
    > bo tak lubię. Gdy chcę oglądać film "jak w kinie", to idę do kina i nie
    > narzekam, że za bilet w Cinema City płacę 2x30 zł plus 2,40 zł opłaty
    > serwisowej, bo tak lubię - chodzić do kina z żoną.

    Każdy robi to co lubi. Po kiego się napinasz? - Kogutek lubi oglądać
    Familiadę na projektorze - Jego prawo. Ty tego nie lubisz? - Twoje prawo.
    Kupił fajny projektor - to się cieszy, wolno mu. Nie interesują Cię jego
    posty? - nie czytaj ich, Twój wybór.
    Ja chętnie je tu poczytam - porozmawiać osobiście łatwo nie będzie :-)

    TG

  • 82. Data: 2018-06-14 17:53:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pobralem w sklepie play aplikacje dla epsona bo tak napisali w instrukcji. Ale to
    dziala tak jak traktor co ma trzy kola dobre. Na stronie epsona nic nie znalazlem co
    by pasowalo do polaczenia tabletu z projektorem. Moze slabo szukalem.

  • 83. Data: 2018-06-14 17:59:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.06.2018 17:53, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    by pasowalo do polaczenia tabletu z projektorem. Moze slabo szukalem.

    Takie rzeczy to chyba najlepiej załatwia chromecast za 150zł. Działa z
    PC, androidem, iOS.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 84. Data: 2018-06-14 18:27:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > porozmawiać osobiście łatwo nie będzie :-)

    "ze mną się nie napijesz?" :P

  • 85. Data: 2018-06-14 18:28:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak nie dziala na kilku sprzętach to raczej wina kabla

    no to popytaj u znajomków czy ktoś dychy nie ma na testy pożyczyć, albo
    nabądź drogą kupna - takie 20m to poniżej stówki latają.

  • 86. Data: 2018-06-14 20:04:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-14 o 14:46, quent pisze:

    > I to jest właśnie dobry przykład na to co napisałem wyżej.
    > Został wyparty przez LCD, na które nie spojrzę nawet.
    > Sam taką plazmę posiadam - w salonie! ;-)

    Na dodatek lcd-ek bierze cały czas tyle samo, i to dość sporo dla dużych
    przekątnych, a plazma w zależności od treści, najwięcej jak śnieg
    pokazuje. Mój panasonic 55" bierze średnio 150-190W.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 87. Data: 2018-06-14 20:45:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2018 17:39, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > nie czytaj ich, Twój wybór.
    > Ja chętnie je tu poczytam - porozmawiać osobiście łatwo nie będzie :-)

    Tak jakby nie rozumiesz tego, co inni (w tym ja) piszą. Nikt tu (a ja na pewno
    nie) nie miał nic przeciwko lubieniu Familiady na projektorze, bo innym (w tym
    mnie) to lata i powiewa. Poza Tobą nikt też nie deklarował szczególnej chętki na
    czytanie postów gościa, który regularnie nie przestrzega zasad odpowiadania na
    newsgrupie i ma w dupie to, że utrudnia życie innym użyszkodnikom p.m.b.
    Więc powiem Ci jak chłop krowie na miedzy: nie rozmawiamy w tym wątku o lubieniu
    lub nie lubieniu drobiu, ale o lubieniu lub nie lubieniu projektora i powodach
    tego. Reszta - czyli grupowy folklor - to przypierdalanki ad personam, z użyciem
    natywnego dla Bałut słownictwa, gdzie chuje, kurwy i pierdolenia latają gęsto.
    Bo, parafrazując znane powiedzenie - człowiek może wyjść z Bałut, ale Bałuty
    z człowieka nigdy.

  • 88. Data: 2018-06-14 20:53:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 17:53 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > instrukcji. Ale to dziala tak jak traktor co ma trzy kola dobre. Na
    > stronie epsona nic nie znalazlem co by pasowalo do polaczenia tabletu z

    Sprawdź w instrukcji czy masz tryb wyświetlania obrazu przez lan/wifi.
    U mnie działa to tak, że na projektorze w trybie "lan" (jeden z guzików na
    pilocie, określających źródło obrazu) wyświetlany jest qr code i adres IP
    projektora. Na tablecie/telefonie odpalam apkę i wczytuję aparatem qr
    code i apka nawiązuje połączenie z projektorem. Na laptopa jest inna apka
    - trzeba ją zainstalować ze strony producenta.
    Po jej uruchomieniu aplikacja pyta się w jakim trybie ma pracować
    (szybki/zaawansowany) - po wybraniu trybu skanuje sieć i jeśli projektor
    jest w tej samej sieci (w domu zapewne tak będziesz miał) pokazuje
    dostępne projektory. Wybierasz projektor, klikasz "connect" i masz
    połączenie.
    Obojętnie jak będziesz się łączył - projektor najpierw musi mieć
    skonfigurowaną sieć (najlepiej statyczny adres IP).

    TG

  • 89. Data: 2018-06-14 21:05:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:45 collie <c...@v...pl> pisze:

    (...) ale o lubieniu lub nie lubieniu projektora i
    > powodach
    > tego.

    Tak jak pisałem wyluzuj. Coś sobie ubzdurałeś i dzielnie z tym walczysz.
    W d..pie mam Twoje lub Kogutka lubienie lub nie lubienie projektora. W
    przeciwieństwie do Ciebie Kogutek na co dzień go używa i dzieli się
    wrażeniami i doświadczeniem.
    Jeszcze raz to napiszę bo nie zrozumiałeś - nie interesuje Ciebie ten
    temat, nie czytaj, nie ma obowiązku.
    Mnie interesuje - też się zastanawiam nad kupnem projektora do domu.

    TG

  • 90. Data: 2018-06-14 21:06:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2018 o 20:53 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Sprawdź w instrukcji

    Podaj jeszcze raz model - zerknę czy ma ten tryb.

    TG