  • 41. Data: 2020-05-18 06:46:13
    Temat: Re: Radzimy sobie
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > niemiecki dobrobyt
    > https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.arte.tv/pl/videos/077980-000-A/niemcy-b
    iedni-w-bogatym-kraju/&ved=2ahUKEwjHi-r89rjpAhWitYsK
    HfJaBAoQtwIwAHoECAUQAQ&usg=AOvVaw0ceDmQawHMX_TdRrfM4
    0Yb

    No widzisz zenusiu! Niemiaszki klepią biedę! skąd wezmą te obiecane
    przez ciebie miliardy marek na reparacje?

    A pieniądz potrzebny! Górnictwo trzeba dotować bo buntem grożą!

    https://www.money.pl/gospodarka/polska-bieda-ta-mapa
    -pokazuje-jak-wygladamy-na-tle-europy-64513499614880
    01a.html

    "Najbogatsza w Polsce Warszawa jest biedniejsza (o 8 proc. ) niż
    najbiedniejszy region we Francji - dzielnica Saint-Denis w północnym
    Paryżu, czy w Holandii - Groningen (o 29 proc.).

    Mieszkańcy najbiedniejszego w Hiszpanii miasta Kadyks w Andaluzji są
    bogatsi niż szóstego w Polsce Piaseczna, a najbiedniejsi we Włoszech
    mieszkańcy Crotone w Kalabrii bogatsi niż ósmej w Polsce Bielsko-Białej."

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 42. Data: 2020-05-18 18:21:56
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie śledzę na bieżąco co się dzieje w kraju więc dzisiejsze wiadomości, które
    dostałem trochę mnie zaskoczyły:
    "Nawiązując do sobotniego protestu przedsiębiorców w Warszawie (protestowali
    przeciwko tarczy antykryzysowej i niewystarczającej pomocy rządu), podczas którego
    policja użyła pałek i gazu łzawiącego oraz zatrzymała aż 400 osób)"
    Okazuje się, że nie jest tak słodko.
    Po waszej dyskusji odniosłem wrażenie, że to wszystko kwestia papierologii ale to
    chyba wskazuje na coś poważniejszego.
    K.

  • 43. Data: 2020-05-18 19:08:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 18 May 2020 09:21:56 -0700 (PDT), Kadar

    > Okazuje się, że nie jest tak słodko.

    Bo to była nielegalna demonstracja. Zresztą jak patrzyłem na realcje, to w
    większości jakieś skrajne bydło szło. Byłem też przez chwilę (zaproszony)
    na grupę tych przedsiębiorców, ale szybko się wypisałem bo syf był tam
    straszny.

    --
    Pozdor
    Myjk