  • 41. Data: 2014-03-24 13:25:19
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    na viessmanach siedzi takie cos.
    nr seryjny i seria sa oczywiscie rozne.
    taki np.:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c359d60d422b76a7
    .html

    zaufac deklaracji 'edelstahl' ? jedno co mnie dziwi to zatrzesienie takich
    nierdzewek na 'wiadacym' portalu....
    skad taka podaz po drugiej stronie odry?

  • 42. Data: 2014-03-24 17:13:25
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > malo braklo a by byl starszy jak ja....

    no to co ze stary? Ja własnie taki kupiłem, chyba z 1980 roku był, stal
    wyglądała jak nowa. I tylko wgniecenie jakies mówiło ze po przejsciach.

    b.

  • 43. Data: 2014-03-24 17:16:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > no to co ze stary? Ja własnie taki kupiłem, chyba z 1980 roku był, stal
    > wyglądała jak nowa. I tylko wgniecenie jakies mówiło ze po przejsciach.

    "taki" w sensie ze stary, a nie ze viessman :)

    b.

  • 44. Data: 2014-03-24 17:49:52
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    jeszcze ciekawostka, w sumie dwie.
    cena
    rok produkcji!

    http://allegro.pl/bojler-viessmann-350l-nierdzewka-w
    ezownica-hit-i4055201682.html

    przyznam ze czegos takiego bym juz jednak nie kupil.....
    malo braklo a by byl starszy jak ja....

  • 45. Data: 2014-03-24 19:06:18
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 16:50:01 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

> [...]
    >

    > http://allegro.pl/bojler-viessmann-350l-nierdzewka-w
    ezownica-hit-i4055201682.html

    > przyznam ze czegos takiego bym juz jednak nie kupil.....

    Wiesz skąd wiadomo ze w całej historii Ziemi nie było bardziej rozwiniętej
    cywilizacji niż nasza? Bo archeolodzy nie odnaleźli wyposażenia żadnej kuchni w
    restauracji. Każda rozwinięta cywilizacja żyjąca na Ziemi musi w pewnym momencie
    zrobić stal która nie koroduje.

  • 46. Data: 2014-03-24 19:58:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 24.03.2014 o 19:06 <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > wyposażenia żadnej kuchni w restauracji. Każda rozwinięta cywilizacja
    > żyjąca na Ziemi musi w pewnym momencie zrobić stal która nie koroduje.

    Za 5 tysięcy lat po nas też zostanie trochę złota, miedzi i granitowe
    budowle. Żadnej stali nie będzie.
    Za 10 tysięcy przyjdzie lodowiec i wszystko wyrówna.
    Rozwiniętych cywilizacji przed nami było pewnie z kilka/kilkanaście. Co
    chwila znajdujemy w węglu dziwne artefakty nie pasujące do historii Ziemi.
    Megalityczne budowle odnajdowane w dziwnych miejscach (ostatnio na
    Syberii) zrobione z wielkich bloków kamiennych, o skomplikowanych
    kształtach nie dają szans na obronę oficjalnej historii. Jeszcze
    kilka/kilkanaście lat i będziemy się uczyli zupełnie nowych rzeczy w
    szkołach.
    Bardziej rozwinięta cywilizacja - nie oznacza takiej z bardziej
    wypasionymi smartfonami :-)

    TG

  • 47. Data: 2014-03-24 21:27:29
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Szukam jakiegoś sposobu prostego odwapnienia, ale dopiero zaczynam się
    > doktoryzować

    Filtr z odwrocona osmoza zalatwi sprawe. Nawet taki kuchenny. Tanie nie
    sa, ale ani kamienia w czajniku, ani osadu na szklance po herbacie nie
    ma. W takich filtrach jest dodatkowe "domineralizowanie", bo picie
    takiej bez mineralow zdrowe nie jest, ale w Twoim zastosowaniu jest
    oczywiscie zbedne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 48. Data: 2014-03-25 08:12:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > zupełnie nowych rzeczy w szkołach.
    > Bardziej rozwinięta cywilizacja - nie oznacza takiej z bardziej

    jezu człowieku idź z tym szajsem na grupe paranormalni czy paranauka... :)

  • 49. Data: 2014-03-25 11:12:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 o 08:12 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > jezu człowieku idź z tym szajsem na grupe paranormalni czy paranauka...
    > :)

    To nie żadna paranauka - ma mocniejsze podstawy dowodowe niż historia
    wczesnego Egiptu, czy astrofizyka.
    W dodatku jest bardziej na temat (budowle megalityczne :-) ) niż sto
    pięćdziesiąty post o dupie Maryny "Dla Ergiego", czy "Do Adama".
    Odpisałem "w miarę rzeczowo" na post Kogutka.
    Poczytaj coś czasami, poza rurami i podłogówką jest też inny, ciekawy
    świat.

    TG

  • 50. Data: 2014-03-25 17:18:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > Odpisałem "w miarę rzeczowo" na post Kogutka.
    > Poczytaj coś czasami, poza rurami i podłogówką jest też inny, ciekawy

    ROTFL :)