  • 51. Data: 2014-03-25 17:46:05
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 o 17:18 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > ROTFL :)

    Tak Cię śmieszy to, że namawiam do poczytania książek? - może faktycznie
    nie trafiłem...

    TG

  • 52. Data: 2014-03-25 21:41:37
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    >Tak Cię śmieszy to, że namawiam do poczytania książek? - może faktycznie
    >nie trafiłem...

    a ilez to ksiazek przeczytales w tym roku?
    No dobra - daj linke do strony, ktora w sposób najbardziej rzetelny te twoje
    starozytnosci opisuje.

    b.

  • 53. Data: 2014-03-25 22:37:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 25.03.2014 o 21:41 Budyń <b...@r...pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a ilez to ksiazek przeczytales w tym roku?
    > No dobra - daj linke do strony, ktora w sposób najbardziej rzetelny te
    > twoje starozytnosci opisuje.

    Kilka by się uzbierało :-)

    Rzetelnych informacji w Necie w obecnych czasach nie uświadczysz - wszyscy
    robią wszystko aby zarabiać na wejściach. Trzeba się mocno wysilić aby coś
    sensownego wyszukać.

    http://www.youtube.com/watch?v=MYRtlnlAsfE

    Tutaj masz najświeższe - Syberia:
    http://innemedium.pl/wiadomosc/wielkie-megalityczne-
    konstrukcje-zlokalizowano-syberii

    Na blogu tego człowieka masz zebrane zdjęcia z całego Internetu:
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/08/pierwsi-ludz
    ie-na-ziemi-byli-swiatem.html
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/07/tajna-wiedza
    -naukowcow-kto-tai-przed.html
    http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/06/zapraszam-do
    -innego-wymiaru-poprzedniej.html

    Nie czytałem tego wszystkiego - fantazja go mocno ponosi i wg mnie pisze
    przeważnie pierdoły, ale materiał jaki zgromadził jest zdumiewający.
    Jak zaczniesz klikać w linki, które podaje trafisz na strony do podobnych
    blogów i publikacji.

    Tutaj filmik, w którym jest parę ciekawych faktów:
    http://www.youtube.com/watch?v=kujBFi9cVIA

    TG

  • 54. Data: 2014-03-26 14:38:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Rzetelnych informacji w Necie w obecnych czasach nie uświadczysz -
    > wszyscy robią wszystko aby zarabiać na wejściach. Trzeba się mocno wysilić
> [...]

    wiesz co jest w tym wszystkim głupie i zabawne...

    że te wspaniałe rozwinięte cywilacje techniczne

    stawiały jakieś idiotyczne nie widomo do czego służące budowle z wielkich
    kawałków kamieni.

    znaczy byli super rozwiniecie ale nie odkryli stali, betonu i innych rzeczy
    ale odkryli nadprzyrodzoną technologię obróbki głazów. Widzisz aby odkryć
    coś trzeba najpierw odkryć cały szereg prostszych rzeczy.

    W średniowieczu nie dało sie odkryć technologii telefonii komórkowej ani
    zacząć budować żurawi wieżowych ze stali.
    Gorzej telefonu komórkowego nei dało sie zbudować nawet w roku 1938. Nauka
    i odkrycia rządzą sei tymi samymi prawami co cała przyroda EWOLUCJĄ.

    Paranuki zaś daje nam absurdalen odpowiedzi w psotaci 6 dni na stworzenie
    świata czy kosmitów co jaskiniowcą dali laserowe piły i teleportery :)

    Wiesz przecież że opowieści o tym że tego sie nei dało wtedy zrobić sa gówno
    warte bo ludzie posiadają wspaniałe mózgi i potrafią nawet bardzo
    prymitywnymi narzędziam wykonwyać zadziwiąjce i dzisiaj prace. Im się nie
    spieszyło....

    Wiesz idąc tym tokiem rozumowania można by uznać ze katedry też budowali
    kosmici bo w średniowieczu nie było żurawi wierzowych, cieżarówek,
    buldożerów, i teodolitów laserowych.

    Niestety te same wspaniałe mózgi potrafią wymyśla kompletnie absurdalne
    wyjaśnienia dla różnych zjawisk.

    Gdyby kiedykolwiek na ziemi istniała zaawansowana technologicznie
    cywilizacja to jeśli była cywilizacją humanoidalną to musiała sie pojawić
    stosunkowo nie dawno (w mierze geologicznej) skoro pozostały po niej jakieś
    tam monolity to powinny też zostać jakieś artefakty.

    jeśli zaś cywilizacją istniała przed dinozaurami czy wcześniej to albo po
    niej nic nie zostało albo już dawno coś powinniśmy jednak znaleźć.

    Nie ma żadnych NAUKOWYCH dowodów na poparcie takich bajek. podobnie jak na
    poparcie historii o telepatii czy innych paranaukowych bzdetach.

  • 55. Data: 2014-03-26 15:41:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/08/pierwsi-ludz
> [...]

    Jezu przecież to są takie kosmiczne brednie że głowa odpada...

    po czorta to czytać... żeby sobie mózg zamulić?

  • 56. Data: 2014-03-26 20:13:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 26.03.2014 o 14:38 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > rzeczy ale odkryli nadprzyrodzoną technologię obróbki głazów. Widzisz
    > aby odkryć coś trzeba najpierw odkryć cały szereg prostszych rzeczy.

    Artefaktów niepasujących do aktualnej historii Ziemi odnajdywanych jest
    mnóstwo.
    Część jest umieszczana w muzeach, część leży w magazynach - może kiedyś
    ktoś się nad nimi pochyli.
    Jak Ciebie to zainteresuje - podeśle linki.
    Nie wierzę w żadnych kosmitów układających u nas kamienie w formie
    piramid, czy też Boga tworzącego Ziemię 6,5 tys lat temu.
    Ale pomyśl - Ziemia ma 4,5 mld lat - co to jest te 5 -10 tys lat które
    możemy w miarę sensownie odtworzyć. Jeśli podobna do nas cywilizacja żyła
    np. 1 mln czy nawet 100 tys. lat temu i z przyczyn od niej niezależnych
    (katastrofa naturalna, kosmiczna itp) cofnęła się do maczugi i dzidy. Nasz
    postęp w dziedzinie elektroniki - to ostatnie 50-60 lat. Beton, czy stal
    rozkłada się przez 300-500 lat. Plastiki i inne śmieci max 1000. Co to
    jest przy 100tys. czy 1mln lat?
    Przy cyklicznych zlodowaceniach (interglacjały trwają średnio 12-15 tys.
    lat), ziemskim klimacie, pasie transmisyjnym płyt tektonicznych nie ma
    szans na zachowanie większej ilości artefaktów.

    Najgorsza jest powszechna obłuda i zakłamanie "naukowców" - wiesz jak się
    powszechnie datuje warstwy geologiczne? - na podstawie skamieniałości w
    nich odnajdywanych, a jak się datuje skamieniałości? - na podstawie
    warstwy geologicznej:-) Jeśli coś nie pasuje do przyjętego modelu- odrzuca
    się to bez badania.
    Odnajdywane są naczynie gliniane w warstwach węgla (które wg. naukowców
    powstały w jurze lub kredzie), są wykopane i zbadane skamieniałe pnie
    drzew, które przechodzą przez warstwy o rozpiętości kilkudziesięciu
    milionów lat.
    Co do tych budowli - nie wierzę, że np. Egipcjanie, za pomocą miedzianego
    dłuta i drewnianego młotka byliby w stanie obrobić kilkunastu tonowy blok
    granitowy, dodatkowo nie znając koła (wg. oficjalnego stanowiska
    Egiptologów) potrafili wywiercić w nich otwory, których powierzchnia ma
    zarysowania wskazujące na równy posuw narzędzia. To się nie dodaje. Czas
    obróbki niewiele tu zmieni - na którymś z podanych prze zemnie linków
    widać budowle kamienne, w których każdy z bloków ma inny kształt - to jest
    nawet dla nas przy rozmiarach tych bloków niewykonalne - znajdź zakład
    kamieniarski, który potrafi tak ciąć (frezować - bo widać "rygle") granit.
    Jest mnóstwo udokumentowanych przypadków, na których wyraźnie widać ślady
    obróbki mechanicznej (regularne rysy, zacięcia od "piły" itp) - w czasach
    gdy nie znano koła - to się kupy nie trzyma.
    Archeologia i pokrewne nauki są gorzej zabagnione niż współczesna
    polityka, maja wszystkich za debili - "ciemny lud wszystko kupi".

    TG

  • 57. Data: 2014-03-26 20:14:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 26.03.2014 o 15:41 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Jezu przecież to są takie kosmiczne brednie że głowa odpada...
    >

    > po czorta to czytać... żeby sobie mózg zamulić?

    Czytać nie musisz (też nie dałem rady :-) ) - popatrz na zdjęcia i ich
    opisy.

    TG

  • 58. Data: 2014-03-26 22:40:41
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-26 15:41, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    >>

    > Jezu przecież to są takie kosmiczne brednie że głowa odpada...
    >

    > po czorta to czytać... żeby sobie mózg zamulić?

    A w Jezusa i Boga wierzysz?

  • 59. Data: 2014-03-26 22:57:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie