  • 471. Data: 2015-03-04 18:05:43
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Co z nim nie tak ?
    > Jego matka w czasie ciąży przyjmowała lek przeciwbólowy: Talidomid.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Talidomid

    I dlatego szczepienia są złe! I oopony wielosezonowe!

  • 473. Data: 2015-03-04 18:05:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Co myślisz o 'Paradach Miłości' ?

    nie bywam.

    > Jesteś za czy przeciw zakładaniu okularów ? (nie tęczowych)

    Jest mi to obojetne.

    >:)

    Bo?

  • 472. Data: 2015-03-04 18:05:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Możesz w przyszłych wyborach zagłosować na Stalina, Hitlera
    > lub alternatywnie ..., który z wielką pomysłowością i zapałem
    > zajmie się krnąbrnymi.

    Stalin i Hitler to obowiązkowe szczepienia...? Nieźle...

  • 474. Data: 2015-03-04 18:15:03
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-01 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Ty tweirdzisz, ze na drodze na jest rocznie 50 wypadków.
    > Wiec sie droge modernizuje czy np. buduje w tym miejscu autostrade.
    > W nastepnym roku wypadków jest 5.
    > Ale przeciez nie idzie udowodnic, ze modernizacja drogi sprawiła ze
    > prawdopodobnie uniknieto okkoło 45 wypadków...
    >
    > Cóż...
    >
    > Oczywiscie nie mozemy tego udowodnic na konkretnej osobie, bo wypadkowosc
    > nie wynosiła 100%, ale co do zjawiska ja mam jasnosc.

    Ale nie mieszaj rzeczy martwych z istotami ludzkimi.
    Rycie w ziemi to rycie w ziemi.

    Wrzucanie substancji biologicznie czynnych w organizm o indywidualnych,
    nieznanych cechach to zupełnie inna bajka. Nawet jak się buduje
    autostradę, to się prowadzi drobiazgowe badania gruntu itp.
    W TYM KONKRETNYM MIEJSCU/PRZYPADKU, żeby zastosować adekwatne
    techniki jego wzmocnienia, drenażu czy co tam.

    Na czym polega przygotowanie indywidualnego programu szczepień
    dla konkretnego pacjenta ? Że lekarz przed wstrzyknięciem
    mikstury spyta, na co dziecko chorowało ?

  • 475. Data: 2015-03-04 18:17:21
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 18:05, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > nie bywam.

    > Jest mi to obojetne.

    > Bo?

    A taki test ;)
    Wiesz, dla bardzo wielu ludzi to ogromny problem.
    Nigdy nie byli, nie widzieli, ale się nie zgadzają, bo to ogromne
    zagrożenie itp.

  • 476. Data: 2015-03-04 18:24:03
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 18:05, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > I dlatego szczepienia są złe! I oopony wielosezonowe!

    Nie - dlatego przemysł farmaceutyczny potrzebuje ogromnych
    pieniędzy na badania.
    I dlatego ma też ogromne parcie na masową sprzedaż swoich produktów.
    Na marketing, lobbing, media ...
    Dlatego mieliśmy 'straszną ptasią grypę' a potem straszną
    'świńską grypę' i Panią Kopacz, która zaryzykowała opór.

    A tu masz histeryczny artykuł 'niezależnych':
    http://niezalezna.pl/59851-setki-ofiar-klamstw-ewy-k
    opacz-chorzy-na-grype-nie-musieli-umierac

    Pandemia itp ...

  • 477. Data: 2015-03-04 18:52:26
    Od: zażółcony <r...@c...op.pl>

    W dniu 2015-03-04 o 18:05, Budzik pisze:
    > Użytkownik zażółcony r...@c...op.pl ...

    > Stalin i Hitler to obowiązkowe szczepienia...? Nieźle...

    To była tylko skrajna metafora przywódcy, który
    ma poglądy w kierunku 'nadmiernej regulacji'
    i stosowania 'przymusu'. Takiego, który
    społeczeństwu nie służy, ale nim manipuluje
    wykorzystując istniejące w nim naturalnie
    lęki i fobie np. przed 'obcym', 'nieznanym'.

    Kwestia szczepień to kwestia demokracji.
    Czym innym jest ograniczyć wolność, a czym innym
    zmuszać do jakichś działań.

    Zazwyczaj przy każdym _nakazie_ jest jakieś
    duże 'jeśli', które jest dopasowane
    do wyborów członka społeczeństwa i jego
    poziomu 'intelektualnego', zdolności.

    Np. 'jeśli chcesz jeździć samochodem
    musisz mieć prawo jazdy i stosować
    się do różnych przepisów'.

    'Jeśli chcesz prowadzić firmę to
    .. uffff, zaczyna się jatka. Sporo
    Papierologii, obowiązków ...'

    'Jeśli chcesz założyć bank, to ...
    xxx!@#. Na początek ogromny kapitał
    musisz już mieć. A potem w paluszku
    całe ustawy i rozporządzenia regulacyjne,
    mnóstwo podmiotów z którymi MUSISZ
    współpracować itp itd.'. Kosmos.

    Ale wróćmy wcześniej, na poziom
    podstawowy...

    'Jeśli masz dziecko, to musisz
    je posyłać do szkoły'.
    I tu już są kontrowersje.
    Jeśli rodzicielstwo jest świadome i odpowiedzialne to, powiedzmy, jakoś
    ujdzie. Ale i tu się znajdzie opór ...
    Ale masz i rodzicielstwo nieodpowiedzialne.
    Masz też wypiętych ze społeczeństwa cyganów, którzy maja gdzieś ...

    Dzieci to okno na obszar, w którym demokracja
    starająca się dopasować regulacje do indywidualizmu
    odbija się o biologię np. podstawowe instynkty
    człowieka, nie do końca świadome, które regulacji się nie za bardzo
    poddają, trudno z nimi dyskutować - i tu kompromisty
    są najtrudniejsze.

    Na takich raczej się nie buduje następnych, np.
    'Jeśli posyłasz dziecko do szkoły, to masz obowiązek
    je szczepić'.
    Trudna sprawa ...

    A takie:
    'Masz obowiązek się szczepić'

    Tu nie ma 'jeśli'.

    'Jeśli żyjesz to masz się szczepić'.
    Nie ma tu żadnego Twojego wyboru.
    Takich rzeczy dobrze ułożona demokracja unika.

    Natomiast nie stronią od tego typu regulacji
    ustroje totalitarne.

  • 478. Data: 2015-03-04 18:58:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 13:46:28 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > chcesz powiedzieć, ze ten dyplom akademii medycznej i doktorat, które
    > widziałem to sfałszowane? udowodnij.

    > oczywiście. pokażesz swój dyplom?

    AL niechybnie na AGCh studiował - A G...no Chamowi (nie wyksztalcenie)....
    --

    XL
    pewni siebie.

  • 479. Data: 2015-03-04 18:59:18
    Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Mar 2015 14:05:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > i będziesz do upadłego bronić prawa twojego męża do lania cię w domu?

    Nie - będę bronić go przed laniem przeze mnie :->

    --

    XL
    pewni siebie.

  • 480. Data: 2015-03-04 19:05:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 04 Mar 2015 16:55:41 GMT, Budzik napisał(a):

    > Wybralem sobie jedno po patrzac po tytułach, o wielu z tamtych spraw wiem z
    > mediów wiec nie wiem na czym ma polegac to "nie mówienie".
    >
    > No i co?
    > Po pierwsze ta informacja jest w internecie na wielu portalach wiec nie
    > wiem jakie ukrywanie masz na mysli.

    Informacje zaplątane w tysiącach stron w necie nie są tym, co
    statystycznemu obywatelowi sie DOBROWOLNIE serwuje NA TACY w tzw masmediach
    - masmedia to tv i gazety jednak. To one docierają do obywateli nazwę to
    "drugiej kategorii światopoglądowej" (a tacy sa w większości). Natomiast
    żeby w internecie coś znaleźć, to... trzeba już wczesniej o tym COŚ
    wiedzieć :->
    --

    XL
    pewni siebie.