  • 201. Data: 2015-05-09 13:08:32
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:ln3mff7p3spg$.psrh2lxx5116.dlg@40tude.net...

    > Ba, nawet zapasową torebkę :->

    lol

  • 202. Data: 2015-05-09 13:13:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 06:08:32 -0500, Pszemol napisał(a):

    > lol

    Widzisz, lepsza jestem od Ciebie - Ty nie masz :->
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 203. Data: 2015-05-09 13:31:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Widzisz, lepsza jestem od Ciebie - Ty nie masz :->

    Jesteś lepsza. To fakt bezdyskusyjny.

  • 204. Data: 2015-05-09 13:52:43
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-09 o 13:04, Ikselka pisze:

    > To oni tam mają WÓDĘ???

    Mnie dmuchać nie kazano.

    > PS. Oś Ty głupia kobieto...

    Ale przynajmniej jeszcze trzeźwa.

    Ewa

  • 205. Data: 2015-05-09 14:11:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 09 May 2015 13:52:43 +0200, FEniks napisał(a):

    > Mnie dmuchać nie kazano.

    > Ale przynajmniej jeszcze trzeźwa.

    A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości? Coś Ci się w
    główce pop...ło.

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 206. Data: 2015-05-09 14:29:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 14:11:04 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości? Coś Ci się w
    > główce pop...ło.

    Musiało Cię nieźle trafić w tym Wrocku 3333-)

    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 207. Data: 2015-05-09 14:31:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A odkąd to "kazanie dmuchania" to wykładnik nietrzeźwości?
    > Coś Ci się w główce pop...ło.

    Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
    proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

  • 208. Data: 2015-05-09 14:41:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
    > proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

    Też nigdy żaden mnie o to nie prosił. Szczerze mówiąc, to nawet szczegóły
    techniczne budowy tych alko-cośtam są dla mnie obce. Aż do teraz nie
    zdawałem sobie sprawy, że coś takiego mają. Nie pomyślałem też, że mogą
    najpierw oceniajć na oko. A badań instrumentalnych dokonywać dopiero
    wtedy, gdy zobaczą jakies objawy. Niekoniecznie intoksykacji.

    Jarek

    --
    A później się wzruszało, gdy biegło się przez mgłę
    W pszenicy aż do pasa, do słońca aż po rosie,

  • 209. Data: 2015-05-09 14:45:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 07:31:31 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie spotkałem się jeszcze z propozycją Policji dmuchania - wnioskuję że
    > proponują taką opcję tym, którzy wykazują jakieś objawy intoksykacji.

    Nie spotkałeś się z tzw "rutynową kontrolą trzeźwości"? - chyba za mało
    jeździsz do Warszawy - przy wjeździe do miasta ciągle są te kontrole,
    zatrzymują z daleka, jak leci.

    PS. Panie niedmuchane mogą czuć się pokrzywdzone, wiem 3-]
    --

    Ikselka
    pewni siebie."

  • 210. Data: 2015-05-09 15:02:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 May 2015 14:41:12 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Też nigdy żaden mnie o to nie prosił.

    Skoro jeździsz tylko na działkę w niedzielę za blok, to raczej nie masz
    szans :->

    --

    Ikselka
    pewni siebie."