  • 391. Data: 2015-07-27 14:06:41
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Chęć udowodnienia swoich racji wylączyła Ci istynkt samozachowawczy. Mam po kolei
    obalać twoje tezy czy od razu przyjmiesz że nie masz racji?

    Ale co chcesz obalać? Fakty?
    Przecież ja nie piszę o domniemanej możliwości, ale opisuję fakt, który
    zaistniał.
    To tak jak byś próbował teraz udowadniać, że pod Smoleńskiem nie zginął
    polski prezydent w katastrofie lotniczej, ale go porwały ufoludki i
    wszyscy, którzy mówią o katastrofie samolotu nie mają racji.

  • 392. Data: 2015-08-04 16:41:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W tv przed chwilą był reportaż. Małżeństwu spalił się dom. Był ubezpieczony w Warcie.
    Ubezpieczycil twierdzi że przegląd kominów był nieważny. Sprawa już się trochę
    ciągnie i zapewne skończy się w sądzie. Może to potrwać sporo czasu. Oni kwita że
    przeląd był kwitu nie mają bo się spalił.Jakieś problemy z firmą kominiarską co ponoć
    przegląd robiła. Facet płakał. Mówił że najchętniej by się powiesił ale ma dzieci do
    odchowania i nie może.

  • 393. Data: 2015-08-04 16:52:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 16:41:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W tv przed chwilą był reportaż. Małżeństwu spalił się dom. Był ubezpieczony w
    Warcie. Ubezpieczycil twierdzi że przegląd kominów był nieważny. Sprawa już się

    a gdyby mu sie mieszkanie spaliło to by nie płakał? :)

    b.

  • 394. Data: 2015-08-04 16:59:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak wynajmowane to nie najemca ubezpiecza budynek i ma w dupie kominy.Poza tym kwit
    od kominiarza ma małe szanse się spalić bo administracja jest na pewno w innym
    mieszkaniu.

  • 395. Data: 2015-08-04 17:12:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]
    ponoć przegląd robiła. Facet płakał. Mówił że najchętniej by się powiesił ale ma

    W jakiej TV? :)
    Dom byl drewniany, czy murowany?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 396. Data: 2015-08-04 17:50:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W polskiej tv. A jaka to różnica czy murowany czy drewniany jak był ubezpieczony.
    Gruzowisko wyglądało jak by murowany był. To w telewizji to jednostkowy przyklad. Ale
    taka sytuacja się zdarzyła. Czyli nie jest niemożliwa. I co wtedy? Nawet jak wygrają
    w sądzie to kilku lat upokorzeń i straconego zdrowia nikt im nie zwróci. A jak mają
    kredyt to mają przejebane.

  • 397. Data: 2015-08-05 13:27:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 16:41:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W tv przed chwilą był reportaż.
    Takie sytuacje się zdarzają. Przegląd komina raz do roku to koszt 100zł.
    dolicz do kosztów utrzymania domu.
    Odlicz z 30 kg czereśni, 5kg borówek amerykańskich, z 15 kg zółtych, czerwonych i
    czarnych malin, z 50kg jabłek i 20kg gruszek, 5 kg czosnku, mięte i bazylie;)
    To co wyżej rośnie u mnie na działce
    Wczoraj o 22giej wleźliśmy z żoną do 9m3 basenu który stoi na tarasie i się
    relaksowaliśmy. Koszt?- dla mnie bezcenne, w mieszkaniu bym na cos takiego sobie nie
    mógł pozwolić

  • 398. Data: 2015-08-05 14:07:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdaerzają się różne sytuacje. jak by dla Ciebie skończyła się praca tam gdzie teraz
    mieszkasz i miejsce z pracą było by 200 kilometrów od domu który masz. To co by było
    dla Ciebie bezcenne?

  • 399. Data: 2015-08-05 14:07:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 400. Data: 2015-08-05 14:07:28