  • 41. Data: 2011-05-16 16:35:35
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i ju? nic nie wiem
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-16 13:21, janusz_kk1 pisze:

    > A ad meritum, ceny w hurtowniach są rózne, są takie
    > gdzie cena 5cm czy 12cm styro w przeliczeniu na m3
    > jest taka sama, ale są inne gdzie jest taniej właśnie
    > dla typowych grubości 5, 10cm a na inne trzeba czekać
    > i płacić zaliczki.

    Styropian to jest raczej od ręki.

    Podaj link do cennika, gdzie różnica między 10cm a 15cm jest powalająca.

    M.

  • 42. Data: 2011-05-17 07:07:27
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-05-2011 o 13:47:57 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niepotrzebnie sie uniosłeś przeciez gość nic takiego nie napisał
    Moze Ciebie to nie rusza, mnie tak.

    > Prawdę mówiąc nie spotkałem sie jeszcze z sytuacją żeby ceny były rózne
    > w zalezności od grubości.
    Tak? zobacz w LeroyMerlin, na allegro. Jak kupowałem już prawie trzy lata
    temu
    to różnica była.

    > Piszesz ze jesteś fachowcem a proponujesz w ciemno 15cm a nie wiesz
    > nawet jakiej grubości mur ma autor.
    Wyobraź sobie że w przeciwieństwie do ciebie mam doświadczenie i wiem
    jak takie mury były budowane, sam też taki ocieplałem, w 1995 roku
    na taki mur dałem 10cm styro !!! wtedy na ocieplenie nowych domów dawali
    5cm :)

    A powienieneś zauważyć że autor
    > wątku wspomniał że ma podwójny mur ze szczelina powietrezną wiec bardzo
    > prawdopodobne że już sciana ma grubość ze 40-50cm. Dodaj wtedy te Twoje
    > proponowane 15cm styro i pomyśl co z tego wyjdzie.
    A co ma wyjść? b ędzie miał mur zrobiony dobrze, przeczytaj dokładnie co
    mu napisałem.

    Bo czasami moze się
    > okazac że w tej konkretnej sytuacji 5- 8cm jest najbardziej optymalne.
    A potem wymieni okna i okaże się że mur jest najgorszy, ty mu tak samo
    proponujesz
    jak ten 'fachowiec' od ociepleń. Poczytaj cały wątek i nie błądź.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 43. Data: 2011-05-17 07:07:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-05-2011 o 18:35:35 M <M...@o...pl> napisał(a):

    > Styropian to jest raczej od ręki.
    >

    > Podaj link do cennika, gdzie różnica między 10cm a 15cm jest powalająca.
    Napisałem powyżej.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 44. Data: 2011-05-17 07:49:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > proponowane 15cm styro i pomyśl co z tego wyjdzie.
    >A co ma wyjść? b ędzie miał mur zrobiony dobrze, przeczytaj dokładnie co

    Będzie miał mu grubości 65cm. Fajnie beda okna w takim murze wyglądać?

    Nie brnij dalej jak z tymi cenami styro

    KrzysiekJanuszK

  • 45. Data: 2011-05-17 10:08:43
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl>

    Panowie!!!
    Nie kłóćcie się.
    Sprawa jest już rozstrzygnięta. Wczoraj był fachowiec, obejrzał, pomierzył,
    stweirdził że robota trudna nie będzie, styropian 12 to optymalne
    rozwiązanie, pośmialiśmy się z tego co twierdził że 8 i 12 to to samo,
    umówiliśmy się na termin rozpoczęcia prac (4.07 - się doczekać nie mogę...),
    ustalona cena za całość, jego materiały, ja mam sobie zorganizować leżaczek
    i patrzeć jak się uwijają... taaaa. No zobaczymy.
    A ceny... Mnie na składzie za materiał zaśpiewali 7200, fachman wyliczył to
    samo (miałem wycenę) za 6800. Bo ma taki rabat. Wniosek oczywisty.
    O postępach prac mogę informować jeśli chcecie.

    Piotr

  • 46. Data: 2011-05-17 17:22:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-05-2011 o 09:49:47 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nie brnij dalej jak z tymi cenami styro
    To ty nie brnij
    http://www.leroymerlin.pl/produkty/-b-styropian-eps-
    038-b-br-izolacja-termiczna-stosowana-w-scianach-szc
    zelinowych-dylatacjach-stropach-dachach-i-podlogach-
    nie-poddawana-obciazeniom-mechanicznym-,t1189169015.
    html?05-multikryteria-wyboru-render=off&01-naglowek-
    strony-render=on&1189170187.idnode=11891698722416911
    0

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 47. Data: 2011-05-17 17:23:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Jeszcze tu masz:
    http://www.leroymerlin.pl/produkty/-b-styropian-eps-
    70-b-br-izolacja-termiczna-fasadowa-stosowana-glowni
    e-w-scianach-z-okladzina-stropach-oraz-wiencach-zelb
    etowych-i-prefabrykowanych-plytach-warstwowych-moze-
    byc-poddawana-niewielkim-obciazeniom-mechaniczym-,t1
    189169015.html?05-multikryteria-wyboru-render=off&01
    -naglowek-strony-render=on&1189170187.idnode=1189169
    8847109596

    Wszędzie jest cena za paczkę, są takie same?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 48. Data: 2011-05-17 20:19:48
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 09:07, janusz_kk1 pisze:

    > Napisałem powyżej.

    Powyżej czego? To nie forum, tylko grupa news - nie ma powyżej i
    poniżej. Jest wątek i posty.

    Gdzieś tam pisałeś o marketach budowlanych. Tam rzeczywiście bywa tani
    styropian w promocji. Wadą jest to, że nie ma felcu - i to właściwie
    dyskwalifikuje do ocieplania budynku.

    M.

  • 49. Data: 2011-05-17 20:29:37
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 19:23, janusz_kk1 pisze:
> [...]
    -naglowek-strony-render=on&1189170187.idnode=1189169
    8847109596

    > Wszędzie jest cena za paczkę, są takie same?

    Eeech.

    Tutaj masz prawdziwy sklep:

    http://www.icmarket.pl/yetico-plyta-styropianowa-baz
    a-fasada-p-20832.html

    Cena jest podawana za metr sześcienny. Objętość paczki zmienia się z
    grubością:

    http://yetico.com/files/pl/karty%20techniczne/karta_
    tech_eps_038_dach_podloga.pdf

    M.

  • 50. Data: 2011-05-17 21:28:03
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już? nic nie wiem
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał w wiadomości grup

    Dnia 16-05-2011 o 13:47:57 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Prawdę mówiąc nie spotkałem sie jeszcze z sytuacją żeby ceny były rózne w
> [...]

    Nie brnij

    > Piszesz ze jesteś fachowcem a proponujesz w ciemno 15cm a nie wiesz nawet
    > jakiej grubości mur ma autor.
    >Wyobraź sobie że w przeciwieństwie do ciebie mam doświadczenie
    Wybacz ale czytając twoje niektóre wypowiedzi powątpiewam w Twoje
    doświadczenie.
    i skąd wiesz jakie ja mam doświadczenie/;)

> [...]
    >jak takie mury były budowane, sam też taki ocieplałem, w 1995 roku
    >na taki mur dałem 10cm styro !!! wtedy na ocieplenie nowych domów dawali

    I spełniało to swoja rolę w tych starych budynkach które najczęściej miały
    grube mury.

> [...]
    > proponowane 15cm styro i pomyśl co z tego wyjdzie.
    >A co ma wyjść? b ędzie miał mur zrobiony dobrze, przeczytaj dokładnie co

    65cm to dobrze zrobiony mur? Fachowa rada fachofca;))

> [...]
    >proponujesz
    >jak ten 'fachowiec' od ociepleń. Poczytaj cały wątek i nie błądź.

    W przeciwieństwie do Ciebie przeczytałem

    --
    Pozdr
    JanuszK