  • 61. Data: 2011-05-19 18:19:55
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już? nic nie wiem
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    news:op.vvqo8mnb1cvm6g@lap...
    >Całość kleiłem pianą-klejem,
    >http://www.klejdostyropianu.com/nowosc-klej-do-styr
    opianu-tytan-eos-w-piance.html
    > super sprawa, trzeba iść w nowe technologie :)

    własnie tak bede klaił - klej czeka juz w garazu ;)

    b.

  • 62. Data: 2011-05-19 19:14:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    wiadomościnews:op.vvqo8mnb1cvm6g@lap...

    opianu-tytan-eos-w...

    > własnie tak bede klaił - klej czeka juz w garazu ;)

    Kleilem piwnice EOSem - wkur**c sie mozna - zwykly klej smarujesz,
    przyciskasz, rownasz i zapominasz. EOSa musisz co 10 minut korygowac
    bo pianka sie rozpreza i jak zapomnisz to masz krzywa - odstajaca
    plyte ktora cza zeszlifowac. I drogo wychodzi. Ja zdecydowanie wolalem
    sobie namieszac zwyklego kleju cementowego - robi sie znacznie
    przyjemniej i przez to szybciej ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 63. Data: 2011-05-20 05:41:57
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i ju? nic nie wiem
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-05-16 18:31, M pisze:
    > Przecież styropian kupuje się na metry sześcienne. Grubości są od 1cm do
    > 20cm. Chyba, że chodzi ci o styropian z hipermarketu w promocji.
    >
    > Z felcem jest droższy ale warto go użyć.

    Z felcem, czyli frezowany ? Czemu warto ?

  • 64. Data: 2011-05-20 06:49:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    s.googlegroups.com...
> [...]

    >przyciskasz, rownasz i zapominasz. EOSa musisz co 10 minut korygowac
    >bo pianka sie rozpreza i jak zapomnisz to masz krzywa - odstajaca

    a robiłes wg instrukcji, tam chyba stało - wycisnąć paski, POCZEKAĆ, przykleić do
    ściany.

    b.

  • 65. Data: 2011-05-21 13:52:05
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > a robiłes wg instrukcji, tam chyba stało - wycisnąć paski, POCZEKAĆ,
    > przykleić do ściany.

    Albo za dużo dał. Ja też na początku przesadzałem :-)

  • 66. Data: 2011-05-21 13:53:39
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "owp" <o...@g...pl> wrote in message news:ir4uv6$m6l$1@inews.gazeta.pl...

    > Z felcem, czyli frezowany ? Czemu warto ?

    Bo ma zakładki :-)

    W marketach mają jakieś przeliczniki na płyty czy na m2. Trudno sie połapać
    w cenach styropianu i zwykle jest drożej.

  • 67. Data: 2011-05-22 19:41:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Maj, 08:49, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > a robiłes wg instrukcji, tam chyba stało - wycisnąć paski, POCZEKAĆ, przykleić do
    ściany.

    I to kurna ma byc to przyspieszenie roboty ktore rzekomo jest jedna z
    glownych zalet w porownaniu do kleju cementowego !? Wycisnac i
    czekac !? :) No chyba, zeby w tym czasie piwko sobie popijac ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 68. Data: 2011-05-22 20:01:08
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    z.googlegroups.com...
    >I to kurna ma byc to przyspieszenie roboty ktore rzekomo jest jedna z
    >glownych zalet w porownaniu do kleju cementowego !? Wycisnac i
    >czekac !? :) No chyba, zeby w tym czasie piwko sobie popijac ;)

    nie piwko tylko wyciskasz na trzy do przodu :)

    b.

  • 69. Data: 2011-05-23 08:28:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 22 Maj, 22:01, Budyń <b...@g...pl> wrote:

    > nie piwko tylko wyciskasz na trzy do przodu :)

    To i tak do dupy - jak masz sciane 20m dluga i bez otworow to spoko -
    mozna sobie pozwolic ale jak co druga plyte trzeba przycinac, docinac,
    dopasowywac toto juz takie proste i szybkie nie jest - a jak za dlugo
    przetrzymasz (bodaj max 5 minut) to klej nie chwyci wlasciwie - takie
    cos na bank pisalo na opakowaniu mojego EOSa i tak tez mi sie
    zachowywal ten klej - po paru minutach z zewnatrz pianka robi sie
    twardsza i nie klei sie zbytnio muru :) Do bani!!!!

    No chyba ze czekac regulaminowo 2-3 minuty i te piwko w miedzyczasie
    popijac ... ;))
    pozdr.

    --
    Adam