    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom inteligentny a Xcomfort
    Date: Wed, 13 Oct 2010 19:36:19 +0200
    <i8pbi5$32g$1@inews.gazeta.pl> <i8pf05$s7d$1@news.onet.pl>
    <i8po0r$bd5$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@a...googlegroups.com>
    <i8srm0$2lo$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@u...googlegroups.com>
    <i8t200$p2t$1@inews.gazeta.pl> <i8t5tm$c6e$1@opal.futuro.pl>
    <9...@q...googlegroups.com>
    <o...@l...dom> <i8ukdl$aq7$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i8usjp$d9j$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...dom> <i900pu$n7u$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i928rj$u63$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <i92ls7$sl6$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>

    news:op.vkh9kthq1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 13-10-2010 o 00:01:42 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa3 w wiadomo?ci

    >Maniek prosze cię przestań ojca uczyć jak dzieci robić, jestem instalatorem
    >od dawna, sam projektowałem całą instalację z przekrojami, przepływami,
    >mocami.
    >Zawór tródrogowy kosztował mnie tylko 180zł, pompa 100.

    E tam zaraz uczyc, to inna droga do celu i tyle.

    >Bo nie masz wyłącznika, u mnie oigrzewanie jak nie grzeje to się wszystko
    >wyłącza, a ty sterujesz krzywą i pompy ci chodzą non stop.

    Krzywa moge wylaczyc pozostawiajac sam termostat pokojowy, jednak moim
    zdaniem sterowanie zwlaszcza podlogowka bez krzywej nie jest dobrym
    pomyslem. Wlaczenia i wylaczenia ogrzewania dobralem granica grzania wg.
    temp. zewnetrznej. Na razie ustawione na 10C sprawdza sie doskonale. Kociol
    odpala wieczorem po zachodzie slonca.

    Pozdro.. TK