  • Data: 2017-05-17 11:37:38
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 maja 2017 09:26:03 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A toto jest zielone zimą? Bo nie mogę jakoś znaleźć informacji...

    > Też myślałem o berberysie. Płot mam, więc nie musi być to >żywopłot obronny ;)

    http://img19.staticclassifieds.com/images_tablicapl/
    137460001_1_644x461_berberys-purpurowy-ottawski-ozdo
    bny-krzew-lub-na-zywoplot-bydgoszcz.jpg
    Prawie dokładnie tak u mnie wygląda żywopłot z berberysu po ok 8-9 latach

    A tak mniej więcej wyglądał u mnie żywopłot z ałyczy po 9 latach
    https://www.larixogrody.pl/images/stories/sadzonki/a
    lycza/3a.jpg
    W sobotę go o połowę skróciłem bo leniwy jestem i z drabiny przycinać mi się nie
    chciało. Ale myślę że w przyszłym roku już może z powrotem taką wysokość osiągnąć.