  • Data: 2017-05-17 11:29:03
    Temat: Re: Garść pytań głupawych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 maja 2017 09:26:03 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > A toto jest zielone zimą? Bo nie mogę jakoś znaleźć informacji...

    Nie, Zrzuca liście. A jak jakiegoś kszaczora nie przytniesz top na wiosnę ładnie
    biało kwitnie i później mnóstwo śliwek mirabelek. Na winko chociażby

    > Też myślałem o berberysie. Płot mam, więc nie musi być to >żywopłot obronny ;)
    Też planowałem płot ale czasu i funduszy nie było, żywopłot urósł i płot okazał się
    zbyteczny

    > Po drugiej stronie mam nieużytek i potem rów z wodą, więc sam sobie mogę
    > tam poleźć jak zajdzie potrzeba.
    Ano jak masz mozliwość po swoim czy tam po "niczyim" łazić to ok.
    Tylko weź pod uwagę że te dzisiejsze nieużytki za lat kilka mogą być działka
    budowlana i nowego sąsiada mieć możesz. Ale Ty sam najlepiej przecież wiesz co masz
    za płotem więc tylko teoretycznie pisze.