    From: "jangr" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Gazowy w łazience - jak wymienić bimetal?
    Date: Mon, 12 Jan 2009 13:51:38 +0100

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gkfd40$loi$1@news3.onet...

    > tylko ze jeśli faktycznie nie chce wydać tych 100zł (teoretycznie)
    > to i tak będzie próbował sam....
    >
    > moze najpierw zadzwon do serwisanta i sie zapytaj ile to bedzie kosztować?
    >
    > jeśli cena cię zadowoli nie kombinuj i daj to zrobić profesjonalistom.
    >
    > dziennie w TV piszą o zaczadzeniu itp, po co ryzykować ??

    Poprzedni, PG6, rozbierałem i składałem do ostatniej śrubki. Wymieniałem
    membranę już kilka razy. Wiele razy go czyściłem. Tego nowego nie chcę
    rozbierać, bo wygląda mi na nierozbieralny. Ale wymienić sterczący drucik, to
    chyba nie jest filozofia. Wolę wiedzieć jak to zrobić, niż eksperymentować, bo
    mogę coś niechcący zepsuć. Jestem z pokolenia, które cieknący kran naprawia sam.
    Bezpieczniki też wymienia. Zerwany pasek w pralce też. Tudzież żelazko. Samochód
    też. Inne czasy ... :-)