  • Data: 2015-06-15 00:38:57
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Jun 2015 23:16:14 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Jestem pewny, że FV ma sens głównie w zastosowaniu *domowym*. Wtedy
    > na przykład, gdy się rozważa kupno działki pod budowę. I jak ktoś
    > chce i tak mieszkać w uroczysku na odludziu, to sobie może wybrać
    > jeszcze tańszy grunt bez dostępu do elektryki.

    Większej BEZEDURY nie słyszałam. Twój brak pojęcia o wyobrażeniu jest
    porażający. Nosz człowiecze bezmyślny, przecież prąd z FV jest dostępny
    tylko wtedy, kiedy świeci słońce (jak sama nazwa wskazuje) - czyli nocą ( i
    zimą) go NIE MA - wtedy, kiedy jest najbardziej potrzebny.
    Zaś technika magazynowania tego prądu - w odniesieniu do przydomowej
    instalacji - jest w powijakach, przynajmniej jeśli chodzi o powszechną
    dostępność. Nie ma dostatecznie pojemnych akumulatorów do użytku domowego,
    i to jeszcze w cenie, która nie odbierałaby sensu całej sprawie. I kto tu z
    nas dwojga nie myśli - przecież tylko i wyłącznie ty, twoja bezmyślność po
    prostu dech odbiera i litość budzi.
    Mieszkanie w domu - z FV jako JEDYNYM źródłem prądu, na odludziu, bez
    dostępu do sieciowej "elektryki" - no ręce opadają :-D :-D :-D

    Zanim ponownie wytkniesz mi brak myślenia, to ty się naprawdę puknij w
    swoją pustą głowę.
    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs