  • 141. Data: 2016-06-06 13:11:20
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 13:04:41 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tutaj pisza 2GB i choc nie jestem fanem marki to nie slyszalem zeby ktos
    > narzekal na wydajnosc a bardzo wielu ludzi je ma:

    Czyli bedziesz mi wciskal cos, czego nie chce :-)

    > Dalej nie ma sensu, bo nie wiem czemu ma to sluzyc.

    No wlasnie. Ja potrzebuje 3gb i gorille, a Ty uwazasz, ze to zbedne i mam kupic
    cos slabszego :-) W ten sposob do niczego nie dojdziemy, wiec EOT ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 142. Data: 2016-06-06 13:35:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 12:53:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No nie zachowujmy sie jak dzieci :) Podalem trzy/cztery proste warunki, Maniek
    > potwierdzil, ze takich telefonow jest "od groma", po czym narazie propozycje,
    > ktore podal okazuja sie niepasujace do warunkow. Te warunki nie sa z kosmosu:)
    Piaty warunek mogłes dodać że wymiary musza być 145,00 x 70,90 x 6,95 mm ;)
    Chciałeś P9, masz P9
    Jesteś zadowolony i to najważniejsze
    Tylko rozweselają mnie teksty tupu że p9 robi boskie zdjęcia po czym jak wrzucasz
    fotki to ok złe nie są ale podobne robi większość 2-3 letnich telefonów zapewne.
    To samo z dźwiękiem o jakimś hdvoice piszesz a pewnie podobnej jakości dźwięk ma
    większość fonów wyprodukowanych w ostatnich 10 latach.
    Z liczba rdzeni tylko przegiełeś-cóż to jest 6 rdzeni- min 10 boski fon powinien
    mieć.
    Zdradź może co takiego na tym fonie robisz że 6 rdzeni i 3gb pamięci potrzebne a
    ekran mniejszy jak 5,5 musi być.

  • 143. Data: 2016-06-06 13:45:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 13:35:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zdradź może co takiego na tym fonie robisz że 6 rdzeni i 3gb pamięci potrzebne a
    ekran mniejszy jak 5,5 musi być.

    Pracuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 144. Data: 2016-06-06 14:14:06
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 12:53, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > ktore podal okazuja sie niepasujace do warunkow. Te warunki nie sa z kosmosu:)

    Ja Ci podalem pierwszy z brzegu. Xperia Z2, ale Ci nie pasuje. Teraz
    malo rdzeni. Za chwile okaze sie, ze przyciski malo wystajace. Roznice
    wydajnosci miedzy Z2 a S5 zobaczysz chyba tylko w benchmarkach, ale Ty
    potrzebujesz bo potrzebujesz.
    Moglbym powiedziec HTC M8 (bo na wiecej nie mam ochoty), ktory to ma:

    http://www.benchmark.pl/ranking/porownanie/htc-one-m
    8-vs-sony-xperia-z2

    lepsza wydajnosc jak Z2 mimo mniejszej pamieci RAM. Ale tez Ci nie
    bedzie pasowal bo mniej RAM. I powtorze jeszcze raz. Spodziewalem sie
    wyjatkowych funkcji a tu tylko kolejna wersja telefonu dla zwyklego
    uzytkownika nic nie wnoszaca.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2016-06-06 14:22:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 14:14:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja Ci podalem pierwszy z brzegu. Xperia Z2, ale Ci nie pasuje.

    Brak gorilla glass, 4 rdzenie.

    > Teraz
    > malo rdzeni. Za chwile okaze sie, ze przyciski malo wystajace. Roznice
    > wydajnosci miedzy Z2 a S5 zobaczysz chyba tylko w benchmarkach, ale Ty
    > potrzebujesz bo potrzebujesz.

    Powiedz mi ile codziennie maili dostajesz? :)
    Ile masz maili w skrzynce odbiorczej z powiedzmy ostatniego miesiaca?
    Korzystasz z softu do zarzadzania projektami? Ja z ASANY, ktora jest dosc
    mocno ramo i cpu zerna. Ile masz aktywnych projektow w niej?

    Wiedz, ze jestem dosc swiadomym userem smartfona i wiem dokladnie, ze 2GB
    ram to jest dla mnie za malo, bo dokladnie tyle miala moja xperia z3c -
    brakowalo nawet po przejsciu (co zrobilem w pierwszy dzien zakupu) na
    cyanomodgena i najnowszego do niej andka :-) Bo bez tego to bylo calkowicie
    dramatycznie. To, ze Ty tylko dzwonisz z telefonu nie znaczy, ze ja tez go
    wykorzystuje tylko w ten sposob.

    > Moglbym powiedziec HTC M8 (bo na wiecej nie mam ochoty), ktory to ma:

    2GB RAM, 4 rdzenie.
    Narazie nie podales ani jednego telefonu spelniajacego te, jak sam stwierdziles
    zwyczajne funkcje, ktore wedlug Ciebie ma mnostwo telefonow z ostatnich lat :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 146. Data: 2016-06-06 14:33:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 13:11, Adam Sz. pisze:

    > Czyli bedziesz mi wciskal cos, czego nie chce :-)

    Nic Ci nie wciskam. Chciales funkcje a podajesz parametry.

    > No wlasnie. Ja potrzebuje 3gb i gorille, a Ty uwazasz, ze to zbedne i mam kupic
    > cos slabszego :-) W ten sposob do niczego nie dojdziemy, wiec EOT.

    Podaje przyklady telefonow majacych identyczne funkcje

    "No nie zartuj. Wybor byl piekielnie trudny bo zaden smartfon nie mial
    wszystkiego, na czym mi zalezalo. Kazdemu cos brakuje. Tak naprawde nie
    ma smartfona ktory ma wszystkie funkcje, ktorych potrzebuje - p9 ma ich
    po prostu najwiecej"

    W zwiazku z powyzszym spodziewalem sie rozwiazan ktore sprawia, ze
    telefon bedzie robil cos wiecej niz telefony do tej pory. Dopiero
    pozniej okazalo sie, ze chodzi o cos zupelnie innego.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2016-06-06 14:36:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 14:22:57 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > cyanomodgena i najnowszego do niej andka :-) Bo bez tego to bylo calkowicie
    > dramatycznie. To, ze Ty tylko dzwonisz z telefonu nie znaczy, ze ja tez go

    Jeszcze doprecyzuje, ze dramatycznie = przy odpalonej nawigacji (z ktorej
    korzystam bardzo czesto) yanosik (z ktorego korzystam zawsze) wylaczal sie
    i wlaczal w kolko :-)) W tle mam synchronizacje poczty co 5 minut plus kilka
    dosc podstawowych softow do komunikacji z pracownikami i klientami
    (telegram, messenger, hangouts). Nic wyjatkowego ale 3GB wymagane, zeby
    to wszystko dzialalo z sensem i wydajnie, przy czym maili odbieram codziennie
    pod 400 sztuk, na czesc musze zareagowac, czesc tylko usunac ale baza puchnie
    i juz np. szybkie wyszukiwanie wymaga wiekszej mocy :-) Do tego w tle
    zwykle kilka zakladek z softem do supportu klientow i apka do monitoringu
    dzialania kilkudziesieciu serwerow (kilkaset uslug), uruchamiajaca sie co
    60 sekund :-)

    To do czego Ty uzywasz telefonu, ze twierdzisz, ze 2GB mi musi wystarczyc? :-))

    Co do ekranu - nie moze byc wiekszy niz 5,5' (choc uwazam ze nawet ten 5,2 jest
    ciutek za duzy) bo po pierwsze zle obsluguje sie go jedna reka (a to robie
    czesto - cale szczescie w p9 mozesz przeciagnac paluchem po klawiszach
    nawigacji i calosc zmniejsza sie gdzies do 4' przez co da sie to obslugiwac
    jedna reka), a po drugie ma za duzy fizyczny rozmiar - ja telefon nosze w
    kieszeni i obecny 5,2' to absolutnie maksimum. Torebki i inny szajs jest
    dla pedalow.

    Bill gates tez kiedys uwazal, ze nikomu nie jest potrzebne wiecej, niz 640KB
    RAM (choc ponoc potem sie do tego nie przyznawal - za 10 lat wspomnimy ten
    watek i zobaczymy co Ty bedziesz twierdzil majac w kieszeni smarta z 20GB RAM;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 148. Data: 2016-06-06 14:37:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 14:33:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Podaje przyklady telefonow majacych identyczne funkcje

    3GB to taka sama funkcja co 2GB? :D No wez trzymaj poziom :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 149. Data: 2016-06-06 15:00:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 14:36, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > watek i zobaczymy co Ty bedziesz twierdzil majac w kieszeni smarta z 20GB RAM;)

    Nic nie bede twierdzil tak jak i tera, bo poniewaz od samego poczatku
    nie bylo mowy o wydajnosci, ktora to dopiero teraz tu przemycasz.

    Pozdro.. TK

  • 150. Data: 2016-06-06 15:02:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 14:37, Adam Sz. pisze:

    > 3GB to taka sama funkcja co 2GB? :D No wez trzymaj poziom :)

    A to funkcja jest?

    Pozdro.. TK