  • 201. Data: 2016-06-19 19:34:48
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    > niż Twoje bezużyteczne zabawki, bez pier..... się w pisanie programów.
    > Poza tym jak ktoś chce mieć jeszcze taniej jedną czy 2-3 kamery to można
    > kupić kamerki IP podłączane skrętką lub WiFi, które można skonfigurować
    > tak, że same będą wysyłały nagrania na dowolny serwer, FTP, pocztę czy
    > dysk sieciowy. Mogą to być serwery FTP czy darmowa poczta, które można
    > założyć w kilka minut. Jako dysk sieciowy może posłużyć podłączony
    > twardy dysk czy pen drive do lokalnego routera, a router to chyba już
    > każdy w domu posiada, kto korzysta z internetu.

    nie żebym się nie zgadzał, ale ja też tak chciałem zrobić z tanią
    kamerką ip. tyle że właśnie z tanią, to się nieda. TAnie kamerki ip nie
    zapiszą materiału wideo na dysku. Sprzętowo nie wyrabiają. Dlatego
    nieśmiało pytałem jaka kamera bezproblemowo współpracuje z "maliną" albo
    innym "PI"

    ToMasz

  • 202. Data: 2016-06-19 19:37:20
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 19.06.2016 o 14:22, Tmek pisze:

    > Wiec jesli pic tylko w tym to za 250zl masz gotowe rozwiazanie do
    > ktorego potrzeba tylko wifi.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=HNhWKRzhWes
    >
    > Tmek
    nie. tej kamery nie chcesz. uwierz mi. kup sobie camspota - będzie
    lepiej i taniej

    ToMasz

  • 203. Data: 2016-06-19 20:31:23
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 15:36:27 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > ROTFL
    > Takie kamerki wewnętrzne, które wysyłają nagrania na dowolny serwer
    > kupisz już poniżej 100zł. Kamerki zewnętrzne kupisz już od 200zł.

    bardzo chetnie skorzystam z twoich rad - linke do kamery z wifi bądz lanem poprosze,
    tej do 100zł.

    b.

  • 204. Data: 2016-06-20 18:45:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 19.06.2016 19:34, ToMasz wrote:

> [...]
    > zapiszą materiału wideo na dysku. Sprzętowo nie wyrabiają. Dlatego
    > nieśmiało pytałem jaka kamera bezproblemowo współpracuje z "maliną" albo

    No więc i ja miałem "przyjemność" na początku z tanimi modelami.
    Teoretycznie* zapisywały na FTP zrobionym na domowym routerze ale już
    zapisane maski detekcji ruchu trzymał w pamięci dosyć kapryśnie. Co
    jakiś czas musiałem je rysować na nowo.
    Wymieniłem na inną z tego modelu i tu maski - owszem pamiętał ale zapis
    na FTP nie szedł.
    Kolejne wersje firmware łatały tu a ówdzie znów coś psuły.
    Zbastowałem i postawiłem na Hikvision. Drożej ale od 3 już chyba lat
    działa bez zająknięcia a opcji w menu jest zatrzęsienie.
    Mogę polecić jak ktoś chce mieć drożej ale żeby działało ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 205. Data: 2016-06-20 19:27:53
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-06-19 o 19:37, ToMasz pisze:

    > nie. tej kamery nie chcesz. uwierz mi. kup sobie camspota - będzie
    > lepiej i taniej

    Czemu nie?
    Dziala bezproblemowo, obraz dobrej jakosci lepszej niz w reszcie klonow
    podobnego ksztaltu, zastosowanie domowe.
    Oprocz tego ze ma przypisane chinski serwer na ktory to leci i z ktorego
    ogladam nie widze wiekszych minusow. I tak by na jakis musialo leciec a
    tak juz o to sie nie martwie. Zakaldam tez, ze bedzie dzialac do czasu
    jak sprzet bedzie dzialac.
    Poza tym sa do tego przerobione firmware z dostepem przez rtsp.

    Tmek

  • 206. Data: 2016-06-20 22:22:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Oprocz tego ze ma przypisane chinski serwer na ktory to leci i z ktorego
    > ogladam nie widze wiekszych minusow.
    nie serwer jest problemem, tylko program, którego MUSISZ używać, aby
    oglądać. on rezyduje w pamięci i żre baterie. jego musisz wyłączać
    odpowiednią kombinacją, zamiast wstecz wstecz i basta
    > I tak by na jakis musialo leciec a
    > tak juz o to sie nie martwie.
    nie musiałoby lecieć na żaden serwer. mógłbyś oglądać logując się
    bezpośrednio do kamerki. szybciej, sprawniej, bezpieczniej... Ale takiej
    możliwości (oficjalnie) nie masz.
    > Poza tym sa do tego przerobione firmware z dostepem przez rtsp.
    bez modyfikacji, możesz się dostać do tej kamery przez 2 porty. tyle że
    możesz w ten sposób oglądać z niej obraz... bez logowania. jeszcze
    lepsze jest to, że tych portów nieda się zmienić. tak więc do dwóch lub
    więcej kamer - bezpośredniego dostępu nie uzyskasz.
    A do camspota możesz się zalogować z kilku popularnych programów ze
    sklepiku google, przez jeden port, z koniecznym logowaniem. No chyba że
    chcesz pootwierac porty i pokazywać obraz z kamery światu.

    ToMasz

  • 207. Data: 2016-06-20 22:23:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zbastowałem i postawiłem na Hikvision. Drożej ale od 3 już chyba lat
    > działa bez zająknięcia a opcji w menu jest zatrzęsienie.
    > Mogę polecić jak ktoś chce mieć drożej ale żeby działało ;-)

    daj linka

  • 208. Data: 2016-06-21 09:47:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.06.2016 22:23, ToMasz wrote:

    > daj linka

    Różne mam te kamery, od najtańszej 1.3MPix po taką za 1500zł bodaj ale
    soft w środku ten sam w każdej

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 209. Data: 2016-06-21 11:36:16
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-06-20 o 22:22, ToMasz pisze:

    > nie serwer jest problemem, tylko program, którego MUSISZ używać, aby
    > oglądać. on rezyduje w pamięci i żre baterie. jego musisz wyłączać
    > odpowiednią kombinacją, zamiast wstecz wstecz i basta

    Czyli jedyny problem z ta kamera jest taki ze kiedys soft na telefonie
    chodzil Ci w tle...?

    Wiec z tego wynika ze to zaden problem. Softy wychodza w poprawianych
    wersjach a telefon jak to z komputerem moze byc w rozny sposob zasyfiony
    i pojedynczy przypadek nie jest tutaj reprezentatywny.

    Tmek

  • 210. Data: 2016-06-21 13:17:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 20 Jun 2016 18:45:32 +0200, quent

    > Zbastowałem i postawiłem na Hikvision. Drożej ale od 3 już chyba lat
    > działa bez zająknięcia a opcji w menu jest zatrzęsienie.
    > Mogę polecić jak ktoś chce mieć drożej ale żeby działało ;-)

    O! Udało Ci się "hikowy" stream server uruchomić? Mnie nie chce ruszyć,
    ponadto jak ustawiam server stream to znika podgląd na żywo w HQVMs.

    --
    Pozdor
    Myjk