  • 11. Data: 2012-07-25 09:19:35
    Temat: Re: LED zamiast halogenu 50W 230V
    Od: " Adaxis" <a...@g...pl>

    Dzięki wszystkim, a co sądzicie o tym?
    http://allegro.pl/zarowka-diodowa-mr16-27-led-smd-50
    50-12v-ciepla-5w-
    i2485219478.html

  • 12. Data: 2012-07-25 10:08:32
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] wrote:

    > Są takie wielkie "kukurydze" świecą lepiej niż halogen 50.

    no ale ZAMIENNIK to jednak równoważny również w gabarytach, sposobie
    podłączenia i pasujący do takiej samej oprawki ( tu niestety macie
    rację, chłodzenie komplikuje sprawę)

    jeffrey

  • 13. Data: 2012-07-25 10:18:42
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    To mogę polecić ,bo sam kupiłem i jestem bardzo zadowolony.
    http://allegro.pl/gu10-27-led-ip44-230v-5050-smd-430
    lm-ciepla-gw-24m-i2506254717.html

  • 14. Data: 2012-07-25 10:21:13
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-07-2012 o 07:40:50 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > są ale nei takie malutkie... po drugie musza mieć radiator aby chłodzić
    > elektronikę zasilającą.
    Elektronikę to tak trochę, głównym zadaniem jest chłodzenie led-a bo wysoka
    temp go niszczy a z kolei przegrzewanie gwałtownie skraca żywotność.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2012-07-25 11:16:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:500f1a67$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...

    dy-smd-i2502223038.html

    1127574-od-reki-i2481571683.html

    > 50W halogen to jakieś 700lm a ta z linku ma 380lm
    > nie uwierzę

    Nie musisz, ja nie wierze, ja widze, codziennie.

  • 16. Data: 2012-07-25 12:09:42
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:500f1a67$0$1309$65785112@news.neostrada.pl...

    1127574-od-reki-i2481571683.html

    > Nie musisz, ja nie wierze, ja widze, codziennie.

    ale stwierdzasz to po tym że świeci ci w oczy mocniej ?
    czy może po ilości światła na powierzchni oświetlanej - co jest
    właściwym miejscem pomiaru
    fajnie by było gdyby ktoś to zmierzył jakimś miernikiem oświetlenia

    jeffrey

  • 17. Data: 2012-07-25 12:39:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:500fc5e8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > miejscem pomiaru
    > fajnie by było gdyby ktoś to zmierzył jakimś miernikiem oświetlenia

    Oczywiscie po obiektach oswietlanych.

  • 18. Data: 2012-07-25 12:54:00
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-07-24 17:16, Ghost pisze:
    > Natomiast to cos
    > http://allegro.pl/zarowka-led-philips-gu10-4w-871829
    1127574-od-reki-i2481571683.html

    > to zenada

    Ja mam inne odczucie, bardziej zależy mi na temp. i akurat Phlipis ma
    zdecydowanie najcieplejszą barwę niż Ans lub np. Polux, co zresztą widać
    w parametrach 2700 i 3000K

  • 19. Data: 2012-07-25 12:57:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    1127574-od-reki-i2481571683.html

    > Ja mam inne odczucie, bardziej zależy mi na temp. i akurat Phlipis ma
    > zdecydowanie najcieplejszą barwę niż Ans lub np. Polux, co zresztą widać w
    > parametrach 2700 i 3000K

    Tak to jest jak sie patrzy na tylko na metki. Niestety organoleptycznie
    wskazany przeze mnie philips ma gorsza barwe (bardziej trupi) niz ta druga.
    BTW philips dodatkowo ma straszny rozrzut, to samo jest w ich swietlowkach -
    jedna swieci tak, druga srak.

    Jak juz pisalem, kazdy zakup czegokolwiek tej firmy to porazka.

  • 20. Data: 2012-07-25 14:04:51
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > Ja mam inne odczucie, bardziej zależy mi na temp. i akurat Phlipis ma
    > zdecydowanie najcieplejszą barwę niż Ans lub np. Polux, co zresztą widać w
    > parametrach 2700 i 3000K

    genialną barwę mają żarówki LED z Ikea, kupiłem takie duże mleczne kule i
    świeca ciepło jak żarówka...

    pozdrawiam
    s_13