  • 71. Data: 2009-10-26 17:11:53
    Temat: Re: Materialy budowlane - walka z kradziezami
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    news:hc4j76$jvl$1@news.interia.pl...

    Maniek, Ty pieroński dyskutancie.
    Ich racja jest racniejsza od Twojej racji. Tak więc nie dyskutuj, bo Twoja
    racja jest mniej racna od ich racji ;D

    P.S.
    Ja postanowiłem już przestać "kopać się z koniem". Po prostu wymiękam.
    Jeszcze nigdy w życiu nie czytałem i nie słyszałem bardziej idiotycznego
    usprawiedliwiania przestępców i złodziei. Mam nadzieję, że Kogutek kiedyś
    doświadczy niesprawiedliwości z ich strony. No czhyba, że jemu to zwisa i
    powiewa żyjąc wedle złodziejskiej zasady "łatwo przyszło, łatwo poszło",
    którzy jak wiadomo nie żyją z uczciwej pracy własnych rąk :)

  • 72. Data: 2009-10-26 17:14:04
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra kogutek, to ile nakradles w zyciu?

    Dobre pytanie. Jak na 50 lat życia to niewiele. Na pewno mniej niż średnia
    krajowa porządnych obywateli. Parę pożyczonych i nie oddanych książek. Jakieś
    przejazdy komunikacja miejską bez biletu. Parę razy na mecz przez płot
    wchodziłem. To jak młody bylem. Jak pracowałem w fabryce to wyjeżdżałem za
    granicę na zwolnieniach lekarskich. Z fabryki w zasadzie nigdy nic nie
    wyniosłem. Asortyment był mało sprzedawalny. Bo niby komu w tamtych czasach
    można było sprzedać belę surowej bawełny. Potem byłem rzemieślnikiem. Swojego
    nie można ukraść. Ale jakieś przekręty z rachunkami da się zrobić żeby mniejszy
    podatek zapłacić. To też kradzież. Kilka nie zapłaconych mandatów. Miałem jakiś
    czas piracki system operacyjny. Teraz mam legalny bo kupiłem z komputerem. Czy
    mam jakieś wyrzuty sumienia? Nie mam. Można rozszerzyć Twoje pytanie. Czy gdybym
    miał okazję to teraz bym coś ukradł? Jasne że bym ukradł. Tylko to by musiało
    być minimum pół miliona złotych. Mniej by mi się nie opłacało. Jak masz jakieś
    okna albo drzwi to z mojej strony nic Ci nie grozi. O to Ci chodziło, czy o coś
    więcej?

  • 73. Data: 2009-10-26 17:19:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Maniek, Ty pieroński dyskutancie.
    > Ich racja jest racniejsza od Twojej racji. Tak więc nie dyskutuj, bo Twoja
    > racja jest mniej racna od ich racji ;D

    Masz racje. Krzemo tez mnie upomnial, no ale wiesz, noz sie w kieszeni
    otwiera jak czyta sie takie pierdoly. Czlowiek zap.. cale zycie dla rodziny
    a jacys debile w ciagu jednej chwili kawal tej pracy po prostu Ci sprzatnie
    spod nosa. Na dokladke inny debil publicznie raczy sie wypowiadac, ze to
    normalne i przyjemne bo inni jezdza za darmo autobusem i wynosza spinacze z
    pracy. Albo kogutek jest na przepustce ze szpitala psychiatrycznego, albo w
    zyciu na nic nie pracowal sam.

> [...]
    > powiewa żyjąc wedle złodziejskiej zasady "łatwo przyszło, łatwo poszło",
    > którzy jak wiadomo nie żyją z uczciwej pracy własnych rąk :)

    A no jak mu co kiedy zap.. to moze zweryfikuje poglady. No chyba ze tatus
    kupi nowe.

    Pozdro.. TK

  • 74. Data: 2009-10-26 17:20:34
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Masz biling, wystarczy kazać pracownikom wskazać rozmowy służbowe i potrącić
    za resztę.

    > Tę granice ustanawia społeczeństwo. Zabór mienia po wyłamaniu drzwi, podpięcie
    się pod linię telefoniczną sąsiada jest kradzieżą i kropka.
    Społeczeństwo nie ustala granicy bo ta jest czytelna. Ustala do jakiej kwoty
    kradzież jest wykroczeniem a od jakiej jest przestępstwem. Gdyby nie taki
    podział to w przypadku gdyby stosowano tak popularne obcinanie rąk za kradzież.
    Nie miał by kto tych rąk obcinać bo kat tez by ich nie miał. Z mniej
    drastycznych metod trzeba by było wszystkie miejsca gdzie przebywają ludzie
    przerobić na więzienia. Tylko skąd brać strażników?

  • 75. Data: 2009-10-26 17:26:48
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > No ale jaki to poglad?? To pisane brednie i nic wiecej.
    > Mowienie komus na drugi dzien po obrobieniu budowy, ze chlopaki zrobili
    > kawal dobrej roboty i porownywanie tego do jakiegos kretynskiego dlugopisu
    > czy spinacza jest czystej krwi debilizmem a nie jakims racjonalnym
    > pogladem

    Oczywiscie, ten fragment "tfurczosci" rzecz jasna jest i dla mnie
    debilizmem.
    Odnosilem sie raczej do jego dalszej czesci gdzie probowal wytłuścić swoje
    poglady.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 76. Data: 2009-10-26 17:28:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dobre pytanie. Jak na 50 lat życia to niewiele.

    Tak myslalem, ze sie wybielisz.

    > Na pewno mniej niż średnia krajowa porządnych obywateli.

    A ja Ci mowie, ze przy Twoich pogladach to nie moze byc prawda.

  • 77. Data: 2009-10-26 19:01:13
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > wynosza spinacze z pracy. Albo kogutek jest na przepustce ze szpitala
    > psychiatrycznego, albo w zyciu na nic nie pracowal sam.

    To jest typowo polska mentalność.

    Żydzi się modlą: "Panie Boże ja się do Ciebie zwracam z taką wielką prośbą,
    bo mój sąsiad Icek ma tyle pieniędzy i jest tak bogaty że ho ho ho. Panie
    Boże spraw, żeby mu się dalej jak najlepiej powodziło i żeby miał jeszcze
    więcej, a ja żebym miał chociaż połowę tego".

    Modlitwa Polaka: "Panie Boże mój sąsiad Antek to ma tyle kasy, że ho ho ho,
    ale on to napewno ukradł, skur...... Panie Boże proszę Cię, spraw, żeby mu
    chałupa spłonęła, żona i dzieci poumierały i żeby wszystkie pieniądze mu
    ukradli.

    :D

  • 78. Data: 2009-10-26 19:21:01
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > To jest właśnie 'myślenie robola', bo jak ktoś już jest w stanie zarobić
    > więcej niż przeciętny robol, to znaczy się... nieuczciwie. A uczciwa
    > praca, to oranie nosem za 10 czy 15 zł/godz. Wszystko co można zarobić
    > ponad to, to już nieuczciwie.
    >
    > Jej było zdaje się tak słodko, tak peerelowsko, a mnie jakoś
    >
    > Pewnie tak, ale nikt Ci nie każe przecież wszystkich prac wykonywać
    > własnoręcznie. Od tego są ludzie, którzy z tego żyją, żeby im zapłacić,
    > a samemu mieć w tym czasie czas na zarabianie pieniędzy - na tym, co się
    > umie, a nie uczy się na własnej budowie... :-)))

    Oj to jednak czegoś wczesniej nie doczytałeś! i nie dziwię się ,bo ten
    dyskurs z kogut(kiem?) stal sie nudny jak flaki z olejem. Chodzilo mi tylko
    o to, że z takich proroków jak nasz adwersaż - kogut(ek)łatwo moze wynikać,
    iż na budowaniu (forum: budowanie-przyp.m.wl.)tylko wszyscy kretactwem,
    zlodziejstwem się dorabiali...
    Nie chodziło tu wcale o apoteozę wlasnorecznych prac, bom miałby być
    robolem, co to wszystkim ponad moją standart normę zazdroszczę lbo jeszcze
    gorzej. Tak się dziwnie składa, że nie znasz mnie , nie wiesz ile i co
    robię, wiec nie wyciagaj przed "szereg" wniosków.
    Pozdrawia~M

  • 79. Data: 2009-10-26 19:37:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    \> To jest typowo polska mentalność.
    Facet złowił złotą rybkę złota rybka mówi:::: wypóść mnie a spełnie twoje 3
    życzenia z tym że twój sąsiad dostanie podwójnie wszystko czego ty sobie
    zażyczysz
    No to wędkarz zadowolony mówi że chce mieć najwiekszą wille na świecie
    wchodzi do swojej willi patrzy a u sąsiada stoją takie same tylko dwie
    2 życzenie:::wedkarz zazyczył sobie najładniejsza kobiete na świecie patrzy
    a sąsiad ma 2 takie dupcie
    no to wędkarz sie wkurzył i ZAŻYCZYŁ SOBIE ŻEBY MU JEDNO JĄDRO USCHŁO

    ;)))

    Kris

  • 80. Data: 2009-10-27 07:37:26
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hc1mo9$o0c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > bzdura, żadko mosz możliwość sprawdzenia legalności pochodzenia towaru!:O)

    > a jak ci sprzeda kradziony towar po cenie producenta, albo po cenie
    > większej
    > już kupisz i będziesz miał czyste sumienie?:O)

    szanujacy sie handlowiec po budowach raczej nie chodzi i nie oferuje
    "szczątkowych" materiałów