  • 511. Data: 2017-01-24 12:49:42
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 11:55:43 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Mon, 23 Jan 2017 00:32:22 -0800 (PST), w
    > <7...@g...c
    om>, Budyń

    chodzi tu o różnej maści wyłudzaczy vatu, reprywatyzantów warszawskich, paliwowców
    itd.

    > Co mają do tego reprywatyzorzy warszawscy?

    to co zawsze - pieniądze które mogły być publiczne trafiały w prywatne ręce, jak
    zwykle w dziwny sposób.

    kraść (mówię o faktach nie o zapisach prawnych) na taki ze dłużej nie może, a bez
    kłopotu można było wydac sporo kasy na 500+ a budzet sie nie zawalił.

    > Słabo jednak z logicznym myśleniem -- czyli jednak generalnie to wszyscy
    > obywatele dostali mniej, ponieważ (rzekomo) zwiększone wpływy nie trafili do
    > wszystkich?

    No rzeczywiscie taka logika byłaby słaba. No ale ja nic takie nie napisalem,
    przeczytaj uważnie jeszcze raz. A wydawalo mi sie ze przedstawilem moją opinie dosc
    jasne.

    b.

  • 512. Data: 2017-01-26 19:36:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 stycznia 2017 10:55:33 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Cel jest jeden - zbilansowany budzet. Nie ma, ze sie nie da, bo sie da.
    > Nie chce mi sie sprawdzac, ale czy aby Czechy nie maja nadwyzki? Takiej
    > polityki bym oczekiwal od rzadzacych. Od tych chyba sie nie da. Od
    > tamtych tez sie nie dalo. Przyjdzie jeszcze poczekac.

    Żeby oficer trzymał parasolkę nad przydupasem ministra to się chyba nawet
    osmiornicożercom nie zdążało.
    https://pbs.twimg.com/media/C3DgpKiW8AEs1XZ.jpg:larg

  • 513. Data: 2017-01-27 11:03:25
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-26 o 19:36, Kris pisze:

    > Żeby oficer trzymał parasolkę nad przydupasem ministra to się chyba nawet
    osmiornicożercom nie zdążało.
    > https://pbs.twimg.com/media/C3DgpKiW8AEs1XZ.jpg:larg

    Z drugiej strony gdyby na rzecznika padal deszcz w czasie przemowienia
    to tez nie pasuje. No ale zdaje sie kpina jest to, ze mamy takiego
    rzecznika.
    To pikus. Dzis parlament uchwalil 25 pozbawienia wolnosci za wyludzenie
    VAT. Cos jak swego czasu przymusowe leczenie psychiatryczne. Czyli dzis
    wsadziliby Kluske na 25 lat.
    Kolejna niespodzianka czeka male firmy od stycznia przyszlego roku.

    Pozdro.. TK

  • 514. Data: 2017-01-27 11:22:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-27 o 11:03, Maniek4 pisze:

> [...]
    > rzecznika.
    > To pikus. Dzis parlament uchwalil 25 pozbawienia wolnosci za wyludzenie
    kwota faktury min 5 czy 10mln, za 100 pln nie wsadzą na 25. ;)

    Cos jak swego czasu przymusowe leczenie psychiatryczne. Czyli dzis
    > wsadziliby Kluske na 25 lat.

    Kluska nie chciał zwrotu. On dostarczył kompy z 0% stawką. Skarbówka
    chciała 22.

    > Kolejna niespodzianka czeka male firmy od stycznia przyszlego roku.
    Coś innego niż JPK?

    --
    Pete

  • 515. Data: 2017-01-27 22:35:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-04 o 16:18, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 13 Dec 2016 12:49:55 -0800 (PST), w
    > <c...@g...c
    om>, Kris

    > Idź do biedronki, są tam dostępne. I nie są drogie. Będziesz też
    > ośmiornicożercą na wypasie.

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/mon-kupilo-
    30-limuzyn-za-prawie-35-milionow-zlotych-dwie-z-nich
    -rozbily-sie-pod/bhbp4x0

    Jedna to równowartość ok 25ton ośmiorniczek.
    Mają rozmach przy tej 'dobrej zmianie'

    --
    Pete

  • 516. Data: 2017-01-27 22:44:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 22:35:11 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    om>, Kris

> [...]
    30-limuzyn-za-prawie-35-milionow-zlotych-dwie-z-nich
    -rozbily-sie-pod/bhbp4x0

    > Jedna to równowartość ok 25ton ośmiorniczek.

    szkoda ze tak sie nie da rzadowego samolotu kupic. Lataja od lat jakimis wrakami, ale
    nie kupią bo zawsze bieżąca opozycja bedzie krzyczec ile to obiadow dzieciom mozna
    było za to kupic wiec PRowo nie teges :)
    Qurcze, a antek se poradził - skuteczny jest? jest :-)

    b.

  • 517. Data: 2017-01-28 08:46:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-27 o 22:44, Budyń pisze:
> [...]
    om>, Kris

> [...]
    mozna było za to kupic wiec PRowo nie teges :)
    > Qurcze, a antek se poradził - skuteczny jest? jest :-)

    I tak to jest z pisiorami. Jak Vincent z Radkiem jedli obiad za 300zł to
    złodzieje, a jak misiewicze dostają furki po bańce każda, to są skuteczni.

    Kwintesencja zakłamania tego obozu.

    --
    Pete

  • 518. Data: 2017-01-28 09:38:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Jan 2017 13:44:36 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    om>, Kris

> [...]
    mozna było za to kupic wiec PRowo nie teges :)
    > Qurcze, a antek se poradził - skuteczny jest? jest :-)

    Mało skuteczny -- tylko trzech rannych, w tym dziecko.
    Następnym razem nie wychodzić z domów podczas Grand Prix Toruń-Warszawa. Bo mu
    może skuteczność wzrosnąć.

  • 519. Data: 2017-01-28 10:02:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Tam byl taki znaczek ":-)"
    Ale antek powoduje zdaje sie reakcje alergiczne wykluczajace poczucie humoru.

    Ale zeby nie bylo - za rozwiazaniami umozliwiajacymi taki zakup glosowal rowniez oboz
    platformiany

  • 520. Data: 2017-01-28 11:08:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-28 o 09:38, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > Mało skuteczny -- tylko trzech rannych, w tym dziecko.
    > Następnym razem nie wychodzić z domów podczas Grand Prix Toruń-Warszawa. Bo mu

    Bo uwieze, ze Ty przykladnie zloty trzydziesci na autostradzie jezdzisz.

    Pozdro.. TK