  • 551. Data: 2017-02-01 08:00:37
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Jan 2017 08:58:00 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > Tylko ze nie była - rzeplinski osobiscie w 2015 pomagal pisac ustawe o tk tak by
    POwska strona zachowała wiekszosc. A potem zreszta orzekł ze to co napisał było
    niezgodne z konstytucją :)

    I tak jak rasowy leming łyknąłeś bzdury z "Do Rzeszy" itp. :)

    Ustawa o TK była autorstwa Kancelarii Prezydenta i chyba rzeczywiście, jak w
    każdym kraju (np. w Niemczech), jest współtworzona przez TK.

    Poprawka o wcześniejszym wyborze sędziów była dopisana w Sejmie i nie przez
    Rzeplińskiego.

  • 552. Data: 2017-02-01 08:02:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Jan 2017 05:23:45 -0800 (PST), w
    <0...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > W komunikacie przesłanym PAP w nocy z niedzieli na poniedziałek MON podało, że
    nieprawdą jest, że na zakup samochodów wydano blisko 35 mln zł. "Wszystkie koszty
    związane z pozyskaniem niezbędnych środków do przewozu i ochrony gości wyniosły 13,2
    mln zł. W tej sumie mieści się pozyskanie: 3 BMW 7, 12 samochodów klasy średniej i 22
    samochodów zabezpieczających i pomocniczych" - napisano w komunikacie.

    Pytanie więc co się stało z resztą kasy, bo że tyle powinny kosztować auto to
    jasne :)

    Ale plan na ten rok jest ambitniejszy:
    "Program dla BOR przewiduje m.in. 56 mln zł na inwestycje budowlane oraz 42 mln
    zł na ponad 90 samochodów reprezentacyjnych, opancerzonych, ochronnych oraz
    inne pojazdy."

  • 553. Data: 2017-02-01 09:33:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 09:00:28 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Mon, 16 Jan 2017 08:58:00 -0800 (PST), w
    > <8...@g...c
    om>, Budyń

> [...]
    >
    > Ustawa o TK była autorstwa Kancelarii Prezydenta i chyba rzeczywiście, jak w
    > każdym kraju (np. w Niemczech), jest współtworzona przez TK.

    ustawa o TK jest współtworzona przez TK a potem oceniana przez TK. Nie widzisz w tym
    pewnego kłopotu? Jesli mozna wyłączyć zasade "nie mozna byc sedzia we własnej
    sprawie" to równie dobrze mozna wyłączyc "prawo nie dziala wstecz".
    Jak dla mnie korzystna byłaby taka zmiana by ustwy o TK oceniał np. sąd najwyzszy.

    > Poprawka o wcześniejszym wyborze sędziów była dopisana w Sejmie i nie przez
    > Rzeplińskiego.

    no pewnie ze oficjalnie nie :-) Rzeplinski udowodnil w zeszlym roku ze jest
    politykiem jednej opcji.

    W kazdym razie jest oczywistym ze zamach na trybunał wykonala platforma by miec
    wiekszosc blokujacą program pis w razie przegranych wyborów. Co oczywiscie
    dyskwalifikuje "obronców" demokacji.

    b.

  • 554. Data: 2017-02-01 09:36:10
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 09:00:29 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Mon, 30 Jan 2017 05:23:45 -0800 (PST), w
    > <0...@g...c
    om>, Budyń

> [...]
    >
    > Pytanie więc co się stało z resztą kasy, bo że tyle powinny kosztować auto to

    z jaka resztą? Wyszło na to ze pis wydał te pieniądze nieźle - przeprosisz za
    oszczerstwa? Pytanie było retoryczne, wiadomo dla kazdego wyksztalconego z duzego
    miasta ze antek jezt gupi

> [...]
    > zł na ponad 90 samochodów reprezentacyjnych, opancerzonych, ochronnych oraz

    No i co z tego wynika? Nic?

    b.

  • 555. Data: 2017-02-01 11:41:39
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-02-01 o 09:36, Budyń pisze:
> [...]
    om>, Budyń

    > z jaka resztą? Wyszło na to ze pis wydał te pieniądze nieźle -
    > przeprosisz za oszczerstwa? Pytanie było retoryczne, wiadomo dla
    > kazdego wyksztalconego z duzego miasta ze antek jezt gupi

    Na razie MON napisał, niczym Kurski, że te pieniądze wydawał Belzebub.
    Zobaczymy, co NIK na to. Ale ponieważ póki co kierownictwo NIK nie jest
    koszerne, to w przypadku negatywnego wyniku kontroli, PIS urządzi
    nagonkę i przeorganizuje NIK żeby mieć pretekst do zwolnienia kierownictwa.

    --
    Pete

  • 556. Data: 2017-02-01 12:05:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 11:41:51 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > koszerne, to w przypadku negatywnego wyniku kontroli, PIS urządzi
    > nagonkę i przeorganizuje NIK żeby mieć pretekst do zwolnienia kierownictwa.

    nadajecie za mediami polskojęzycznymi ze:
    Zakup 30 luksusowych limuzyn za prawie 35 milionów złotych resort obrony
    przeprowadził z wolnej ręki bez przetargu i kalkulacji kosztów.
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/mon-kupilo-
    30-limuzyn-za-prawie-35-milionow-zlotych-dwie-z-nich
    -rozbily-sie-pod/bhbp4x0

    sprawa sie nie potwierdzila, MON podał ze wydał 13,2mln - i co? I g... - zasadniczo
    moznaby sie obrazic na media ze łżą, ale nie, mozna łżeć byle po partyjnej linii
    antypisu. (dla jasnosci - jak tvpis łże to ja jestem tym wkurzony)
    Wiecie, szkoda dłużej tej gadki.

    b.

  • 557. Data: 2017-02-01 15:19:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-02-01 o 12:05, Budyń pisze:

> [...]
    linii antypisu. (dla jasnosci - jak tvpis łże to ja jestem tym wkurzony)

    Dziwne, że najpierw w-ce minister MON tłumaczył się, że to były
    konieczne wydatki.
    Ale jak przekaz dnia z żoliborza poszedł, że auta kosztowały 13mln, to
    ŻW dorobiła kwity do nowej wersji. I nagle, w nocy okazuje się, że już
    oficjalnie kwota jest mniejsza.
    Ale żadnych innych dowodów niż treść komunikatu na to nie ma.

    Żenujące.

    --
    Pete

  • 558. Data: 2017-02-01 21:48:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Feb 2017 03:05:49 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > nadajecie za mediami polskojęzycznymi ze:

    Zobaczmy co nadają polsko-patriotyczno-narodowe o wzroście PKB 2,8% (wobec
    zakładanych 3,5-4%):
    https://dorzeczy.pl/20719/GUS-Wzrost-PKB-w-2016-roku
    -lepszy-od-prognoz.html

    :D

  • 559. Data: 2017-02-01 22:14:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Feb 2017 00:36:10 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    om>, Budyń

> [...]
    oszczerstwa? Pytanie było retoryczne, wiadomo dla kazdego wyksztalconego z duzego

    Skoro jesteś pełnomocnikiem MON (skoro domagasz się przeprosin), to może
    wytłumaczysz dlaczego Kownacki tłumaczył zakup tych limuzyn za 35mln?
    (oczywiście jako "winę PO, ale to nieważne :) )

    No to skoro jesteś tym pełnomocnikiem, to może przeprosić za kłamstwo (bo
    logiczne, że nie mogą jednocześnie kosztować 13mln lub 35mln).

    W sumie wystarczyłoby spojrzeć w dokumenty, ale te zostały - co za pech! -
    utajnione...

  • 560. Data: 2017-02-01 22:17:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 21:49:04 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Wed, 1 Feb 2017 03:05:49 -0800 (PST), w
    om>, Budyń

    > Zobaczmy co nadają polsko-patriotyczno-narodowe o wzroście PKB 2,8% (wobec
> [...]

    pełna zgoda - idiotyczne zagranie tym tytułem, w tvpis to bym sie nawet
    niespecjalnie zdziwił, ci jakos trzymali poziom do tej pory

    b.