  • 271. Data: 2021-06-01 11:27:38
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 06:30:30 UTC+2 Mark Woydak napisał(a):

    > Twoje ostatnie zachowanie na tym forum i innych tylko potwierdza moją
    > diagnozę! Jesteś P S Y C H O P A T Ą ! Niebezpiecznym psychopatą.
    > Twoje miejsce jest w szpitalu dla obłąkanych albo w więzieniu!
    >
    > --
    > MW
    A ty jesteś klonem pidzika. Na polityce wiadomo to od dawna.

  • 272. Data: 2021-06-01 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Przecież podnieśli. A że tym co nie pracują... :)

    :)))))

    No tak, nie pomyslałem ze kogutek mogł miec na mysli te
    ekwilibrystyke...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 273. Data: 2021-06-01 11:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > kontenerów morskich. Z dwóch największych idzie wykroić 70 m?.
    > Koszt używanych kontenerów z 10 tysięcy z dowiezieniem. Do tego
    > brak fundamentu czy płyty. Po wykończeniu nic a nic nie będą się
    > różniły od domów zrobionych z pozłacanych pustaków. Ale jak na
    > wsi ojce z kamienia budowali to ich synowie też muszą z kamienia.
    > Dałem znaleziona w necie cenę domu drukowanego. W Polsce
    > drukowanego przez polską firmę na polskiej drukarce z polskiego
    > betonu. 900 złotych za metr kwadratowy. 70x900 = 63000. Strasznie
    > drogo przy kontenerach. W kontenerach sufit i podłoga są w

    Nawet znam firmy które juz dzis stawiaja domy z kontenerów.
    Tylko to raczej ciekawostka niz mainstream.
    Skad wiem czego ludzie oczekuja? Patrze na to co kupuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 274. Data: 2021-06-01 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie bój żaby. Domy do 70 metrów będą stawiali Ukraińcy. Tanio
    > wyjdą. Mały dom to tani fundament albo płyta. Ściany cieńsze bo
    > nie muszą wytrzymać piętra. Mniej wykończenia bo jedna łazienka a
    > nie dwie. Lekkie czyli tanie ściany działowe. Dla rodziny 2+2 taki
    > dom w zupełności wystarczy. Nie ma i nie będzie zakazu budowania
    > drogich domów ze złotymi klamkami powyżej 70 metrów. Przez ciebie
    > tak jak przez innych przemawia strach przed czymś nowym. Uważacie
    > że jak się w pięciu w kupę weźmiecie to jak to nowe miało by
    > nadejść to nie nadejdzie. To że jestem sam i mam inne zdanie niż
> [...]
    Dlaczego teraz sie tak nie buduje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 275. Data: 2021-06-01 13:05:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 12:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    > że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche
    Jak ze teraz tak się nie buduje? Zawsze się tak budowało, buduje i będzie się
    budowlo. Cale USA i reszta kontynentów wnych Ameryki póz kostki robiona że sklejki. W
    Kanadzie lekkie domki z drewna. Kraje skandynawskie to samo. U szwabow mur pruski był
    w modzie. Szkieletowa konstrukcja z drewna wypełniona byle czym. Jakiś czas temu
    oglądałem zdjęcia osiedla co jest gdzieś w Holandii. Budynki z kontenerów zrobione.
    Bardzo ciekawie architektonicznie to wyglądało. A u debili Polaków beton i cegła. Po
    co budować dom z cegieł czy ich nowszych odpowiedników i dać jako ocieplenie 20
    centymetrów styropianu jak można budować ściany że styropianu?

  • 276. Data: 2021-06-01 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > cegieł czy ich nowszych odpowiedników i dać jako ocieplenie 20
    > centymetrów styropianu jak można budować ściany że styropianu?

    Nie zrozumielismy sie.
    Pytam, dlaczego w Polsce sie tak dotychczas nie buduje skoro ludzie
    chcieliby w takich domach mieszkac, na domy budowane tradycyjnymi
    metodami ich nie stać a mimo to nie korzystaja z tej taniej i
    skutecznej metody?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 277. Data: 2021-06-01 21:08:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 17:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    Może dlatego że jest ponad 11 litrów spirytusu na głowę. A może na opór materii
    urzędniczej przed zmianami. Dobrze urzedniczy opór materii pokazy był w filmie z lat
    sześćdziesiątych. Tytułu nie pamiętam. Chyba Turek grający młodego człowieka o
    nazwisku Sochacki? Stara się o meldunek w Warszawie. W fabryce powiedzieli mu że
    miejsce na niego czeka bo akurat mają duże niedobory na tym stanowisku. Jak załatwić
    meldunek to następnego dnia zaczyna pracę. Poszedł załatwić meldunek a w urzędzie
    mówią że dostanie meldunek jak będzie zatrudniony w Warszawie. Ale to film i meldunek
    fuksem załatwił. Inny przykład na państwo w państwie. Tym razem z realu. Facet pod
    łodzią zbudował dom. Wyszedl mu pół pustaka wyższy. Nie odebrali mu i kazali
    rozebrać. Sprawa trafiła do sądu i był prawomocny wyrok że urząd ma się od niego
    odpierdolic. A urząd że ma rozebrać. Jak by podysypał ziemia 10 centymetrów przy
    ścianach to by było dobrze. Jednego dnia premier mówi o projekcie domów bez
    biurokracji a następnego dnia jakąś urzednicza kurew mówi w tv że u niej czegoś
    takiego nie będzie.
    . Jeśli program nie wypali to będzie znaczyło że powodem są urzędnicze fochy a nie że
    ludzie nie będą chcieli mieszkać we własnym choć niedużym domku niż w wynajmowanym od
    Kowalskiego małym mieszkaniu z wielkiej płyty. Zwłaszcza że miesięczny koszt
    mieszkania we własnym domku może być sporo niższy niż w wynajmowanym mieszkaniu.

  • 278. Data: 2021-06-01 22:49:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Może dlatego że jest ponad 11 litrów spirytusu na głowę. A może na
    > opór materii urzędniczej przed zmianami.

    Znaczy teraz urzady zakazuja budowy domów tą tania metoda?
    budyn jakos wybudował szkieletowy dom, co prawda ocieplił go z zewnatrz
    jak jakis moznowładca ale i bez tego byłoby ok.

> [...]
    > mówi o projekcie domów bez biurokracji a następnego dnia jakąś
    > urzednicza kurew mówi w tv że u niej czegoś takiego nie będzie.

    :)
    Jest nawet gorzej.
    Jednego dnia premier mowi jedno a drugiego minister mowi coś innego.

    Aha, czyli alibi juz jest ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 279. Data: 2021-06-02 00:25:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 czerwca 2021 o 22:49:17 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    > i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !
    Żadne alibi. Alibi to jak ktoś twierdzi że coś napisał a jak poprosić linka to nie
    chce dać. Podałem możliwe scenariusze. Zaprzeczysz że jak by wyjechali z Polski z
    jakiś powodów wszyscy Ukraińcy to nie pojawi się na rynku najmu ponad trzysta tysięcy
    pustych mięsień do wynajęcia? Z ich wyjazdem nie jest taki niemożliwy scenariusz.
    Przyjeżdżają do nas bo stworzono pewne ułatwienia w podejmowaniu pracy. W niemczech
    jeszcze takich ułatwień nie ma. We Francji podobnie jak w niemczech. My już mamy na
    tyle dobrze że niekoniecznie musimy jechać do szwabów żeby na chleb zrobić. Mówią że
    focha strzelamy jak słyszymy szparagi albo truskawki. A jak pozwolą Ukraińcom to oni
    z wdzięczności pojadą zarobić dwa razy więcej niż w Polsce. Jak sądzisz że ich tutaj
    trzyma lojalność i przyjaźń między narodami to się grubo mylisz. Oni pamiętają co im
    zrobiliśmy przed wojna a my co oni nam w wojnę. Ze dwa razy w tygodniu na onanetch
    różnych artykuly o podatku katastralnym dla wszystkich, bo dla niektórych już jest.
    Jeszcze nie wymyśliłem jaki po wprowadzeniu mógłby mieć wpływ na rynek najmu
    mieszkan. Ale jak by jego wprowadzenie złożyło się z otworzeniem rynku pracy dla
    Ukraińców na zachodzie Europy to ciemno widzę tych co zarabiali na wynajmie. W
    technice do obliczeń przyjmuje się najgorszy przypadek. W życiu w pierwszej
    kolejności trzeba mieć uwagę na to co może się nie udać i kalkulować ryzyko. Kiedyś
    kowale myśleli że jakiegoś boga za nogi złapali. Swat zaczął się rozwijać. Potrzebny
    był transport. Super zarabiali na podkuwania koni. I pewien facet samochód zrobił.
    1885 pierwszy samochód 1907 seryjna produkcja forda t. Wtedy wszyscy kowale byli
    takimi Budzikami. Pewno twierdzili że samochód się nie utrzyma, i że tylko konie mają
    sens.

  • 280. Data: 2021-06-02 11:18:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    weźmiecie to jak to nowe miało by nadejść to nie nadejdzie. To że jestem sam i mam
    inne zdanie niż tłum nie znaczy że nie mam racji.

    Pleciesz jak potłuczony, nic nie będzie tanieć, jest bum na mieszkania a
    to oznacza tylko wzrost cen
    "Sądząc po danych z NBP, coraz popularniejszą formą wydawania pieniędzy
    stają się wkłady własne do kredytów hipotecznych. To oczywiście mały
    żart, bo tak naprawdę chodzi o inwestowanie w nieruchomości. Popyt na
    kredyty mieszkaniowe bije rekordy, w efekcie wartość nowych kredytów
    tego typu udzielonych w kwietniu sięgnęła aż 7,2 mld złotych. To
    najwięcej w historii publikowania tego typu danych, czyli od 2014 roku."

    https://businessinsider.com.pl/piec-najciekawszych-w
    ydarzen-gospodarczych-teraz-ranking-2062021/ycqt84k

    --
    Janusz