  • 261. Data: 2021-05-31 14:05:41
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie znam, nie widzę, nie mam czasu, zarobiony jestem...

    -----

  • 262. Data: 2021-05-31 18:57:00
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-31 o 13:37, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Dam pożywkę sygnaliscie. Z dwieście wpisów było jak się dopisałem. Ściśle trzymałem
    się tematu. Wpis nie był do nikogo adresowany. Przedstawiłem w nim swoje stanowisko.
    Weź się osrany chuju na kaczych łapach w dupę jebany prze runta grzecznie odpierdol.
    Jak masz zyczenie to mogę ci zrobić tak że będziesz prosił o dół z wapnem.

    Brawo zenusiu! Oto odpowiedź godna "osranego chuja na kaczych łapach w
    dupę jebanego". zdenusiu, ty jestes psychicznie chory.

    --
    Runt

  • 263. Data: 2021-05-31 20:49:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jesteście w stanie nieobiektywnie udowodnić różne rzeczy.

    Jak np to ze polaczane 2 domy brda to jest to czego polacy oczekuja
    myslac o swoim domu 70m2 za 100tysiecy? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 264. Data: 2021-05-31 22:30:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Nie wiem co chciałes osięgnąć wklejając tekst. Może postarasz się to
    wytłumaczyć?
    Po co? Ty i tak nie słuchasz argumentów.Akurat tak się składa na tej
    grupie że większość tutaj ma swój dom i wie ile on kosztował.
    A wywiad zacytowałem dla tych co mieli cień nadziei że będzie tanio, nie
    nie będzie.
    Weźmy cenę za stan deweloperski 340kzł brutto dla vat-u 23% to będzie
    276kzł netto, przyjmijmy że depeś ma 100% zysku czyli budowa go
    kosztowała 138kzł.
    Jak widac to nadal za dużo a mamy surowy budynek, ten sam z wykończeniem
    kosztuje 412kzł co0 licząc jak poprzednio daje 335 netto, koszt
    dewelopera 168kzł.

    --
    Janusz

  • 265. Data: 2021-05-31 23:30:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 20:49:08 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > Jak np to ze polaczane 2 domy brda to jest to czego polacy oczekuja
    > myslac o swoim domu 70m2 za 100tysiecy? ;-DDD
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > ...i to by było na tyle
    > Jan T. Stanisławski
    Skad wiesz czego Polacy oczekują? Może oczekują domów z kontenerów morskich. Z dwóch
    największych idzie wykroić 70 m?. Koszt używanych kontenerów z 10 tysięcy z
    dowiezieniem. Do tego brak fundamentu czy płyty. Po wykończeniu nic a nic nie będą
    się różniły od domów zrobionych z pozłacanych pustaków. Ale jak na wsi ojce z
    kamienia budowali to ich synowie też muszą z kamienia. Dałem znaleziona w necie cenę
    domu drukowanego. W Polsce drukowanego przez polską firmę na polskiej drukarce z
    polskiego betonu. 900 złotych za metr kwadratowy. 70x900 = 63000. Strasznie drogo
    przy kontenerach. W kontenerach sufit i podłoga są w pakiecie.

  • 266. Data: 2021-05-31 23:32:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    30 May 2021 20:59:45 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Ze co? Kiedy? Gdzie?

    Przecież podnieśli. A że tym co nie pracują... :)

  • 267. Data: 2021-05-31 23:41:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 22:30:57 UTC+2 Janusz napisał(a):
> [...]
    > Jak widac to nadal za dużo a mamy surowy budynek, ten sam z wykończeniem
    > kosztuje 412kzł co0 licząc jak poprzednio daje 335 netto, koszt

    Nie bój żaby. Domy do 70 metrów będą stawiali Ukraińcy. Tanio wyjdą. Mały dom to tani
    fundament albo płyta. Ściany cieńsze bo nie muszą wytrzymać piętra. Mniej wykończenia
    bo jedna łazienka a nie dwie. Lekkie czyli tanie ściany działowe. Dla rodziny 2+2
    taki dom w zupełności wystarczy. Nie ma i nie będzie zakazu budowania drogich domów
    ze złotymi klamkami powyżej 70 metrów. Przez ciebie tak jak przez innych przemawia
    strach przed czymś nowym. Uważacie że jak się w pięciu w kupę weźmiecie to jak to
    nowe miało by nadejść to nie nadejdzie. To że jestem sam i mam inne zdanie niż tłum
    nie znaczy że nie mam racji.

  • 268. Data: 2021-05-31 23:46:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Przynajmniej w Łodzi bo trupów na ulicach nie widziałem.

    Kup sobie lusterko i popatrz w nie na ulicy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 269. Data: 2021-06-01 01:19:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 maja 2021 o 23:47:34 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
    > Kup sobie lusterko i popatrz w nie na ulicy :)
    >
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PIBAĆ
    Ciebie przygłupie widziałem w weneckim lusterku jak stałeś po jasnej stronie.

  • 270. Data: 2021-06-01 06:30:30
    Od: Mark Woydak <m...@n...net>

    > Ciebie przygłupie widziałem w weneckim lusterku jak stałeś po jasnej stronie.

    Twoje ostatnie zachowanie na tym forum i innych tylko potwierdza moją
    diagnozę! Jesteś P S Y C H O P A T Ą ! Niebezpiecznym psychopatą.
    Twoje miejsce jest w szpitalu dla obłąkanych albo w więzieniu!

    --
    MW