  • 451. Data: 2021-07-06 13:30:09
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 12:47:43 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    wsadza się jednocześnie dwóch gwoździ trzymanych w dwóch rekach do dziurek w
    kontakcie.

    Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.
    > Masz rację i do tego będąc debilami, zadają debilne pytania: "Upiekłes
    > ostatnio wodny chleb?"
    >
    > Jak widać zenusiu, inteligencja to nie jest twoja mocna cecha. Ba...,
    > wręcz rzekłbym, że jest to cecha całkowicie ci obca.
    W ustach debila stwierdzenie że ktoś jest mało inteligentny brzmi jak pochwała. Tym
    jesteś co jesz. Ty jesz chleb wodny.

  • 452. Data: 2021-07-06 15:00:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > O ile dobrze pamietam, to kilka lat temu przekroczylismy x2 poziom
    > spozycia miesa który był w miare neutralny ekologicznie.

    Kilka lat temu? Czyli kiedy dokładnie? 12 sierpnia 2013 roku? A teraz
    jakie jest przekroczenie? 2,14 raza? Udawanie, że coś takiego da się
    dokładnie policzyć, jest tylko udawaniem. Ponadto takie zerowymiarowe
    (globalne) modele niczego nie mówią. Od tysięcy lat ludzie żyjący na
    półpustynnych terenach wypasali owce i kozy. Te zżerały suche trawki,
    których człowiek jeść nie potrafi, za to chętnie wtrąca ser popijając
    mlekiem, a na koniec zagryza samym kozłem. To zrównoważony i neutralny
    ekologicznie system oparty na hodowli zwierząt i żywieniu się mięsem.
    Dopiero od niedawna w takich miejscach zaczęto uprawiać soczyste
    warzywa -- tocząc wodę kanałami z odległych rzek, lub co gorsza
    biorąc ją z podziemnych zasobów. O ile kradzież z rzeki mozna kiedyś
    przerwać, to podziemne zasoby są nieodnawialne. Jest wiele miejsc na
    świecie, gdzie są pola uprawne, inastalacje nawadniające, studnie.
    Tylko w tych studniach wody już nie ma. Tak więc z tą "neutralnością
    ekologiczną" to trzeba ostrożnie.

    Jarek

    --
    Nie ma, nie ma wody na pustyni
    A wielbłądy nie chcą dalej iść

  • 453. Data: 2021-07-06 16:08:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    > W ustach debila stwierdzenie że ktoś jest mało inteligentny brzmi jak pochwała. Tym

    Zabłyśnij wiedzą i odpowiedz na moje pytanie "W jaki sposób dzieciak
    miałby być obciążeniem?. Udowodnij, że jesteś istotą rozumną.

    Nie odpowiadając na to pytanie, udowadniasz, że jesteś zwykłym debilem.

  • 454. Data: 2021-07-06 17:07:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 15:00:28 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    > świecie, gdzie są pola uprawne, inastalacje nawadniające, studnie.
    > Tylko w tych studniach wody już nie ma. Tak więc z tą "neutralnością

    O to że podziemne źródła są nieodnawialne bym się nie założył. Kiedyś istniała teoria
    że złoża ropy są nieodnawialne. I okazało się że ze złóż które zostały dawno temu
    wyczerpane znowu ciągną ropę.oczywiscie nie że wszystkich. Ale bym nie wykluczył że
    okres czasu był zbyt krótki bo może odnowienie trwa np 500 lat. Pod Sahara jest
    podziemne jezioro wielkości sześciu Bałtykow. Istnieje teoria że co kilkadziesiąt
    tysięcy lat wypływa woda na powierzchnię i przez kilka czy kilkanaście tysięcy lat na
    Saharze kwitnie życie roślin i zwierząt. Teoria może być prawdziwe bo człowiek
    pochodzi z tamtych terenów. Jak by tam był sam piach to by nie przeżył. A żyjemy i
    nawet internet mamy. Skądś się podziemne zasoby wody wzięły. Jak się raz wzięły to
    wezmą się więcej razy. Ilość wody Ziemi jest stała od bardzo długiego czasu liczonego
    w miliardach lat. Woda na Ziemi się nie zużywa ani nie ginie. Będzie jej tyle samo za
    dwa tysiące lat co było jak na Ziemi żyły dinozaury. Żadna hodowla, uprawy czy
    sraczka nie zmniejszają ilości wody na Ziemi.

  • 455. Data: 2021-07-06 17:15:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 16:08:30 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > miałby być obciążeniem?. Udowodnij, że jesteś istotą rozumną.
    >
    > Nie odpowiadając na to pytanie, udowadniasz, że jesteś zwykłym debilem.
    Przed kim mam zabłysnąć wiedzą? Przed takim palantem jak ty? Milcząca większość wie
    jak dziecko może stać się obciążeniem dla prądu który jest w kontakcie. Ta sama
    milcząca większość jeśli nie wie to może mieć przeczucie że przed taką sytuacją
    różnicowka nie zabezpiecza. Doczytaj w necie jak działa różnicowka i kiedy zadziala
    to też będziesz wiedział. Albo nie będziesz wiedział bo ty zwyczajnie głupi jesteś.

  • 456. Data: 2021-07-06 22:38:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    kontakcie.

    Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    Tym jesteś co jesz. Ty jesz chleb wodny.

    Przed tymi, których tu zdążyłeś w chamski sposób obrazić w jednym zdaniu
    np. kolegą ąćęłńóśźż i Budzikiem.

    Nie wymagam, abyś zabłysnął przede mną, bo ja zawodowo zajmuję się tymi
    tematami, a ty jesteś tylko laikiem. Ale może ci się uda zadziwić ww
    kolegów i udowodnić im, że posiadasz jakąkolwiek wiedzę w tym temacie.

    > Przed takim palantem jak ty?

    Tylko, że ten "palant", przed którym już "zabłysnąłeś", zajmuje się
    m.in. bezpieczeństwem przeciwporażeniowym od ok. 30 lat. Obecnie m.in.
    odpowiada za bezpieczeństwo, a także pomiary ochrony przeciwporażeniowej
    w obiektach, gdzie zwykły elektryk uprawniony do pomiarów ochronnych nie
    ma prawa wstępu, ponieważ poza świadectwami kwalifikacyjnymi grupy
    pierwszej D i E z pomiarami, wymagane są jeszcze uprawnienia UDT.

    Ten palant o którym piszesz odpowiada za życie i zdrowie wielu tysięcy
    ludzi. Być może nawet za twoje, czy też twoich znajomych, a może kogoś z
    twojej rodziny...

    Kim jest debil, który obraża tego palanta i uważa się za kogoś lepszego?

    > Milcząca większość wie jak dziecko może stać się obciążeniem dla prądu który jest w
    kontakcie. Ta sama milcząca większość jeśli nie wie to może mieć przeczucie że przed
    taką sytuacją różnicowka nie zabezpiecza.

    Większość milczy, bo wie, że jesteś kanalią z którą dyskusja jest
    bezsensowną stratą czasu.

    > Doczytaj w necie jak działa różnicowka i kiedy zadziala to też będziesz wiedział.
    Albo nie będziesz wiedział bo ty zwyczajnie głupi jesteś.

    Może ty mi wytłumaczysz? Przyda mi się przy projektowaniu automatyki i
    przy badaniach ochrony przeciwporażeniowej :)

    Oczywiście to była tylko ironia, bo w tych tematach nie jesteś dla mnie
    partnerem do dyskusji.

  • 457. Data: 2021-07-06 22:53:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 22:38:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > przy badaniach ochrony przeciwporażeniowej :)
    >
    > Oczywiście to była tylko ironia, bo w tych tematach nie jesteś dla mnie
    I jeszcze znajomości masz od chuja. Tutaj ciotkę a tam wuja.

  • 459. Data: 2021-07-07 01:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

> [...]
    > zagryza samym kozłem. To zrównoważony i neutralny ekologicznie
    > system oparty na hodowli zwierząt i żywieniu się mięsem.

    Sugerujesz ze ilosc zjadane miesa nie rosnie?
    Ale wiesz ze w ciagu ostatnich 50 lat produkcja miesa zwiekszyła się
    pieciokrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 458. Data: 2021-07-07 01:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie było poprzednich wypowiedzi. Nigdy nie napisałeś jak ty
    > oszczędzasz wode. Chociaż żeby być sprawiedliwym muszę przyznać że
    > raz probowales. Ciekawe czy pamiętasz kiedy i że się okazało że
    > ten sposób z oszczędzaniem wody nie ma nic wspólnego.

    Stawiam na demencje starczą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 460. Data: 2021-07-07 02:04:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 22:38:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    .
    > , wymagane są jeszcze uprawnienia UDT.
    >
    > Ten palant o którym piszesz odpowiada za życie i zdrowie wielu tysięcy
    > ludzi. Być może nawet za twoje, czy też twoich znajomych, a może kogoś z
    > twojej rodziny...

    Za życie i zdrowie wielu tysięcy ludzi Twoja pieczątką odpowiada a Ty tracisz 3
    tygodnie na układanie styropianu u kogoś z rodziny?
    Pod prokuratora to podlega wg mnie.
    Bajkopisarzu