    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    <598f6761$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <c...@m...org>
    <c...@g...com>
    <186o2h83fs9g2.yyghezimdhmc$.dlg@40tude.net>
    <59977bdd$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5998142d$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <59983f9b$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <59988c43$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@g...com>
    Date: Sun, 20 Aug 2017 11:00:12 +0200

    Budyń pisze:

    > Pewenie ze z innych - z podatkowych. Państwo swego czasu pozwoliło
    > odliczac od ciężarówek. Nadal nie ma to nic wspolnego z racjonalnością.

    Czyli że kupując ciężarówką służącą dojazdom do pracy można łupnąć
    państwo na podatkach, a to samo w sobie jest wielką zachętą do zakupu?
    Nawet wtedy, gdy koszt "inwestycji" oraz eksploatacji jest kilka razy
    wyższy niz normalnego samochodu? No, może -- przejście z klasy frajerów
    do klasy cwaniaków jest ważnie, ale powodów jest pewnie więcej.

    --
    Jarek