  • 31. Data: 2014-11-29 12:48:59
    Temat: Re: Okap blatowy ciag dalszy.
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:4...@m...org...

    >Próbujecie od dawna
    >dewaluować dane rozwiązanie tylko dlatego, że jest drogie.

    Uważasz, ze to nierozsądne?

  • 32. Data: 2014-11-29 12:51:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 09:55:09 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    ektBORA01.jpg

    >Wiarygodne sprawdzenie jak naprawdę huczy jest możliwe tylko na żywo stojąc
    >przy tym, a najlepiej coś gotując. I to nie na targach, gdzie jest huk
    >wokół, ale w cichym sklepie.
    >Sam fakt, że jest zabudowane, najczęściej w drewnie, na wysokości pasa
    >użytkownika lub na podłodze, jest już plusem w stosunku do stalowego,
    >rezonującego pudła wiszącego na wysokości uszu.
    >W wielu miejscach w Polsce można tego posłuchać w różnych sklepach. Podaj
    >Twoją miejscowość/region, to napiszę, gdzie będzie najbliżej do obejrzenia
    >i posłuchania.

    Katowice

  • 33. Data: 2014-11-29 12:53:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 28 listopada 2014 18:04:27 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    >Przypominam uprzejmie, że na wolnym rynku o cenie decyduje klient a nie
    >koszty sprzedawcy.

    Nie no takiej bzdury ekonomicznej to nawet Adam Sz. tu nie palnął.

  • 34. Data: 2014-11-29 13:07:31
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:39:25 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Dlaczego kłamiesz?
    > Przecież rusza się klapka, a także rusza się wyjmowalny filtr. Jak nie
    > będą systematycznie wyjmowane i czyszczone, włącznie z wewnętrznymi
    > powierzchniami i prowadnicami to tak się zasyfi, że będzie problem
    > wyjąć. Zwłaszcza jak coś wykipi i wleci do środka to trzeba natychmiast
    > przerwać gotowanie, bo w przeciwnym wypadku przyschnie i trudno będzie
    > wyjąć filtr.

    Fajnie teoretyzujesz.

    > https://www.youtube.com/watch?v=ZijYK5pTCM0
    > Jak dla mnie to przestałeś byś wiarygodnym sprzedawcą i robisz bardzo
    > złą opinię wyciągom Bora.

    Bo się nie przejmuję twoimi zmyśleniami? Trudno :)

> [...]
    > jest do tego jakiś haczyk lub klucz?
    > Zauważmy jak się to wkłada: https://www.youtube.com/watch?v=LUFBbyvScI4
    > Nie dość, że trzeba wcisnąć to jeszcze obrócić, żeby coś tam się
    > zablokowało. Aby wyciągnąć trzeba obrócić w przeciwną stronę i się
    > pierdolić np. podważając nożem, aby wyjąć, bo nie ma za co złapać.
    >
    > Jak więc widzisz ta super, kosmiczna konstrukcja musi zostać jeszcze
    > dopracowana, bo póki co to więcej z tym pierdolenia się jak z
    > tradycyjnym okapem, który raz na jakiś czas wystarczy przetrzeć
    > ściereczką i raz na jakiś czas odpiąć filtr tłuszczowy do umycia.

    Jak myślisz, dlaczego filtr w okapie wystarcza czyścic raz na kwartał? :)

    > Co do wymiarów:
    > http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/29/Prospe
    ktBORA01.jpg
    > Jak więc widać meble muszą być przystosowane do tego wyciągu.

    Meble kuchenne zawsze są budowane tak, aby zabudować w nich urządzenia kuchenne.

  • 35. Data: 2014-11-29 13:07:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-29 12:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Slavo BezOkapu.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie no takiej bzdury ekonomicznej to nawet Adam Sz. tu nie palnął.

    Punkt przeciecia krzywej popytu i podazy ciagle dla wielu jest
    tajemnica. Dziwne tylko, ze dla tzw. handlowca.

    Pozdro.. TK

  • 36. Data: 2014-11-29 13:11:56
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    http://www.domhit.katowice.pl/kontakt
    http://www.katowice.komandor.pl/

  • 37. Data: 2014-11-29 13:24:59
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    zastanawia mnie wydatek tego wyciągu - może masz takie dane
    wg mojej znajomości fizyki wyciąg taki od dołu musi być dużo
    silniejszy niż przy okapie górnym
    a dodatkowo każdy wyciąg należy zbilansować - cofką na kratkach w
    kiblu i łazience lub otwieraniem okna a to nie są fajne rozwiązania

  • 38. Data: 2014-11-29 13:45:39
    Od: "Slavo BezOkapu.pl" <s...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 13:25:17 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:
    > zastanawia mnie wydatek tego wyciągu - może masz takie dane

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/290ba625b8
    98c12f.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4b88b056ea
    6f0df7.html

  • 39. Data: 2014-11-29 14:57:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Slavo BezOkapu.pl wrote:

    > Estetyka, to kwestia gustu.

    to widać. domy wielu bogaczy wygladają jak sen pijanego złotnika

    > Ten dekiel wlotowy jest wykonany ze stali i specjalnego tworzywa Dupont, co pozwala
    na mycie w zmywarce.

    specjalnego tworzywa? rotfl.

    > A w tym urządzeniu, które zajmuje w kuchni 0,08 m3 mieszczą się płyty grzewcze dla
    4 naczyń (całkowita moc 7,5 kW) i skuteczny okap.
    > Zaproponujesz coś innego a równie wydajnego i małego?

    > http://www.bildhochladen.de/images/2014/11/29/Prospe
    ktBORA01.jpg

    no właśnie. zajmuje prawie całą szafkę. nie mówiąc o pokręconych
    kanałach które będą pięknie zbierać brud.
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 40. Data: 2014-11-29 15:36:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-29 14:57, masti pisze:

    ktBORA01.jpg

    > no właśnie. zajmuje prawie całą szafkę. nie mówiąc o pokręconych
    > kanałach które będą pięknie zbierać brud.

    No daj spokoj.
    Placisz za to ze trzydziesci tysi, stac Cie i o to chodzi. Drobiazgi sa
    pomijalne, bo dobre samopoczucie gwarantuje cena tego czegos i fakt, ze
    inni ludzie tego nie kupia. Cech szczegolnych potrzebnych do zycia
    codziennego brak, choc spodziewalbym sie, ze za te cene uprasuje jeszcze
    gacie.

    Pozdro.. TK