  • 61. Data: 2020-11-01 11:45:24
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 22:15, Myjk pisze:
    > Thu, 29 Oct 2020 01:53:32 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Już tak mocno zjechali z cenami? Mnie serwowali 7500/kWp.

    To nie jest tanio. 3 tygodnie temu zainstalowali mi 6.12 kW. Cena: 23.5
    tys zł. 18 paneli po 340W firmy Ja Solar. Falownik Goodwe 6 kW.

    --
    MN

  • 62. Data: 2020-11-01 16:42:57
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 1 Nov 2020 11:45:24 +0100, Marcin N

    > To nie jest tanio. 3 tygodnie temu zainstalowali mi 6.12 kW. Cena: 23.5
    > tys zł. 18 paneli po 340W firmy Ja Solar. Falownik Goodwe 6 kW.

    Zapokaż instalację na dachu i przy falowniku.
    Kręcili swój uziom i dostałeś wynik pomiaru?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2020-11-01 16:54:24
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.11.2020 16:42, Myjk wrote:
    > Sun, 1 Nov 2020 11:45:24 +0100, Marcin N

    > Zapokaż instalację na dachu i przy falowniku.
    > Kręcili swój uziom i dostałeś wynik pomiaru?

    Ale uziemianie budynku osobno i paneli osobno to nonsens. Przy pierwszym
    wyładowaniu będzie różnica potencjałów między uziomami.

  • 64. Data: 2020-11-01 22:34:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-11-01 o 16:42, Myjk pisze:
    > Sun, 1 Nov 2020 11:45:24 +0100, Marcin N

    > Zapokaż instalację na dachu i przy falowniku.
    > Kręcili swój uziom i dostałeś wynik pomiaru?

    Zdjęć nie pokażę. Wszystko jest ładnie, zgodnie ze sztuką, uziom
    zrobiony, pomiar dokonany przy mnie. Instalacja stałoprądowa 6mm2, jeden
    string, bo na jednej połaci dachu.

    --
    MN

  • 65. Data: 2020-11-01 22:35:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-11-01 o 16:42, Myjk pisze:
    > Sun, 1 Nov 2020 11:45:24 +0100, Marcin N

    > Zapokaż instalację na dachu i przy falowniku.
    > Kręcili swój uziom i dostałeś wynik pomiaru?

    Miałem też inną ofertę, droższą o około 3-4 tys zł - na mikrofalownikach.

    --
    MN

  • 66. Data: 2020-11-02 11:19:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 października 2020 09:22:42 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    Dzisiaj kolejny telefon od innej firmy
    Dzisiaj nie miałem czasu i spławiłem człowieka.
    Ale wiem już skąd pozyskują dane.
    Jakiś czas temu założyłem na Facebooku konta z fikcyjnymi danymi.
    Służy mi ono głównie do sprzedaży niepotrzebnych przydasiów i takich tam bo allegro z
    prowizjami przesadza a z OLX odzew mały.
    I dzisiaj telefon i w rozmowie gość podał moje fikcyjne dane które występują tylko na
    facebooku. Więc przeszukują ogłoszenia na marketplace i dzwonią po kolei pewnie.
    Ps
    "Expert": z columbusa potwierdzając jutrzejsze spotkanie tez użył danych z FB

  • 67. Data: 2020-11-02 22:28:53
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 02.11.2020 11:19, Kris wrote:
> [...]
    > Ps
    > "Expert": z columbusa potwierdzając jutrzejsze spotkanie tez użył danych z FB

    Podaj dane firm to wpiszemy na czarne listy spamerów. Najlepiej jakbyś
    od nich dostał ofertę na maila. Przygotuj sobie maila do podawania
    spamerom. Jak ich wyłapiesz to oczyścisz ten świat ze śmieci.

  • 68. Data: 2020-11-04 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Zdjęć nie pokażę.

    Hmm, dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 69. Data: 2020-11-04 19:33:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-11-04 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Hmm, dlaczego?

    Szanuję swoją prywatność.

    --
    MN

  • 70. Data: 2020-11-04 21:11:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 4 Nov 2020 19:33:32 +0100, Marcin N

    > Szanuję swoją prywatność.

    Przecież chodzi o bezpieczniki, falownik i uziom,
    ew. kable pod panelami, a nie Ciebie, czy też
    gdzie mieszkasz. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk