  • 91. Data: 2020-11-24 20:57:19
    Temat: Re: Panele FV dawno nie było
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 15:53, Kżyho pisze:
    > W sumie to może w takim razie nie stropodach tylko po prostu "płaski"?
    > Belki drewniane, deski, papa. Pod tym przestrzeń wentylowana, potem już
    > jako strop/sufit piętra płyty kanałowe.

    A te belki widać jakoś od dołu, czy zabudowane? Deski grube?
    Jak belek nie widać może być trudno.

    > Z Leszna, to Ty do mnie będziesz miał teraz ze 20 minut ledwie pewnie.
    > Mieszkam na obrzeżach Poznania w pobliżu "S11" od Twojej stron :)

    Poruszam się fabią na gazie, żaden dystans mi niestraszny :]

    > To może nawet pogadamy, jak już będę bliżej kombinowania z tym.
    > A możesz mi (np. na priv) podesłać namiary na siebie/firmę, kto Ty to
    > właściwie jesteś? ;)

    Jestem tak tajny że jak dostaniesz maila to życie nie będzie już takie
    samo. Daj znać czy dotarł ;)

    > No wydajności chyba jednak mają lepsze, spadek po latach mniejszy i
    > gwarancję x2 względem chińczyków. Ale fakt, za darmo to nie jest...

    Widzę że wydłużyli gwarancję do 25 lat. Germanie dają 20 lat a nie są
    drastycznie drożsi od chińczyków. A jak wybierzesz moduły szkło-szkło to
    gwarancja jest 30 lat ;) No ale są też droższe. Nadal nie widzę sensu
    przepłacania za LG, nie wiem kto to kupuje, może architekci dla klientów
    którzy mają wyrąbane na koszt i musi być wszystko co najdroższe? ;)

    L.

  • 92. Data: 2021-02-03 12:27:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie też fascynuje, że bułki z dziurką do hot-dogów są 3x droższe od parówek :-0

    -----