  • 1. Data: 2020-04-15 10:51:28
    Temat: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W skrzynce znalazłem przesyłkę z DHL Paket. Przesyłka nie jest do mnie. Kurier trep
    zagrał w chuja bo nieudolnie zamazał numer kodu pocztowego. Kod jest oczywiście inny
    niż mój. Pewno ktoś czeka, zapłacił i się wkurwia. Pomóżcie mi i napiszcie jak
    zgłosić żeby baran przyjechał, odebrał przesyłkę i żeby go jeszcze zjebali na funty
    bo mu się należy. Próby telefonicznego nawiązania kontaktu nic nie dają bo albo chcą
    żebym wystukał na klawiaturze coś czego nie wiem albo konsultant rozłącza się jak
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

  • 2. Data: 2020-04-15 11:54:07
    Temat: Re: Pomóżcie ale nie mnie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 10:51:30 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia ze względu na brak >jakiś
    kwitów które ma pewno odbiorca.

    Na przesyłce często jest nr tel nadawcy.
    Jak jest to zadzwoń

  • 3. Data: 2020-04-15 12:05:45
    Od: Runt <r...@a...prv>

> [...]
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

    widzisz zenusiu, jaki z ciebie nieudacznik.
    Tylko tacki kotom umiesz podkradać.

    --
    Runt

    All's well that ends well!

  • 4. Data: 2020-04-15 14:53:37
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

    Wrzuć na wykop. Dzieciarnia rozdmucha, jutro będzie w teleekspressie ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-04-15 17:31:32
    Od: Hans Kloss <l...@g...com>

    Telefon nadawcy i odbiorcy?

  • 6. Data: 2020-04-15 17:58:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak znasz telefon odbiorcy to podaj. Na paczce nie ma. Nadawcy też nie ma. Jak się
    wkurwie to zapakuje do skrzynki pocztowej. Straciłem z pół godziny dzwoniąc do
    jakiegoś jebanego dhlu i nic się nie dowiedziałem. Adresu poczty elektronicznej nie
    znalazlem. W dhlu powiedzieli że mają na to wyjebane bo to dhl paket. Ale dali do
    nich numer a tam maszyna wola jakiś numerów których nie mam a te co są pod kodem
    kreskowym ignoruje. Wygląda na to że powinienem pojechać i doręczyć. Tylko po chuj w
    takim razie te różne firmy kurierskie? Kiedyś napisałem że kurierzy mają IQ nie
    większe niż 90. A ten dzisiejszy okazał się jeszcze złodziejem chociaż nie ukradł
    paczki. Ukradł pieniądze jakie dostał za doręczenie i pozbawił jakiejś kasy albo co
    gorsza ważnej informacji tego co mu nie doręczył. Do tego spowodował że zamiast leżeć
    do góry jajami straciłem czas wydzwaniajac do debili.

  • 7. Data: 2020-04-15 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > albo co gorsza ważnej informacji tego co mu nie doręczył. Do tego
    > spowodował że zamiast leżeć do góry jajami straciłem czas

    Ja bym wszedł tu:
    https://www.dhl.com.pl/exp-pl/kontakt/kontakt_expres
    s.html

    napisał ze mam ich paczke i ze niech sie skontaktuja i sobie odbiorą.

    Podałbym to co jestem w stanie odczytac z paczki.

    A paczke wrzuciłbym do piwnicy.
    Jak za pol roku sie nie zgłosza to twoja.

    Moze bym ją jeszcze rozpakował, zeby sprawdzic czy nie ma czegoś cosię
    moze zepsuc.

    Najgorsze ze DHL przynajmniej w Poznaniu ma całkiem spoko kurierów, tak
    samo jak DPD.
    UPS to jest dopiero dramat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 8. Data: 2020-04-15 21:41:53
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]
    dowiaduje się o co chodzi. Próba zgłoszenia reklamacji też niemożliwa do zgłoszenia
    ze względu na brak jakiś kwitów które ma pewno odbiorca.

    Kręcisz, ale jesteś pokręcony cały, więc nie dziwota. Kto kupował
    online, ten wie, że na przesyłce kurierskiej (nie tylko DHL) jest
    nalepiony zawsze co najmniej adres odbiorcy i unikalny numer
    przesyłki, oraz nr tel. odbiorcy, bo kurier musi mieć możliwość
    kontaktu z odbiorcą i to jest wymagane od nadawcy. Sprzedawca
    chcąc Ci wysłać towar kurierem, zawsze prosi Cię o adres i telefon.
    Wewnątrz przesyłki jest zwykle pełny list przewozowy. Odbiorca zawsze
    może zwrócić taką przesyłkę nadawcy. Dzwoni się na infolinię i zamawia
    kuriera, albo wchodzi na stronę firmy przewozowej i tam zamawia kuriera,
    by przyjechał po przesyłkę. Podaje się nr przesyłki z nalepki.
    A traktują Cię na infolinii jak traktują, bo na pewno się głupio
    wymądrzasz, tak jak to robisz na newsgrupie i uznają Cię za głupka.
    Poza tym można po prostu wziąć przesyłkę pod pachę i pojechać do
    najbliższego punkt nadawczego DHL i tam dokonać zwrotu, ale nie wiem,
    czy w czasach zarazy te fizyczne punkty są czynne.

  • 9. Data: 2020-04-15 22:08:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-15 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > moze zepsuc.
    >
    > Najgorsze ze DHL przynajmniej w Poznaniu ma całkiem spoko kurierów, tak

    Dziwne, żeby ktoś taki jak zenuś wszechwiedzący i nieomylny absolut
    czegoś nie potrafił i pytał na grupach.

    Obstawiam, że paczka jednak była kierowana do zenusia i ktoś mu koronę
    wysłał. Wszak zenuś już sobie zdążył narobić sporo wrogów. :D

  • 10. Data: 2020-04-15 22:19:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2020 01:51:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Pomóżcie mi

    Jakbyś tak napisał z 40tude Dialoga to pewnie bym pomógł...
    --
    Jacek
    I hate haters.