  • 251. Data: 2018-06-21 18:19:19
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mnie zostaw, ze szmaciarzem nie bede sie klocil.

    Dobrze, zostawię łopatkę :)

  • 252. Data: 2018-06-21 18:20:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nic straconego
    > Poczekam aż będą takie projektory co ich Myjk nie słyszy, Collie akceptuje, i Pete
    pochwali;)

    ludzie tyle czasu nie żyją :P

  • 253. Data: 2018-06-21 18:21:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jeszcze raz powtórzę - więcej pokory w
    > życiu.
    >
    > TG

    Wszyscy w autobusie wstają i klaszczą.
    :)
    To zdanie możnaby wklejać do co trzeciej dyskusji i do każdego flejma :)

  • 254. Data: 2018-06-21 18:23:01
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ty i pepe jakos razem sie pokazujecie, jak dwa pedaly.

    Kogutek, weź ty trzymaj poziom bo wycieczki osobiste = nie mam argumentów.
    A akurat w tym temacie je masz:)

  • 255. Data: 2018-06-21 19:36:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.06.2018 18:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Byłem w porządnym kinie i mam salon z prawdziwego zdarzenia

    W internecie to Ty możesz być nawet w pałacu Buckingham.

    > Ja absolutnie nie wyobrażam sobie telewizora w salonie

    Jeśli masz salon jak u Cyganów - a co na polskiej wsi nazywało
    się paradną izbą - to się nie dziwię. Gdyby bowiem był tam
    telewizor, to trzeba by było z niego na co dzień korzystać.
    Z salonu.

  • 256. Data: 2018-06-21 20:06:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 16:26:31 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Jakbyś poszukał w archiwum, to byś znalazł, że widziałem ten obraz.
    Miałeś, uywałeś czy tylko zrzut ekranu w necie widziałes?
    > Poza
    > tym nie trzeba go wcale oglądać żeby stwierdzić że opinia Zenka jest do d...
    Tia

    > Tak jakby gość, który jeździ podmiejskim śmierdzącym pociągiem
    > krytykował IC że w ch.. drogie i na pewno z kibla wali jak w podmiejskim.
    > Więc nie ma co przepłacać za bilet.

    O dokładnie tak jak o projektorach- o pociągu podmiejskim piszesz z pozycji człowieka
    który nigdy nim nie jechał

  • 257. Data: 2018-06-21 20:16:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 08:30, quent pisze:

    > Nie znam LCD, do czynienia mam tylko z DLP i tu czerń jest jak w kinie.
    Ale w LCD nie, są "przecieki" światła, na tv widać chmurki na ekranie.
    A DLP to znowu kolorowe obwódki i inne artefakty na obrazie.
    Więc to taka marna namiastka kina,
    > Jeśli jest różnica to dla mnie do pominięcia.
    > Nie widzę wad obrazu z mojego projektora.
    No i dobrze, ja więcej oglądam programów przyrodniczych czy
    dokumentów i tam jakość obrazu ma pierwszorzędne znaczenie.

    > Jest wręcz odwrotnie - wrażenia są bardzo pozytywne. Kino we własnym
    > salonie :-)
    Też mam, dźwięk 5+1 do tego najlepsza plazma :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 258. Data: 2018-06-21 21:53:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    zwlaszcza w dokumentach czarno bialych albo z wojny jakosc jest zajebista.

  • 259. Data: 2018-06-22 08:10:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.06.2018 20:16, Janusz wrote:
    > Też mam, dźwięk 5+1 do tego  najlepsza plazma :)
    Plazma wisi pod ekranem ale to nie to. Sporo za małe.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 260. Data: 2018-06-22 10:33:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-06-21 o 20:06, Kris pisze:

    > Miałeś, uywałeś czy tylko zrzut ekranu w necie widziałes?

    Nie chce mi się powtarzać, skoro jesteś tak leniwy że nie sprawdzisz
    tylko zaczynasz osobiste wycieczki

    > Tia

    A doczytałeś do końca zdanie?

    > O dokładnie tak jak o projektorach- o pociągu podmiejskim piszesz z pozycji
    człowieka który nigdy nim nie jechał

    Nie mam ochoty kontynuować tej jałowej dyskusji. Zwłaszcza gdy zaczynają
    się osobiste wycieczki zamiast merytorycznych opinii.

    Pa.

    --
    Pete