  • 21. Data: 2020-10-22 14:40:07
    Temat: Re: Ryby w szambie - czym uszczelnić przeciek.
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 13:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > 100 sztuk po 2 kg => 200 kg ryb w 12000 litrach.
    > 60 litrów wody na jedną DUŻĄ rybę.
    > W 60 litrach to sobie można gupiki trzymać.
    > Norki i nutrie też masz?

    Mówiłem że jest kilka tajemnic. Nie bardzo chce mi się z tobą gadać o gupikach, ale w
    2-gim roku mam juz 50 ryb max 0,7 kg. Zastosuj indukcję matematyczną co jest w 3 (i
    ostatnim) roku.

    A S

  • 22. Data: 2020-10-22 15:32:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale ja pytam o co innego: czy lubisz jeść zestresowane ryby?
    Gupiki to był pomysł niejednego na KRUS czy skarbówkę wałkowany lata temu na pl rec
    akwarystyka (kilkaset litrów trzeba było mieć,
    żeby była "hodowla", liczono czy stropy w bloku tyle wytrzymają ;)).
    W ostatnim trzecim roku wysyłam teścia nad stawy.

    -----

  • 23. Data: 2020-10-22 17:06:10
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Thu, 22 Oct 2020 13:21:14 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Auschwitz 3.0
    >
    > -----

    Nie przebijesz tego a jak gościu nie uszczelni to ryby będą oddychać
    powietrzem aż płuca im wyrosną.
    --
    Kadar

  • 24. Data: 2020-10-22 22:36:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ktoś potrafi pomóc?

    wymyśliłem na 99,9% skuteczny sposób... o ile masz gładką, nie
    pofalowaną powierzchnię. potrzebujesz 2 płaskowniki z nierdzewki i garść
    śrubek z nakrętkami. płaskowniki mają mieć otwory po bokach co 5cm.
    jeden płaskownik dajesz od środka zbiornika (plus uszczelka z
    silikonowej maty do pieczenia ciasta) drugi od zewnątrz. skręcasz
    kanapkę z płaskowników i zapominasz o problemie

    ToMasz

  • 25. Data: 2020-10-22 22:52:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 14:40, A S napisał:

    > Mówiłem że jest kilka tajemnic. Nie bardzo chce mi się z tobą gadać o gupikach, ale
    w 2-gim roku mam juz 50 ryb max 0,7 kg. Zastosuj indukcję matematyczną co jest w 3 (i
    ostatnim) roku.

    Oto Twoja pierwsza tajemnica: masz fornalskie geny. Albowiem tylko
    w pofornalskim łbie mogła się zrodzić myśl, by w betonowej kadzi
    o pojemności 12m3 urządzić przemysłową hodowlę karpia. Dla tej
    wiejskiej hołoty, nie liczą się cierpienia zwierząt, liczy się
    tylko *piniondz*. Tak jest z chowem klatkowym kur, hodowlą norek,
    czy podrzynaniem na żywca krowom gardła. Ale nie bój nic, nad
    gospodarstwami rybnymi jeszcze sprawuje nadzór Państwowa Inspekcja
    Weterynaryjna. Już sąsiedzi o to zadbają (vide Modlitwa Polaka
    w "Świrze"), by wieść o Twoim biznesie w szambie, tam dotarła.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 26. Data: 2020-10-23 06:51:29
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 22:52, collie pisze:

    > Oto Twoja pierwsza tajemnica: masz fornalskie geny. Albowiem tylko
    > w pofornalskim łbie mogła się zrodzić myśl, by w betonowej kadzi

    Nie ogarniasz kaznodziejo. Rada o kleju bardzo dobra, ale jestem bliski nazwania cie
    idiotą za co z góry przepraszam.
    --
    A S

  • 27. Data: 2020-10-23 07:25:29
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-10-22 o 22:36, ToMasz pisze:

> [...]
    zbiornika (plus uszczelka z silikonowej maty do pieczenia ciasta) drugi od zewnątrz.
    skręcasz kanapkę z płaskowników i zapominasz o problemie

    Oj. Cos podobnego sie robi, gdy części są ruchome, ja mam zdrowe zbrojenie. Pęknięcia
    to efekt złego pielęgnowania betonu (jak myslę). Ponadto niektóre pęknięcia są linią
    mocno krzywą. Chyba temat wyjaśniony - pajączki przesączyć impregnatem
    krystalizującym, szersze pęknięcia zakleić takąż zaprawą. Czekam do wiosny.

    dziekuje i pozdr
    --
    A S

  • 28. Data: 2020-10-23 09:16:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeden chce chujowo hodować ryby, drugi chujowe szamba produkuje.
    Świat nie jest doskonały, ale tych dwóch pasuje do siebie.

  • 29. Data: 2020-10-23 11:18:35
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Oct 2020 09:16:33 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jeden chce chujowo hodować ryby, drugi chujowe szamba produkuje.
    > Świat nie jest doskonały, ale tych dwóch pasuje do siebie.

    Za takie powiedzenia na grupie powinny być jakieś Oscary grupowe.
    Głosuję na ciebie.
    --
    Kadar

  • 30. Data: 2020-10-23 13:12:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 23.10.2020 o 06:51, A S napisał:

    > ...jestem bliski nazwania cie idiotą za co z góry przepraszam.

    Nie ma za co. Usłyszeć to od suwerena z postfornalską mentalnością,
    dla którego zadawanie cierpienia kurom, czy fretkom w klatkach, dla
    którego podrzynanie na żywca gardła krowom to nic takiego, usłyszeć
    to od ...syna stawiającego na gumnie betonową kadź do hodowli ryb -
    usłyszeć to od Ciebie, to dla mnie komplement.

    PS. Jak CIĘ widzą, tak CIĘ piszą. Baranie wełniany.
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.