  • 11. Data: 2020-10-22 07:05:02
    Temat: Re: Ryby w szambie - czym uszczelnić przeciek.
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-10-21 22:37, collie pisze:

    > W Castoramie zainteresuj się tym, bez gumówek-srówek i powiększania:
    > https://www.castorama.pl/krystaliczne-zaprawy-uszcze
    lniajace-zastosowanie-i-zalety-ins-1001232.html

    Ooo dzieki, chyba to. Tu jest obszernie:

    http://www.izolacje.com.pl/artykul/id1673,wlasciwosc
    i-i-zastosowanie-krystalicznych-zapraw-uszczelniajac
    ych

    pozdr
    --
    A S

  • 12. Data: 2020-10-22 08:48:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ktoś potrafi pomóc?ja z praktycznego doświadczenia powiem ci że jak zalejesz woda
    to zmieni
    wymiar. Na większy i wszystko co jest sztywne - puści. czyli użyj czegoś
    co jest elastyczne i w miarę dobrze będzie się kleić do materiału z
    którego jest wykonane szambo. sprawdź sobie klej do szyb samochodowych
    boll. I chyba jako jedyny w tej dyskusji twierdzę że moja metoda może
    się sprawdzić, a nie że sprawdzi się na 100%

    ToMasz

  • 13. Data: 2020-10-22 09:16:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I one to lubią?
    Dla siebie hodujesz, czy dla interesu (np. żeby się na KRUS załapać)?

    -----
    12m^3, 3x2x2m

  • 14. Data: 2020-10-22 09:42:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 06:52, Andrzej S napisał:

    > 12m^3, 3x2x2m

    Fajny staw dla ryb. Jak dla kur - klatki. Na banerze reklamowym będzie:
    "Tu żywy karp z chowu szambowego"?

  • 15. Data: 2020-10-22 10:28:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 22 października 2020 o 09:42:37 UTC+2 collie napisał(a):

    > Fajny staw dla ryb. Jak dla kur - klatki. Na banerze reklamowym będzie:
    > "Tu żywy karp z chowu szambowego"?
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Solidaryzujesz się z innymi żywotnymi od czasu jak cię gospodarz zaczął do budy na
    sprężynie wiązać.

  • 16. Data: 2020-10-22 10:53:00
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 22.10.2020 o 10:28, Zenek Kapelinder napisał:

    > Solidaryzujesz się z innymi żywotnymi od czasu jak cię gospodarz zaczął do budy na
    sprężynie wiązać.

    Zenek? Jaki Zenek, przecież Ty jesteś Stiopa! Tępy, bałuciarski Stiopa.

    https://www.youtube.com/watch?v=C--CuGfRNcY

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 17. Data: 2020-10-22 11:40:45
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-10-22 09:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > I one to lubią?
    > Dla siebie hodujesz, czy dla interesu (np. żeby się na KRUS załapać)?
    >

    > -----
    > 12m^3, 3x2x2m

    Finansowo daleko do styku. Dla siebie, jako eksperyment. Takiej hodowli
    zaprzeczają wszelkie "profesjonalne" źródła, gdzie podaje sie np liczbe
    ryb na m^3, którą to liczbe wielokrotnie przekraczam. Jest kilka
    tajemnic w rodzaju napowietrzanie, karmienie, oczyszczanie. Jeden cykl
    juz przeszedlem w mocno improwizowanych warunkach ale i tak wnioski są
    bardzo obiecujące. Ryby chyba zadowolone - ze 100 szt zginęły 2. A w
    stawach "profesjonalnych" straty sięgają 60% początkowego narybku.
    --
    A S

  • 18. Data: 2020-10-22 13:03:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    100 sztuk po 2 kg => 200 kg ryb w 12000 litrach.
    60 litrów wody na jedną DUŻĄ rybę.
    W 60 litrach to sobie można gupiki trzymać.
    Norki i nutrie też masz?

    -----

  • 19. Data: 2020-10-22 13:15:18
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-10-22 o 13:03 +0200, ąćęłńóśźż napisał:
    > 100 sztuk po 2 kg => 200 kg ryb w 12000 litrach.
    > 60 litrów wody na jedną DUŻĄ rybę.
    > W 60 litrach to sobie można gupiki trzymać.

    E tam, internet nie takie rzeczy widział: https://youtu.be/DuBH843smSc
    No ale te z linku chociaż światło dzienne mogą zobaczyć...

    Mateusz

  • 20. Data: 2020-10-22 13:21:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Auschwitz 3.0