  • 11. Data: 2013-03-12 15:21:40
    Temat: Re: Smieci one more time
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 14:56:23 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja czytam. :-)

    Ja również

    > Widze, ze jest wiecej "fanow" tej paranoidalnej ustawy... :-)

    I co wyczytałeś odnośnie smieci z Twojego letniskowego domu?
    Od gęby czy od wody czy od metra może Ciebie skasują?

  • 12. Data: 2013-03-12 22:22:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...

    >Ja również

    >I co wyczytałeś odnośnie smieci z Twojego letniskowego domu?
    >Od gęby czy od wody czy od metra może Ciebie skasują?

    Jeszcze nic nie dostalem. Tu gdzie mieszkam chodzil soltys. Tam gdzie nie
    mieszkam moze tez. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2013-03-13 00:09:55
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Adams" <n...@n...pl> wrote in message

    > Wiekszosc z nas bedzie miala dodatkowy kosz
    > na smieci i dodatkową opłate za nieposegregowane śmieci;-))

    Ta szczególnie ludność tubylcza będzie miała wiele koszy:-) Chyba kilka
    palenisk :-) Z ich kominów dym jak podczas dzisiejszego konklawe :-) Był
    czarny czyli opony :-)

  • 14. Data: 2013-03-13 10:06:51
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Juz powiedzieli, ze unia kazali.

    Jasne, jedni sprzedali Polskę ZSRR a inni ZSRE, wielka mi różnica... Im
    też Moskwa kazała.

  • 15. Data: 2013-03-13 10:37:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2013 10:06, Robson pisze:

    > Jasne, jedni sprzedali Polskę ZSRR a inni ZSRE, wielka mi różnica... Im
    > też Moskwa kazała.

    Tak, tak wszyscy zdradzają, wszyscy sprzedają, jest coraz gorzej, ludzie
    lebiodę i szczaw jedzą... [ziew]

  • 16. Data: 2013-03-13 14:46:39
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tak, tak wszyscy zdradzają, wszyscy sprzedają, jest coraz gorzej, ludzie
    > lebiodę i szczaw jedzą... [ziew]

    Twoje prawo, ale co w UE jest tylko zaleceniem, nasi nadgorliwcy
    traktują jako prawo. Po prostu nie lubię takich ślepo zapatrzonych. Na
    wschód lub zachód ;).

  • 17. Data: 2013-03-13 14:52:20
    Od: kadafi <...@...a>

    Nie wierzę w bezinteresowną nadgorliwość

  • 18. Data: 2013-03-13 14:54:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości
    > Nie wierzę w bezinteresowną nadgorliwość

    Swiete slowa.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2013-03-13 15:24:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 marca 2013 14:54:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości

    > Swiete slowa.
    Nie wywołuj Kikiego z lasu

  • 20. Data: 2013-03-13 16:11:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2013 14:46, Robson pisze:

    > Twoje prawo, ale co w UE jest tylko zaleceniem, nasi nadgorliwcy
    > traktują jako prawo. Po prostu nie lubię takich ślepo zapatrzonych. Na
    > wschód lub zachód ;).

    Powiem tak: ja będę miał taniej o wygodniej ;-> (bo nie będę musiał co
    miesiąc odwoływać jednego odbioru)