  • 11. Data: 2018-05-23 17:35:02
    Temat: Re: Takie coś mi się pobudowało niedaleko
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 13:42, Lisciasty pisze:
    > https://photos.app.goo.gl/7F5gHFv8D8udt5js1
    >
    > Kurde te 4 balkony to może i rozumiem, ktoś ma potrzebę mania balkonów.
    > Ale jak jebnęli ten płot betonowy i teraz widać jak mała
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)
    >
    > L.

    Wygląda na typowy "pierwszy dom". W dodatku pewnie "dom marzeń". Zapewne
    pełno w nim błędów, z którymi będą się borykać do końca życia, albo
    sprzedadzą i zbudują nowy.

    --
    MN

  • 12. Data: 2018-05-23 17:40:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 23 maja 2018 16:58:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ale to nie ma 2,2 wysokości chyba

    Od ziemi do najwyższego punktu 2,2m a do najniższego 2,1m.
    Do początku najniższej dziury jest 1,8m

    L.

  • 13. Data: 2018-05-23 18:55:43
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-05-23 o 17:08, Budyń pisze:
> [...]

    Chodziło pewnie o szybki efekt "intymności" :D

    > az mnie tknęło i zajrzałem do mpzp - jeden z tych płotów jest wprost sprzeczny z
    zapisami. Ciekawe kiedy ktos sie w tym połapie:)

    O! a tu już można powalczyć... tyle że może lepiej niech ktoś inny to
    zrobi inaczej będziesz miał siatkę i będziesz musiał tego nowego sąsiada
    oglądać, a on po tej akcji będzie na ciebie szczekał gorzej niż pekińczyk!

    Robak

  • 14. Data: 2018-05-23 19:17:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 23 maja 2018 18:55:14 UTC+2 użytkownik Sir_Robak napisał:

> [...]
    > oglądać, a on po tej akcji będzie na ciebie szczekał gorzej niż pekińczyk!

    nie mój sąsiad, nie mój problem :)

    b.

  • 15. Data: 2018-05-23 20:01:15
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 23 May 2018 04:42:50 -0700 (PDT), Lisciasty wrote:

> [...]
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    Wow... tylko drutu kolczastego brak...

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 16. Data: 2018-05-23 21:28:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-23 o 17:40, Lisciasty pisze:

    > Od ziemi do najwyższego punktu 2,2m a do najniższego 2,1m.
    > Do początku najniższej dziury jest 1,8m

    Znam ludzi, którzy gdyby mogli, to by postawili mury wysokie na kilka
    metrów - nie chcą, aby ich ktoś mógł widzieć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2018-05-24 14:30:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-23 o 13:42, Lisciasty pisze:

    > Ale jak jebnęli ten płot betonowy i teraz widać jak mała
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.

    No ale gdyby zamiast betonowego płotu posadzili gęste tuje na 2-2,5
    metra, to czy to by wiele zmieniło?

    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    A to już kwestia percepcji. Pamiętam jak w latach 80-tych widziałem Mur
    Berliński od wschodniej i zachodniej strony. Dwa światy i całkowicie
    odmienne podejście do sprawy, a to był cały czas ten sam mur.

    Więc może zrób sobie tuje czy inne krzaki i pomaluj płot od swojej
    strony na zielono. ;)

  • 18. Data: 2018-05-24 14:58:04
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 14:30:39 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > No ale gdyby zamiast betonowego płotu posadzili gęste tuje na 2-2,5
    > metra, to czy to by wiele zmieniło?

    Estetycznie na pewno :]

    > Więc może zrób sobie tuje czy inne krzaki i pomaluj płot od swojej
    > strony na zielono. ;)

    Na szczęście to nie jest moja strona, ja mieszkam 200m dalej :>

    L.

  • 19. Data: 2018-05-24 16:33:15
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > i depresyjna jest ta działka za tym płotem to masakra.
    > Chyba, że się czepiam i jest toto ładne? ;)

    Nie każdy lubi, jak mu wszyscy na posesję zaglądają. Może chce tam nago
    się opalać albo po prostu w gaciach samych wychodzić i nie chce się
    przejmować tym, czy się to sąsiadom podoba czy nie?
    Nie mam aż takich zapędów do ogradzania się, ale rozumiem w jakimś
    stopniu. Sam mam ogród z jednej strony ogrodzony betonowym płotem od
    ulicy (nie ja go budowałem). Najpierw się też z niego trochę
    podśmiechiwałem. Ale teraz w sumie doceniam, że każdy idący ulicą mi się
    nie gapi, co ja tam w ogrodzie mam/robię itp. Zwłaszcza, że działkę mam
    narożną.

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2018-05-24 17:07:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 16:33:18 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > Nie każdy lubi, jak mu wszyscy na posesję zaglądają. Może chce tam nago
    > się opalać albo po prostu w gaciach samych wychodzić i nie chce się
    > przejmować tym, czy się to sąsiadom podoba czy nie?

    ja nie mam płotu i łażę w gaciach niezależnie czy im sie to podoba czy nie :P

    b.