    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <nd0q9v$7i8$1@node1.news.atman.pl>
    <56f40e9a$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd1dkd$rcm$1@node1.news.atman.pl> <nd1jbb$ae0$1@dont-email.me>
    <nd34i3$j97$1@node2.news.atman.pl> <nd35cs$594$1@dont-email.me>
    <nd3670$ikn$1@node1.news.atman.pl> <nd37b6$cji$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <56f534ea$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd3gjc$t1j$1@node1.news.atman.pl>
    <56f551c5$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd3kfv$2p8$1@node2.news.atman.pl>
    <56f5660e$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd4a54$o30$1@node2.news.atman.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Fri, 25 Mar 2016 23:36:49 +0100

    On 2016-03-25 22:21, Maniek4 wrote:

    > No i uznales, ze mi trzeba o tym opowiedziec?
    Pytałeś, więc dostałeś odpowiedź.

    > O to pewnie ja powinienem pytac. :-)
    > Ksiedze, katole, czarnuchy to nie moje eufemizmy.
    Nigdy wcześniej nie napisałem ,,Ksiedze". Nie jestem półmózgiem, który do
    tej pory nie nauczył się używać polskich znaków, pomimo tego, że od
    jakichś 15 lat nie mam z tym żadnych problemów pod różnymi systemami na
    ,,duże komputery" jak i na telefonach komórkowych.

    > Deklarowali sie...
    >
    > Piszesz prawde ktorej nie widzisz i nie przyjmujesz do wiadomosci.
    > Zobaczymy co bedzie dalej. :-)
    Że co? Ty najwyraźniej sam nie wiesz co piszesz. Toż to jakiś bełkot
    którego nie da się zrozumieć. Ale OK, piątkowy wieczór, alkohol, zioło,
    itp. :-D