  • 111. Data: 2016-03-24 12:03:03
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Granice wyznacza nasza historia, przeszlosc, kultura, wypracowane od wiekow
    > nawyki i zachowania.

    poproszę dokładną definicję wyznaczoną przez przeszłość

    >Gender nie istnialy w naszej kulturze i historii. Prawo szariatu,
    >zwiazki homo i podobne glupoty tez nie. Ja tych granic nie wyznaczylem
    > tylko sie ich trzymam i nie pozwole ich przekroczyc - nie po to nasi przodkowie
    > wylewali swoja krew zeby teraz chore lewactwo zaprzepascilo osiagniecia naszej
    > cywilizacji. Bo niestety cywilizacja europejska pod ich rzadami dobiega
    > konca.

    "chore lewactwo" nie jest tym za co nasi przodkowie przelewali krew.
    Zapomniałeś o muzułmanach walczących za Polskę?
    Homoseksualiści byli zawsze i dużo bardziej jawnie niż teraz. A może
    twirrdzisz, ze cywylizacja rzymska czy grecka nie są podwalinami kultury
    europejskiej?

    To sa wszystko twoje wymysły.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2016-03-24 12:11:35
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > a granicę wyznaczasz Ty. Czyli to co napisałem powyżej jest całkowicie
    > słuszne

    Tez wyznaczam granice. Jesli ktos je narusza, to daje do zrozumienia, co
    powinien uczynic w podskokach. Ta granica sa wartosci, ktore wyznaje.
    M.in. tak wzgardzona przez Ciebie religia, Ojczyzna, rodzina.
    Lewactwo ochoczo glosi hasla zapraszania imigrantow muzulmanskich, ale
    jak zapytac takiego, czy chcialby mieszkac wsrod Muslimow, to tak jakos
    placze sie w zeznaniach, jak zapytac, czy ucieszylby sie, gdyby corka
    miala wyjsc za maz za Araba, to juz zupelnie sie gubi. Ale oczywiscie od
    rasistow jest w stanie wyzywac kazdego, kto wyznacza swoje osobiste granice.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 113. Data: 2016-03-24 12:19:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 12:06:17 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > poproszę dokładną definicję wyznaczoną przez przeszłość

    Nie dyskutuje z lewakami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 114. Data: 2016-03-24 12:34:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-24 10:10, Adam Sz. wrote:

    > Nie - lewak to kazdy kto jest otwarty *do granic glupoty* na innych ludzi, ich
    Ale to w jakichś słownikach czy encyklopediach tak piszą czy po prostu
    sam to sobie wymyśliłeś? :-D W każdym razie ja czytałem opinie, bo
    definicji nigdzie nie mogłem znaleźć, że ,,lewak" to osoba o poglądach
    lewicowych (cokolwiek te ,,poglądy lewicowe" miałyby znaczyć). I w tym
    kontekście dla mnie lewactwo to wszystko co ma przymiotnik ,,narodowy" w
    nazwie ponieważ narodowcy zakładają wyższość dobra tzw. narodu nad
    dobrem jednostki. Czyli np., mówiąc krótko, są przeciwni eurokołchozowi
    i chcą w zamian naszego, zdrowego polskiego kołchozu. :-D

    > Ja szanuje kulture islamska w ich krajach, szanuje
    > gejow ktorzy nie paraduja jak klauny, ale jezeli oni nie szanuja mnie to
    > nie wreczam im kwiatkow tylko piesc na szczene :)
    Czyli gdy homo ,,paraduja jak klauny" to odbierasz to jako brak szacunku?
    IMO to znacznie bardziej jak klauny paradują ludzie w procesjach i
    pielgrzymkach. W każdym razie nigdy nie przyszło mi do głowy aby
    homo-paradę czy też kato-paradę odbierać jako brak szacunku dla mojej
    osoby. :-D Chociaż ostatnio zaczynam dostrzegać u siebie zdrowe, polskie
    objawy ponieważ flaga mojego województwa
    (https://pl.wikipedia.org/wiki/Wojew%C3%B3dztwo_podl
    askie) niezdrowo mi
    się kojarzy. :-D

  • 115. Data: 2016-03-24 12:41:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Nie dyskutuje z lewakami :)

    no właśnie.
    Czyli zgodnie z twoją definicją powinienem Cię nazwać teraz lewakiem :)
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 116. Data: 2016-03-24 12:44:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > rasistow jest w stanie wyzywac kazdego, kto wyznacza swoje osobiste granice.

    ale to są twoje indywidualne granice. A próbujesz je narzucić wszystkim.
    Zresztą większość krzyczących przeciw imigrantom nigdy żadnego
    niespotkało. Nie mówiąc już o tyc co po antyimigranckim marszu ochoczo
    idą na kebaba a potem kibicować Mamaedowi Kalidowowi.

    Ilu z 200tys. Czeczenów, którzy przyjechali do Polski w ostatnich latach
    się wysadziło? A sa zarówno mocno religijni jak i wyszkoleni w czasie
    wojen.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2016-03-24 12:45:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-24 10:35, Maniek4 wrote:

    > Z przykladami jakoby katoliccy fanatycy podkladali bomby w Irlandii.
    Przecież podkładali. W Irlandi Półniocnej i nie tylko.

    Świeżynka: http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-357420
    97.

  • 118. Data: 2016-03-24 12:55:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-24 12:44, masti wrote:
    [...]
    > Nie mówiąc już o tyc co po antyimigranckim marszu ochoczo
    > idą na kebaba a potem kibicować Mamaedowi Kalidowowi.
    Ale to są kibice. A kibice nie mają mózgów, więc chyba wypadałoby
    potraktować ich ulgowo. :-D

  • 119. Data: 2016-03-24 12:57:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 12:35:02 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

> [...]
    > dobrem jednostki. Czyli np., mówiąc krótko, są przeciwni eurokołchozowi
    > i chcą w zamian naszego, zdrowego polskiego kołchozu. :-D

    Narodowcy to raczej skrajna prawica. Lewica jest otwarta na UE, otwarcie
    granic i ogolnie mizianie sie po jajkach z wszystkimi :)

    Trzeba rozroznic pojecie lewicy w ujeciu gospodarczym i spolecznym. Gospodarczo
    lewica to wysokie podatki dla bogatych, rozrost socjalu (dotacje, zapomogi,
    zasilki), panstwo opiekuncze, centralnie sterowane, przeciwne prywatyzacji.
    Skrajnie lewicowa w tym aspekcie jest u nas Partia Razem, PiS tez prowadzi
    polityke lewicowa jezeli chodzi o gospodarke. Ekonomia lewacka jest kompletnie
    nielogiczna, niesprawiedliwa i po prostu glupia :)

    W ujeciu spolecznym z kolei lewica to wsparcie dla LGBT (przy czym wsparcie to
    nie wyrownanie praw, a dawanie tej mniejszosci dodatkowych praw) i szerzenie
    tolerancji - nawet dla tych, ktorzy tolerancyjni dla nas nie sa. Zakaz
    posiadania broni, integracja z wszystkim i wszystkimi, nawet jak jest to
    dla nas nieoplacalne. No i wymuszanie politycznej poprawnosci na kazdym kroku.

    > Czyli gdy homo "paraduja jak klauny" to odbierasz to jako brak szacunku?

    Tak, bo hetero nie urzadzaja parad hetero (czym mogliby wkurzac ludzi homo).
    Jestes za tym, zeby pary homo mogly miec dzieci? Bo te parady m.in. po to
    paraduja. Ja jestem przeciw, wiec mi sie to nie podoba. Tak samo jak nie
    podobaloby mi sie, jakby hetero paradowali z haslami "zakaz pedalowania" :)
    Niech sobie jedni i drudzy sa i zyja ale urzadzanie parad na swoja czesc jest
    zalosne.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 120. Data: 2016-03-24 12:59:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 12:44:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > no właśnie.
    > Czyli zgodnie z twoją definicją powinienem Cię nazwać teraz lewakiem :)

    Mozesz mnie nazywac jak chcesz - skoro uwazasz, ze sam nie masz prawa
    wyznaczac swoich granic to dla mnie jestes lemingiem, ktorego zdanie na moj
    temat nie ma dla mnie najmniejszego wplywu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.