  • 31. Data: 2016-03-23 09:21:21
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 07:54, Budyń wrote:
    [...]
    > słownik PWN: fanatyzm <<żarliwość w wyznawaniu jakiejś idei lub
    > religii, połączona ze skrajną nietolerancją>>
    >
    > Wychodzi ze masz rację bo to dotyczy islamu i ateistów.
    Jakimś dziwnym trafem zapomniałeś o katolikach. A przecież to oni są u
    nas ,,przewodnią siłą narodu", a nie muzlimy czy ateiści. :-D

  • 32. Data: 2016-03-23 09:32:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 09:21:26 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-03-23 07:54, Budyń wrote:
    > [...]
    > Jakimś dziwnym trafem zapomniałeś o katolikach. A przecież to oni są u
    > nas "przewodnią siłą narodu", a nie muzlimy czy ateiści. :-D

    myslisz sie, ale niespecjalnie zamierzam ci tłumaczyc dlaczego - bo swój poziom
    kultury wykazałeś wczesniej. Możemy sie nie zgadzac, ale kultura dyskusji obowiazuje
    mimo wszystko. Miłego dnia zyczę.

    b.

  • 33. Data: 2016-03-23 09:59:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 09:32, Budyń wrote:

    > myslisz sie, ale niespecjalnie zamierzam ci tłumaczyc dlaczego - bo
    Znaczy się katole nie są ,,przewodnią siłą narodu" w Polsce? :-D

    > swój poziom kultury wykazałeś wczesniej.
    Jest wysoki, czyż nie? A to dlatego, że opieram się na autorytetach
    kulturalno(-moralnych), np. Message-ID
    <6...@g...c
    om>,
    <7...@g...c
    om>. :-D

  • 34. Data: 2016-03-23 10:03:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 09:21, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 07:54, Budyń wrote:
    > [...]
    > Jakimś dziwnym trafem zapomniałeś o katolikach. A przecież to oni są u
    > nas ,,przewodnią siłą narodu", a nie muzlimy czy ateiści. :-D

    Podlkadaja Ci bomby?

    TK

  • 35. Data: 2016-03-23 10:32:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 10:03, Maniek4 wrote:

    > Podlkadaja Ci bomby?
    Jeszcze nie. Tak jak i muzlimy.

  • 36. Data: 2016-03-23 10:40:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 10:32, JDX pisze:

    > Jeszcze nie. Tak jak i muzlimy.

    Gdzie katolicy podkladaja bomby?

    TK

  • 37. Data: 2016-03-23 10:45:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 07:54, Budyń pisze:

    > słownik PWN: fanatyzm <<żarliwość w wyznawaniu jakiejś idei lub religii, połączona
    ze skrajną nietolerancją>>

    > Wychodzi ze masz rację bo to dotyczy islamu i ateistów.

    Typowy sposób rozumowania Mohera: ATEISTA = SKRAJNA NIETOLERANCJA =
    FANATYK
    KTO NIE W NASZYCH SZEREGACH, TEN WRÓG, PRZY CZYM DLA NICH WRÓG TO
    PRL-owskie ŚCIERWO, KOMUCH, ŻYD, MASON, ATEISTA, ISLAMISTA I PEDAŁ
    (wszystko w jednym)

    Niestety, ale najczęściej ze skrajną nietolerancją najczęściej się
    spotykam wśród gorliwych wyznawców KK, przejawiających ww sposób
    rozumowania i pogląd.
    Ci ludzie są wrogo nastawieni do wszystkich, którzy są inni. Do tych,
    którzy nie uczęszczają do kościoła co niedziela, do ateistów, do
    homoseksualistów, do obcokrajowców, nienawidzą Ruskich, nienawidzą
    Amerykańców, nienawidzą Niemców, nienawidzą UE, nienawidzą wszystkich
    innych ugrupowań partyjnych oprócz PIS-u i uważają, że wszyscy inni
    powinni wypierdalać z Polski, bo Polska jest tylko dla nich i tylko ich
    wartości powinny być szanowane oraz prawnie umocowane.

  • 38. Data: 2016-03-23 10:58:18
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 10:40, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Gdzie katolicy podkladaja bomby?
    W Irlandii Północnej i okolicach.

  • 39. Data: 2016-03-23 11:11:58
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 10:40:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Gdzie katolicy podkladaja bomby?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundamentalizm_religij
    ny#Chrze.C5.9Bcija.C5.84stwo
    Nie wiem czy to akurat katolicy a nie protestanci czy ewangelicy

    --
    bajcik

  • 40. Data: 2016-03-23 11:13:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 10:45, Uzytkownik wrote:
    [...]
> [...]
    > powinni wypierdalać z Polski, bo Polska jest tylko dla nich i tylko ich
    > wartości powinny być szanowane oraz prawnie umocowane.
    Ci ludzie to po prostu zwykli nieudacznicy którzy za niepowodzenia w
    swoim gównianym życiu obwiniają wszystkich dookoła. Oczywiście oprócz
    siebie ponieważ uważają, że są najmądrzejsi i nieomylni. :-D A do tego
    nawet nie zdają sobie sprawy, że są na łasce owych ,,innych" ponieważ bez
    nich zginęliby. Zapewne z głodu.