  • 41. Data: 2016-03-23 11:16:18
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:11:59 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Fundamentalizm_religij
    ny#Chrze.C5.9Bcija.C5.84stwo
    > Nie wiem czy to akurat katolicy a nie protestanci czy ewangelicy

    http://www.prochoice.org/pubs_research/publications/
    downloads/about_abortion/stats_table2009.pdf

    Od 1999r zamordowali jedna osobe, a od 1977 do 2009 - 8 :D
    Ile tysiecy osob zginelo od islamistow w tym czasie? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 42. Data: 2016-03-23 11:17:53
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 marca 2016 07:52:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Poczytaj np to http://www.trybunalscy.pl/node/6440
    > Dasz rade dotrzec i przeczytac całą książke? Bo badania czytelnictwa dają kiepskie
    wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?

    Już nie tak jak kiedyś, nawet (żeby było bardziej w temacie grupy) - mam w domu
    bibliotekę - pomieszczenie z książkami :)

    Kolejka książek do przeczytania dosyć długa, tej nawet tam nie umieszczę, to może
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    I szanuj dyskutantów, jeśli sam chcesz być szanowany.

    --
    bajcik

  • 43. Data: 2016-03-23 11:37:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 10:58, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 10:40, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > W Irlandii Północnej i okolicach.

    No wiesz... Trzeba miec sporo samozaparcia zeby dazenia
    niepodleglosciowe ciagnace sie wiekami mylic z fanatyzmem.

    TK

  • 44. Data: 2016-03-23 11:41:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 11:17, Krzysztof Garus pisze:

> [...]
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    > I szanuj dyskutantów, jeśli sam chcesz być szanowany.

    Myślisz, że Budyń przeczytał tę książkę? :)
    Przecież porządny Katolik nie czyta takiej lewackiej literatury, nie
    ogląda lewackich spektakli, nie ogląda lewackich filmów, bo porządny
    Katolik wie, że te wszystkie lewackie przekazy to największe zło na
    świecie, to wcielenie szatana :)
    Dla Katolika wystarczy co mówią z ambony, bo tam mówiona jest tylko i
    wyłącznie, jedynie słuszna prawda i jak jest tam powiedziane, że jest to
    złe to Katolik nie musi się już sam upewniać :)

  • 45. Data: 2016-03-23 12:00:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 11:13, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 10:45, Uzytkownik wrote:
    > [...]
    > Ci ludzie to po prostu zwykli nieudacznicy którzy za niepowodzenia w
    > swoim gównianym życiu obwiniają wszystkich dookoła. Oczywiście oprócz
    > siebie ponieważ uważają, że są najmądrzejsi i nieomylni. :-D A do tego
    > nawet nie zdają sobie sprawy, że są na łasce owych ,,innych" ponieważ bez
    > nich zginęliby. Zapewne z głodu.

    Super towarzystwo wzajemnej adoracji.. :-P Pogratulowac.
    Cos mi sie jednak nie zgadza w nieudacznikach. Jak popatrze na parkingi
    przy kosciolach w czasie mszy to biedy tam osobiscie nie widze. No chyba
    ze nie rzadko klase premiium kupuje sie za zasilki.

    TK

  • 46. Data: 2016-03-23 12:03:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 11:37, Maniek4 wrote:

    > No wiesz... Trzeba miec sporo samozaparcia zeby dazenia
    > niepodleglosciowe ciagnace sie wiekami mylic z fanatyzmem.
    1. No i co z tego, że są to ,,dążenia niepodległościowe". Bomby
    podkładali i podkładają katolicy.
    2. Sednem tych ,,dążeń" jest konflikt protestancko-katolicki.

  • 47. Data: 2016-03-23 12:11:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 12:00, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Super towarzystwo wzajemnej adoracji.. :-P Pogratulowac.
    > Cos mi sie jednak nie zgadza w nieudacznikach. Jak popatrze na parkingi
    > przy kosciolach w czasie mszy to biedy tam osobiscie nie widze.
    Bo to pewnie ,,stajnia" proboszcza oraz niższych rangą funkcjonariuszy.
    :-D Tudzież funkcjonariuszy publicznych którzy muszą podlizywać się
    władzy. :-D

  • 48. Data: 2016-03-23 12:29:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 12:03, JDX pisze:

    > 1. No i co z tego, że są to ,,dążenia niepodległościowe". Bomby
    > podkładali i podkładają katolicy.

    a protestanci w Londonderry w 1969 roku tluka katolikow w czasie
    pokojowej demonstracji a pozniej w calej Irladii Polnocnej.
    Powinienes sie jednak doksztalcic.

    > 2. Sednem tych ,,dążeń" jest konflikt protestancko-katolicki.

    Sednem jest to, ze protestanci chca do krola a katolicy nie. To jest
    zwykla wojna domowa a nie jakis fanatyzm.

    TK

  • 49. Data: 2016-03-23 12:31:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 12:11, JDX pisze:
    > On 2016-03-23 12:00, Maniek4 wrote:
    > [...]
    > Bo to pewnie ,,stajnia" proboszcza oraz niższych rangą funkcjonariuszy.
    > :-D Tudzież funkcjonariuszy publicznych którzy muszą podlizywać się

    Oczywiscie codzisz do kosciola i wiesz?

    TK

  • 50. Data: 2016-03-23 12:36:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 11:41, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wyłącznie, jedynie słuszna prawda i jak jest tam powiedziane, że jest to
    > złe to Katolik nie musi się już sam upewniać :)

    Takoz powiada zona?

    TK