  • 51. Data: 2016-03-23 12:37:53
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 marca 2016 14:16:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Uszanowanie
    Żeś kolejną krucjatę zaczął.
    O BMW trza pisać tam przynajmniej nikt katoli czy ogólnie KK do tego nie wmiesza.
    Chociaż może jakiś ksiądz jeździ BMW? Kwestię czy ksiądz łysy, w dresie a w beemie
    kierunki nie działające pomińmy;)

  • 52. Data: 2016-03-23 12:42:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 12:00, Maniek4 pisze:

    > Jak popatrze na parkingi przy kosciolach w czasie mszy to biedy tam
    > osobiscie nie widze. No chyba ze nie rzadko klase premiium kupuje sie
    > za zasilki.

    Ale bardzo często za "pożyczone". Z resztą kościół to fajne miejsce,
    gdzie Katolicy mogą się pochwalić swoim rzekomym bogactwem: nowym autem,
    nowym płaszczem czy nowymi kozaczkami. Po powrotach do domów jedyne
    tematy to:
    "... Helcia dzisiaj miała te same kozaczki co tydzień temu"
    "... a Heniek jaką se brykę kupił, kur... skąd on miał tyle kasy?"

    Widzisz Maniuś i to nas różni, że ja nie zwracam uwagi na to jaką kto
    furą przyjechał i czy się ubiera u Diora. Wśród Katolików, zwłaszcza na
    wsiach do kościoła to się w większości przypadków idzie paradować i
    pokazać, a nie modlić. Na tych, którzy nie uczestniczą w tych paradach
    patrzą krzywo.
    Klerykałów boli to, że coraz częściej ludzie idą paradować w niedzielę
    do galerii czy marketów, zamiast do kościoła. Stąd też te zapędy do
    zakazywania handlu w niedziele

  • 53. Data: 2016-03-23 12:45:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 12:36, Maniek4 pisze:

    > Takoz powiada zona?
    >
    > TK

    Waści? :)

  • 54. Data: 2016-03-23 12:49:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 12:37, Kris pisze:
> [...]
    > Chociaż może jakiś ksiądz jeździ BMW? Kwestię czy ksiądz łysy, w dresie a w beemie

    Tez zauwazylem, ze odezwala sie "tolerancyjna" czesc spoleczenstwa
    ktorej bardziej sie udalo. ;-)

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2016-03-23 13:00:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 12:42, Uzytkownik pisze:

    > Ale bardzo często za "pożyczone".

    Nie no jasne.. :-)

> [...]
    > "... Helcia dzisiaj miała te same kozaczki co tydzień temu"
    > "... a Heniek jaką se brykę kupił, kur... skąd on miał tyle kasy?"

    To moze uzgodnijcie zeznania. Nieudacznicy czy moze jednak nowe samochody?

    > Widzisz Maniuś i to nas różni, że ja nie zwracam uwagi na to jaką kto
    > furą przyjechał i czy się ubiera u Diora.

    Ja tez nie. To kolega o podobnych do Twoich pogladow w tej dyskusji
    opowiada jakies banialuki o nieudacznikach. Ja tylko zauwazam, ze ta
    biedota jezdzi nawet samochodami.

> [...]
    > Klerykałów boli to, że coraz częściej ludzie idą paradować w niedzielę
    > do galerii czy marketów, zamiast do kościoła. Stąd też te zapędy do

    Niemcy, wcale nie katolicki kraj maja zakaz handlu w niedziele i jakos
    zyja. A dla wyrobienia pogladu polecam zatrudnic sie w galerii i
    poprzebywac godzinami w sztucznym swietle i przy upierdliwej muzyce, to
    moze spojrzysz na to nieco inaczej.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2016-03-23 13:03:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 12:45, Uzytkownik pisze:

    > Waści? :)

    Pytam, czy takie rzeczy powiada Twoja zona?

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2016-03-23 13:20:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-23 o 13:00, Maniek4 pisze:

    > To moze uzgodnijcie zeznania. Nieudacznicy czy moze jednak nowe samochody?

    Nowe auto nie zawsze jest "nowe" - często tylko "nowo sprowadzone" i
    bardzo często własność bankowa lub firmy, w której się pracuje.
    Poza tym ja nie piszę o nieudacznikach i wali mnie to kto czym jeździ i
    za czyje.

    > Ja tez nie. To kolega o podobnych do Twoich pogladow w tej dyskusji
    > opowiada jakies banialuki o nieudacznikach. Ja tylko zauwazam, ze ta
    > biedota jezdzi nawet samochodami.

    Masz jakieś konkretne podstawy, abyś pisał o jego, podobnych do moich
    poglądów i wzajemnym adorowaniu?

> [...]
    > zyja. A dla wyrobienia pogladu polecam zatrudnic sie w galerii i
    > poprzebywac godzinami w sztucznym swietle i przy upierdliwej muzyce,

    Czy ktoś Cię zmusza zatrudnić się w galerii, przebywać w sztucznym
    świetle czy słuchać upierdliwej muzyki?
    Poza tym u nas nie chodzi o dobro ludzi, ale PIS szuka kolejnego źródła
    finansowania swoich chorych pomysłów - zamiast zakazu handlu, dodatkowe
    opodatkowanie handlu w niedzielę, czyli pasożytowanie na narodzie.
    Kościół chętnie na to pójdzie, bo wspaniały rząd dofinansuje klerykałów.

  • 58. Data: 2016-03-23 13:22:38
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 12:29, Maniek4 wrote:

    > a protestanci w Londonderry w 1969 roku tluka katolikow w czasie
    > pokojowej demonstracji a pozniej w calej Irladii Polnocnej.
    > Powinienes sie jednak doksztalcic.
    No i co z tego? Zadałeś pytanie i dostałeś odpowiedź. Żadne tłumaczenia
    nie zmienią faktu, że niektórzy katoliccy Irlandczycy
    podkładają/podkładali bomby.

  • 59. Data: 2016-03-23 13:24:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 12:31, Maniek4 wrote:

    > Oczywiscie codzisz do kosciola i wiesz?
    Nie muszę chodzić. Starczy, że przechodzę lub przejeżdżam w pobliżu. W
    końcu auta stoją na przykościelnym parkingu, a nie wewnątrz kościoła. :-D

  • 60. Data: 2016-03-23 13:33:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 13:20, Uzytkownik pisze:

    > Nowe auto nie zawsze jest "nowe" - często tylko "nowo sprowadzone" i
    > bardzo często własność bankowa lub firmy, w której się pracuje.

    Katolicy tylko?

    > Poza tym ja nie piszę o nieudacznikach i wali mnie to kto czym jeździ i
    > za czyje.

    A to OK.

    > Masz jakieś konkretne podstawy, abyś pisał o jego, podobnych do moich
    > poglądów i wzajemnym adorowaniu?

    Zawiazywala sie tu jakby koalicja. Moze jednostronna, tym lepiej.

    > Czy ktoś Cię zmusza zatrudnić się w galerii, przebywać w sztucznym
    > świetle czy słuchać upierdliwej muzyki?

    Mnie nie, ani nikogo z mojej rodziny. Ale po katolicku moge sobie
    wyobrazic sytuacje, ze sa ludzie ktorzy zbyt wielkiego wyboru na roznych
    etapach zycia nie maja. Roznimy sie min. tym, ze ja moge wyobrazic sobie
    matke ktora nie moze wyjsc w niedziele z dzieckiem na spacer, bo
    wielkopanskie przyzwyczajenia innych wymagaja obslugi akurat w
    niedziele, jakby tygodnia nie bylo.

> [...]
    > opodatkowanie handlu w niedzielę, czyli pasożytowanie na narodzie.
    > Kościół chętnie na to pójdzie, bo wspaniały rząd dofinansuje klerykałów.

    W Niemczech nie rzadzi PIS a handlowac w niedziele nie mozna. Poza tym
    pisales cos o klerykalach, ktorym przeszkadza to, ze ludzie chodza do
    galerii, nie o PIS.

    Pozdro.. TK