  • 61. Data: 2016-03-23 13:35:41
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 13:00, Maniek4 wrote:
    [...]
    > Ja tez nie. To kolega o podobnych do Twoich pogladow w tej dyskusji
    > opowiada jakies banialuki o nieudacznikach. Ja tylko zauwazam, ze ta
    > biedota jezdzi nawet samochodami.
    No bo jeżdżący samochód to i za 10 kzł da się kupić. Owszem, niektórzy
    kupują drogie, a później płaczą i latają po szrotach bo ich na nowe
    części nie stać. :-D Proponuję poobserwować pod tym kątem sąsiadów -
    zamiast kupić nowy tani samochód, to kupują używki które z zewnątrz
    prezentują się okazale, ale cały czas trzeba coś przy nich robić. :-D

    > Niemcy, wcale nie katolicki kraj maja zakaz handlu w niedziele i jakos
    > zyja.
    Za to socjalistyczny. Do którego dąży nasz, rzekomo prawicowy :-D ,
    rząd. Oprócz socjalizmu Niemcy od dawna mają też Turków, do tego
    ostatnio zaimportowali trochę muzlimów i też jakoś żyją. :-D

    > A dla wyrobienia pogladu polecam zatrudnic sie w galerii i
    > poprzebywac godzinami w sztucznym swietle i przy upierdliwej muzyce, to
    > moze spojrzysz na to nieco inaczej.
    Ale po co wyrabiać sobie jakikolwiek pogląd na ten temat skoro nie ma
    przymusu pracy w blaszakach.

  • 62. Data: 2016-03-23 13:42:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 13:24, JDX pisze:

    > Nie muszę chodzić. Starczy, że przechodzę lub przejeżdżam w pobliżu. W
    > końcu auta stoją na przykościelnym parkingu, a nie wewnątrz kościoła. :-D

    I ten oglad zewnetrzny zapewnia Ci wiedze o wlasnosci stajni na parkingu?

    TK

  • 63. Data: 2016-03-23 13:55:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 13:22, JDX pisze:

    > No i co z tego? Zadałeś pytanie i dostałeś odpowiedź. Żadne tłumaczenia
    > nie zmienią faktu, że niektórzy katoliccy Irlandczycy
    > podkładają/podkładali bomby.

    E no stary.. Takich przykladow to jest cala pierwsza i druga wojna
    swiatowa. To nic, ze ma go..no z tematem wspolnego, ale robi wieksze
    wrazenie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2016-03-23 14:03:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 13:42, Maniek4 wrote:
    [...]
    > I ten oglad zewnetrzny zapewnia Ci wiedze o wlasnosci stajni na parkingu?
    No pewnie. Zawożę oraz jeżdżę pod świątynię po odbiór starszego,
    wierzącego i praktykującego członka rodziny, staję na przykościelnym
    parkingu i widzę kto do czego wsiada / z czego wysiada.

  • 65. Data: 2016-03-23 14:06:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 13:35, JDX pisze:
> [...]
    > zamiast kupić nowy tani samochód, to kupują używki które z zewnątrz
    > prezentują się okazale, ale cały czas trzeba coś przy nich robić. :-D

    O matko. Szkoda czasu zeby to czytac a co jeszcze komentowac?

    Jasne. Mozna niepracowac.

    TK

  • 66. Data: 2016-03-23 14:08:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:41:48 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Myślisz, że Budyń przeczytał tę książkę? :)

    a przeczytał, przeczytał... Ona ostrzega a nie promuje, wiec do lewackiej akurat nie
    nalezy.

    > Przecież porządny Katolik nie czyta takiej lewackiej literatury, nie
    > ogląda lewackich spektakli, nie ogląda lewackich filmów, bo porządny
    > Katolik wie, że te wszystkie lewackie przekazy to największe zło na
    > świecie, to wcielenie szatana :)

    czasem cos sie czyta z takich ale prostu szkoda na to czasu bo tam mało wartosciowych
    rzeczy znajdziesz,

    > Dla Katolika wystarczy co mówią z ambony, bo tam mówiona jest tylko i
    > wyłącznie, jedynie słuszna prawda i jak jest tam powiedziane, że jest to
    > złe to Katolik nie musi się już sam upewniać :)

    generalnie to masz rację - jesli nie chce sie katolikowi doktoryzowac z jakies
    ideologi to wystarczy uznac za własciwe stanowisko kosciola i wg niego postepować. Mi
    akurat sie chce doktoryzowac z różnych tematów - jak dotąd bzdur w nauce kosciola nie
    znalazłem

    b.

  • 67. Data: 2016-03-23 14:13:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-23 13:55, Maniek4 wrote:
    [...]
    > E no stary.. Takich przykladow to jest cala pierwsza i druga wojna
    > swiatowa. To nic, ze ma go..no z tematem wspolnego, ale robi wieksze
    > wrazenie. :-)
    Ale co sugerujesz? Że dobrzy, bogobojni chrześcijanie, a zwłaszcza
    katolicy, a nie jakaś dzicz z Zachodu czy Rosji, to tylko ze
    szlachetnych, narodowo-wyzwoleńczych pobudek się (oraz innych)
    wyrzynali, a muzlimy to wyrzynają innych tylko i wyłącznie z pobudek
    religijnych (tudzież seksualnych -> 72 dziewice)? :-D

  • 68. Data: 2016-03-23 14:15:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 marca 2016 11:17:54 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    kiepskie wyniki, nie wiem czy ty czytaty jestes?

    > Już nie tak jak kiedyś, nawet (żeby było bardziej w temacie grupy) - mam w domu
    bibliotekę - pomieszczenie z książkami :)

    są ludzie co nie czytają - wiec pytałem, bo jak ktos nie czyta to co mu o książkach
    gadac

    > Kolejka książek do przeczytania dosyć długa, tej nawet tam nie umieszczę, to może
    bądź tak dobry i streść najważniejsze tezy.

    gender jest zły :) Poczytaj, dowiesz sie jak dzieci w przedszkolach na zachodzie uczy
    sie zachowan seksualnych, masturbacji itd. Na razie granicą jest zakaz odbywania
    stosunków seksualnych wsród przedszkolaków.

    > I szanuj dyskutantów, jeśli sam chcesz być szanowany.

    szanuję. Ale lubię otwartosc - jesli wypowiadasz sie w temacie to albo cos wiesz,
    albo chcesz sie dowiedziec.
    Wyglądało na to ze tematu nie znasz, zatem polecam książkę na ten temat.

    b.

  • 69. Data: 2016-03-23 14:17:39
    Od: r...@g...com

    W dniu środa, 23 marca 2016 12:42:42 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > [...] Po powrotach do domów jedyne
    > tematy to:
    > "... Helcia dzisiaj miała te same kozaczki co tydzień temu"
    > "... a Heniek jaką se brykę kupił, kur... skąd on miał tyle kasy?"
    >
    > Widzisz Maniuś i to nas różni, że ja nie zwracam uwagi na to jaką kto
    > furą przyjechał i czy się ubiera u Diora. Wśród Katolików, zwłaszcza na
    > wsiach do kościoła to się w większości przypadków idzie paradować i
    > pokazać, a nie modlić. Na tych, którzy nie uczestniczą w tych paradach
    > patrzą krzywo.

    To nie katolicyzm, tylko buractwo i wiocha. To jest niezwiązane z religią.

  • 70. Data: 2016-03-23 14:28:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-03-23 o 14:03, JDX pisze:
> [...]
    > wierzącego i praktykującego członka rodziny, staję na przykościelnym
    > parkingu i widzę kto do czego wsiada / z czego wysiada.

    Zaparkuj czasem pod MPO

    TK