  • 131. Data: 2014-12-15 21:45:01
    Temat: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > czyli znów "kaczynski obraził prezydenta" - ... tylko nie obraził, bo nic
    > takiego nie powiadział? Ale jest zły.

    słuchałeś? bo pieprzysz jak pobity

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2014-12-15 21:58:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >mówisz o tym filmiku gdzie z jednego parskniecia smiechem (owszem, moze i
    >nieeleganckiego) cały podkład zrobili?

    Ojej, pewno coś mu w gardle stanęło i zrobili z niego chama - żenujesz
    chłopie żenujesz, że dupa boli. Zwykły cham jako i jego brat. Kropka.

    Dodajmy drugą sytuację, gdy nieobyty głąb, nieuk pokazywał dwa palce
    Sarkozyemu, a ten nie wiedział co zrobić by ćwoka powstrzymać.

  • 133. Data: 2014-12-15 22:17:45
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > słuchałeś? bo pieprzysz jak pobity

    uprzejmie cie prosze o cytat w którym obraził prezydenta

    b.

  • 134. Data: 2014-12-15 22:21:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > uprzejmie cie prosze o cytat w którym obraził prezydenta

    znajdź sobie. trąbią o tym marszu wszystkie media.
    Mnie się nie chce udowadniać, ze białe jest białe.

  • 135. Data: 2014-12-15 23:10:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > znajdź sobie. trąbią o tym marszu wszystkie media.
    > Mnie się nie chce udowadniać, ze białe jest białe.

    napisałes ze "powinien pójść siedzieć za obrazę prezydenta" wiec liczyłem ze
    wiesz o czym piszesz i potrafisz to obronic. Pokaż że nie piszesz bzdur :)
    A wygląda na to ze jest jak zwykle - kaczor jest zły, powinien siedzieć,
    koniec dowodu. Swego czasu kaczor sie zamknął, i przez jakis czas nic, nie
    gadał - nie było sie do czego przyczepic to mu bodajże niesoł wytknął
    "nienawistne milczenie". Wy lemingi to macie dobrze, tak jakos łatwiej,
    mysleć nie trzeba, w fajnym kraju żyjecie... :)

    b.

  • 136. Data: 2014-12-15 23:25:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > napisałes ze "powinien pójść siedzieć za obrazę prezydenta" wiec liczyłem ze
    > wiesz o czym piszesz i potrafisz to obronic. Pokaż że nie piszesz bzdur :)

    za to ty wypowiadasz się autorytatywnie ow yborach w których nie
    uczestniczych i o zyciu politycznym którego nie oglądasz.

> [...]
    > koniec dowodu. Swego czasu kaczor sie zamknął, i przez jakis czas nic, nie
    > gadał - nie było sie do czego przyczepic to mu bodajże niesoł wytknął

    jak na razie to Ty wykazujesz się brakiem myślenia i brakiem chęci do
    zerknięcia poza klawiaturę.

    > Wy lemingi to macie dobrze, tak jakos łatwiej,
    > mysleć nie trzeba, w fajnym kraju żyjecie... :)

    My? To już widzisz mnie w liczbie mnogiej?

  • 137. Data: 2014-12-16 06:33:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >macie dobrze, tak jakos łatwiej, mysleć nie trzeba, w fajnym kraju
    >żyjecie... :)

    Tak, macie dobrze pisiaki, cala "argumentacje" wam podstawia, w centrali
    (np. ze niby pis jest atakowany "bardziej"), a jak nie podstawia odpowiedzi
    na jakiś problem, to udajecie, ze tekstu nie było (np. chamstwo prezydenta
    kaczynskiego).

  • 138. Data: 2014-12-16 09:16:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Dodajmy drugą sytuację, gdy nieobyty głąb, nieuk pokazywał dwa palce
    > Sarkozyemu, a ten nie wiedział co zrobić by ćwoka powstrzymać.

    a w tym jest chamskiego? Gdyby jeden pokazał i to ten konkretny to bym
    wiedział. A dwa?

    Cos malutko tych przykładów... Co było do przewidzenia - bo to otoczenie
    odstawia prymitywne numery a nie prezydent.

    b.

  • 139. Data: 2014-12-16 09:30:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Ergie, odpusc sondaż. Sondaz musi "ktos" przeprowadzic, wiarygodnych
    > sondażowni brak, a zagraniczne jak sie okazalo tez sie potrafia wyłożyć.
    > Zaproponuj inną metodę.

    Dlaczego ja mam cos proponować? Powtarzam po raz eNty nie trzeba pracowni
    wystarczy że prezes wyśle swojego pracownika na zebranie koła gospodyń
    wiejskich w jakimś kraśniku i zapyta. I jak pisałem jestem pewien że już to
    zrobił.

    > Jesli chcesz metod statystycznych to takie które oparte sa o dane ktorych
    > nie sposób podważyc czyli o analizując głosy z wyborów (równiez
    > poprzednich)
    > Mam pliki z danymi z 2006 i 2010 roku, życzysz sobie?

    Ale po co? To że ktoś 4 lata temu oddał ważny głos w żaden sposób nie
    przesądza że zrobił tak też w tym roku.

    > Moze - chciałbym zeby to zbadano. Bo jesli jest jak mówisz to nie powinno
    > faworyzowac jednej partii.

    Oczywiście że powinno. Ktoś kto olewa sejmik zaznacza pierwsze nazwisko na
    pierwszej stronie i aby nie "zmarnować głosu". Tak od lat jesteśmy w mediach
    bombardowani straszeniem przed zmarnowaniem głosu i podświadomie ludzie na
    siłę kombinuję by na kogoś zagłosować, a PSL ma dwie zalety - było na
    pierwszej stronie i ma mało wrogów. Człowiek zniechęcony do PO i PiS ma
    niewielki wybór.

    > A nawej jesli uwzględnic efek książeczi to PSLowi mogło urosnąć ale
    > kosztem wszystkich pozostałych parii a nie tylko jednej, akurat
    > przypadkowo najwiekszej opozycyjnej.

    No więc urosło kosztem wszystkich, a z drugiej strony PiS stracił kosztem
    wszystkich. Sumarycznie pozostałym wyszło na +/- 0. A dlaczego PiS stracił
    to już było wielokrotnie ma obiektywnie patrząc (bez obrażania) najsłabiej
    wykształcony elektorat. Ma większe poparcie na wsiach niż w miastach a
    przypominam na wsiach głosów nieważnych było 2,5 raza więcej niż w miastach.

    Gdyby na pierwszej stronie było np. SLD to SLD by zyskało a i tak PiS by
    stracił.

    > jak mówie -wrzutka :-)

    To łatwi sprawdzić - znajdź kogoś kto brał udział w exit-pool i zapytaj.

    > i to ma preferować jedne partie, inne zaniżać, a pozostałym wyjść
    > dokładnie? :-_

    Nie to powoduje że osoby które przez własną niewiedzę lub źle poinformowane
    oddały nieważny głos zostaną policzone tak jakby oddały głos ważny

    > Nikt by nie pomyślał :)

    Nie wiem, do czego zmierzasz ale obniżasz poziom dyskusji.

    > Mało -straszliwie mało.

    Bo nie chcę robić OT. Ale to nie kaczor wysypywał na tory. On go wziął do
    koalicji, bo wygrał za słabo, zeby rządzic samodzielnie.

    Proszę Cię nie zniżaj się do tego poziomu. Nie ma obowiązku rządzenia on
    wcale nie musiał rządzić on _chciał_ i to za wszelką cenę nawet za cenę
    zrobienia Leppera wicepremierem.

    > Co wg ciebie miał zrobić?

    To co obiecywał i co _wtedy_ było możliwe koalicję z PO ze znaczną
    większością i możliwością zmiany konstytucji. Przypominam że te dwie partie
    wtedy szły w kampanii ramię w ramię bez zbytniego atakowania się nawzajem i
    nawet wcześniej był ogłoszony wstępny układ "nasz prezydent wasz premier".

    > Oddac władze platformie która i tak by wzieła leppera do koalicji?

    To już jest żałosne - tak się usprawiedliwiają przedszkolaki - "gdybym ja go
    nie uderzył to on by mnie uderzył" itp. Zrobił źle i nie ma co szukać
    usprawiedliwienia w gdybaniu że ktoś inny zrobiłby podobnie tym bardziej że
    nie ma na to żadnych podstaw.

    > I jak trzeba kaczorowi przywalic to i "kraj katolicki" sie znajdzie...

    Masz co do tego jakieś wątpliwości? Polska jest krajem katolickim - tako
    twierdzą kolejne spis y powszechne. W takiej tradycji żyjemy i nie rozumiem
    powodu by to negować mimo że to nie moja bajka.

    > Ergie, daj jeszcze kilka przykładów że kaczor "już zrobił wystarczająco
    > dużo zła by go obrzucać błotem do końca jego życia".

    Po co. Właśnie udowodniłeś że to nie ma sensu. Podałem _jawny_ przykład
    politycznego kurestwa a Ty go bronisz i usprawiedliwiasz. Po co mam podawać
    kolejne przykłady? Żebyś go dalej bronił? Szkoda na to mojego życia.

    > Porównamy je z innymi politykami (bo tylko taki mamy wybór gdy idziemy
    > głosowac) i zaobaczymy czy on jest gorszy niz inni. Z 10 przykładów
    > znajdziesz? Bo ja na tuska i owszem...

    ROTFL. To że Tusk (czy ktokolwiek inny) zrobił cos złego w _żaden_
    _absolutnie_ _żaden_ sposób nie usprawiedliwia Kaczyńskiego ani żadnego
    innego polityka.

    Każdy odpowiada za swoje czyny. Pytałeś o Kaczyńskiego odpowiedziałem o
    Kaczyńskim.

    > pokaż chamskie cytaty kaczora (i jego ludzi) a ja na kazdy znajde ci 5 od
    > strony rządowej.
    > Ja nie jestem jakims tak milosnikiem pisu ale naprawde chcialbym zeby
    > kazdego traktowac tą sama miarą.

    A czy ja nie traktuję? Czy w tym wątku napisałem cokolwiek pozytywnego o PO
    albo Tusku???
    To Ty zacząłeś temat pytając za co nienawidzić Kaczyńskiego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 140. Data: 2014-12-16 10:01:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >a w tym jest chamskiego? Gdyby jeden pokazał i to ten konkretny to bym
    >wiedział. A dwa?

    Zatem również uważaj kiedy znajdziesz się w środowisku międzynarodowym

    >Cos malutko tych przykładów... Co było do przewidzenia - bo to otoczenie
    >odstawia prymitywne numery a nie prezydent.

    Jest ich pierdyliard po co wymieniać, jak dla ciebie parskanie z premiera do
    mikrofonu i gest do innego prezydenta "chuj ci w dupę" to nic zdrożnego.