  • 21. Data: 2009-01-12 08:39:45
    Temat: Re: Zmywarka - czemu noże oddzielnie ?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Ikselka napisał:
    > To jest ażurowa, bardzo płaska plastikowa wysuwana półka z wyprofilowanymi
    > ząbkami trzymającymi każdą sztukę oddzielnie w pewnym dystansie - znajduje
    > się to wszystko pod samym górnym spryskiwaczem, a nad środkowym. Jest to

    Brzmi ciekawie, możesz podesłać jakąś fotkę? W sieci najwyżej jest
    wspomniane przy niektórych zmywarkach "i posiada szufladę na sztućce"...
    i tyle ;) Ciekaw jestem jak to wygląda - i czy np. nie stanowi problemu przy
    sztućcach z grubszymi trzonkami...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 22. Data: 2009-01-13 13:32:15
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Wkładasz, jak chcesz, razem, czy oddzielnie, ostrzem do góry, albo na dół.
    Zapis w instrukcji jest rodem z tych np. na pałeczkach do chińskiego
    jedzenia, gdzie piszą aby: pałeczek nie połykać, nie wkładać do ucha, do
    nosa itp. itd.
    Najważniejsze, żeby łyżek nie kłaść jednej na drugą, bo sie nie domyją
    Jacek