  • 151. Data: 2018-05-29 14:31:02
    Temat: Re: licznik ENERGA
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 07:39, Lisciasty pisze:

    > Jak tam ogarnęli temat? Bo tu dzisiaj czytam że Energa coś nie wyrabia...
    >
    > http://gramwzielone.pl/energia-sloneczna/31213/energ
    a-ma-problem-z-przylaczaniem-mikroinstalacji-brakuje
    -licznikow

    > L.

    Póki co to czekam, zgłoszenie poszło i na razie brak odzewu.

    Wczoraj jednak zadzwoniłem do BOK-u EnergiObrót i Pani powiedziała że
    teoretycznie mogę wysyłać prąd po założeniu licznika dwukierukowego, jak
    się dowiedziała że taki już od kilku lat mam to zmieniła wersję i
    odesłała do EnergiOperator.
    Tam z kolei oświadczyli, że mogę działać dopiero po "obrobieniu" przez
    nich wysłanego zgłoszenia instalacji

    Generalnie jedna wielka spychologia, podejrzewam, że ustawowe 30 dni
    będę czekał nim zrobię ON :(

  • 152. Data: 2018-05-29 15:51:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 14:31:03 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > Generalnie jedna wielka spychologia, podejrzewam, że ustawowe 30 dni
    > będę czekał nim zrobię ON :(

    Zaiste chujowo :/ Burdel pewnie mają, a też sporo ludzi teraz
    instaluje, już chyba ze 40 tys. instalacji w Polsce działa czy jakoś tak.
    W międzyczasie czekając obczaj jaki masz typ licznika i dlaczego Iskra ;)

    L.

  • 153. Data: 2018-05-29 16:10:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 14:31, pilocik pisze:

> [...]
    > nich wysłanego zgłoszenia instalacji
    >
    > Generalnie jedna wielka spychologia, podejrzewam, że ustawowe 30 dni

    Ciekawe czy następną odpowiedzią będzie, że nie możesz wpuszczać energii
    w sieć, gdyż Twoje urządzenia nie posiadają homologacji bądź
    zatwierdzenia typu lub też wyszło im z pomiarów, że generują zbyt dużą
    ilość harmonicznych? ;)

  • 154. Data: 2018-05-29 16:54:05
    Od: pilocik <p...@t...pl>

> [...]
    > w sieć, gdyż Twoje urządzenia nie posiadają homologacji bądź
    > zatwierdzenia typu lub też wyszło im z pomiarów, że generują zbyt dużą

    tego się boję najbardziej, znajomego przetrzymali ponad dwa tygodnie bo
    się doszukali jakiejś nieścisłości w adresie, kropka czy przecinek był
    nie w tym miejscu co trzeba i zrobili z tego problem
    Żeby było jeszcze śmieszniej, to sami się nie odezwali tylko znajomy
    musiał interweniować dlaczego to tyle trwa i takie wytłumaczenie otrzymał

    a z tymi harmonicznymi to tak na poważnie ?
    połowa monterów jacy u mnie bywali to chyba prawa Ohma nie znała, to
    gdzie im do tak tajemnej wiedzy :D

    No cóż, pożyjemy - zobaczymy, nie wiem czy będzie fajnie ale na pewno
    będzie śmiesznie

  • 155. Data: 2018-05-29 16:55:33
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 2018-05-29 o 15:51, Lisciasty pisze:

> [...]
    > W międzyczasie czekając obczaj jaki masz typ licznika i dlaczego Iskra ;)

    mam SAGEMCOM-a CX2000-9, nie bilansuje międzyfazowo, ale byłbym to nawet
    w stanie zaakceptować ( chwilowo ) by już móc włączyć maszynerię

  • 156. Data: 2018-05-29 17:21:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 29 maja 2018 16:54:06 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
> [...]
    > Żeby było jeszcze śmieszniej, to sami się nie odezwali tylko znajomy
    > musiał interweniować dlaczego to tyle trwa i takie wytłumaczenie otrzymał

    No ja się za to pałowałem z przepisaniem instalacji z teścia na siebie,
    ponad 500kWh mi w międzyczasie ukradli, no ale tak jest jak się żuczek
    kopie z koniem :(

    > a z tymi harmonicznymi to tak na poważnie ?

    Wątpię żeby na to patrzyli, dostaną certyfikat producenta i jak niby
    mieliby go podważyć? Nie ma strachu.

    > No cóż, pożyjemy - zobaczymy, nie wiem czy będzie fajnie ale na pewno
    > będzie śmiesznie

    A to to na pewno :]

    L.

  • 157. Data: 2018-06-05 17:19:07
    Temat: cd...
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    Jak długo czekaliście na odpowiedź od operatora na zgłoszenie
    mikroinstalacji?

    Można to jakoś przyspieszyć?

    Aż mnie skręca bo słoneczko ładnie świeci a maszyneria OFF :(

  • 158. Data: 2018-06-05 20:14:54
    Temat: Re: cd...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2018 17:19:08 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > Można to jakoś przyspieszyć?
    >
    > Aż mnie skręca bo słoneczko ładnie świeci a maszyneria OFF :(

    U mnie od zgłoszenia wniosku i dokumentów online poszło w niecałe
    3 tygodnie. Może dzwoń i pytaj dlaczego się opieprzają?

    L.

  • 159. Data: 2018-06-05 21:56:17
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 05.06.2018 o 20:14, Lisciasty pisze:

    > U mnie od zgłoszenia wniosku i dokumentów online poszło w niecałe
    > 3 tygodnie. Może dzwoń i pytaj dlaczego się opieprzają?
    >
    > L.

    no to mają jeszcze prawie dwa tygodnie by się wyrobili tak szybko jak u
    Ciebie, nie wiem czy poganianie nie przyniesie odwrotnego niż zamierzony
    efektu

  • 160. Data: 2018-06-06 10:54:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-05-22 o 07:26, Lisciasty pisze:

    > Odrobinę wyższym niż to w sieci bo inaczej by nie poszło :>
    >
    > L.

    Nieprawda. To nie jest prąd stały.