  • 41. Data: 2012-06-11 10:21:12
    Temat: Re: hydraulicy!!
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 czerwca 2012 22:29:33 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ty jako pierwszy powinienś tam z nimi powędrować.

    Jeśli do swoich klientów odzywasz się podobnie jak tu na grupie to nie dziwi mnie że
    masz czas na udział w certfikacjach szkoleniach i pisanie eleboratów.

  • 42. Data: 2012-06-11 10:41:34
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2012 09:19:35 UTC+2 użytkownik Budyń
    napisał:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Korozja. W wodzie kotlowej tlen z wody "ujdzie" po pierwszym podgrzaniu i
    >woda jest obojetna, w wodzie uzytkowej masz non stop >swieza wode. Zwykla
    >pompe zajedziesz w trymigach!! :)

    To jest pol biedy. Te pompy nie spelniaja warunkow sanitarnych. Korpus pompy
    bedzie plywal w wodzie.

    Pozdro.. TK

  • 43. Data: 2012-06-11 10:49:26
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości
    > to może polecicie jakąś dobrą pompę tańszą od Grundfosa z elektroniczną
    > regulacją prędkości i taką, która przy braku obiegu (wszystkie grzejniki
    > zamknięte) sama się wyłączy. Ktoś tutaj polecał Grundfos alpha 2, może
    > jest tańsza alternatywa?

    Mozesz przy pompie zastosowac zawor nadmiarowy, czy jak on sie tam zowie.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2012-06-11 10:52:51
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-06-2012 o 22:27:48 Plumpi <a...@a...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Gówno to ty masz, ale w g?owie.
    Chyba o swojej myślisz.
    PLONK

  • 45. Data: 2012-06-11 10:53:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Mnie w nowym aucie od razu zepsuła się poduszka zawieszenia
    > pneumatycznego. Zapliło sie na desce na czerwono że zawieszenie aktywne w
    > trybie awaryjnym i ograniczono prędkość do 80km/h. A samochód wydawać by
    > sie mogło z najwyższej półki :-) 2 tygodnie stał w serwisie w oczekiwaniu
    > na części.

    Bo teraz takie gow...ne samochody sie robi niestety. Maja ladnie wygladac i
    dobrze jezdzic, ile czasu to oddzielny temat.

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2012-06-11 14:46:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:

> [...]
    > (wszystkie grzejniki zamknięte) sama się wyłączy. Ktoś tutaj polecał
    > Grundfos alpha 2, może jest tańsza alternatywa?

    obawiam sie że znalezienie tańśzej alternatywy dla tych zaawansowanych pomp
    może być trudne.

  • 47. Data: 2012-06-11 16:23:04
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > i dlatego z wami gadam :-)

    Ah no właśnie. Do pitnej one sie nie nadają. Muszą być mosiężne. Do innych
    celów bez problemu. Byle nie było kontaktu z nieżącą wodą, nawet jak nie do
    picia.

  • 48. Data: 2012-06-11 16:25:09
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Bo teraz takie gow...ne samochody sie robi niestety. Maja ladnie wygladac
    > i dobrze jezdzic, ile czasu to oddzielny temat.

    Ale mnie się to stało po 8 tysiącach :-) Ale już wcześniej słyszałem w garau
    jak cykały sobie zawory bez powodu. On ma samopoziomowanie się i cały czas
    syczało i cykało w nim aż odmówił posłuszeństwa. :-)

  • 49. Data: 2012-06-11 16:27:18
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Lukasz" <w...@b...net.pl> wrote in message

> [...]
    > regulacją prędkości i taką, która przy braku obiegu (wszystkie grzejniki
    > zamknięte) sama się wyłączy. Ktoś tutaj polecał Grundfos alpha 2, może

    To może regulator temperatury z przekaźnikiem? Ale taki mechaniczny na
    bimetalu żeby sie nie zepsuł od wyładowań. Ja słyszałem, że pompy sterowane
    falownikami są czułe na burze i padają jak cała inna elektronika jak blisko
    walnie. Tak ku przestrodze....

  • 50. Data: 2012-06-11 16:40:37
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2012 00:39:56 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "ZbyszekZ" <zbyszek> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > ograniczono prędkość do 80km/h. A samochód wydawać by sie mogło z najwyższej
    > półki :-) 2 tygodnie stał w serwisie w oczekiwaniu na części.

    Citroen? Z najwyższej półki?
    Samochodów na F się nie kupuje (wiem, bo mam).

    --
    ZZ@private