  • 121. Data: 2013-10-24 08:50:25
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 08:32:59 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > ale garki za to sporo drozsze i nie wszytskie dzialaja :)
    E tam droższe. I ile tych garnków potrzebujesz?
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/30101168/
    Zestaw przyzwoitej jakości garnków za 180zł i mozna dokupywac pojedyncze

  • 122. Data: 2013-10-24 08:56:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    /
    >Zestaw przyzwoitej jakości garnków za 180zł i mozna dokupywac pojedyncze

    Jest tam wok?

  • 123. Data: 2013-10-24 08:58:07
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    W dniu 2013-10-24 08:38, Myjk pisze:
    > Wed, 23 Oct 2013 15:31:58 +0200, yarecky

    > Niezły wynik. 8-| Ile pow. użytkowej?

    Ok. 130mkw. Po podłodze trochę więcej.

    yarecky.

  • 124. Data: 2013-10-24 08:59:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie odniesie się do wjazdy na chatę - ni chuchu :-)

    To juz druga osoba, ktorej chcesz wjechac. Ja bym se np. nie zyczyl.

  • 125. Data: 2013-10-24 09:02:21
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Jest tam wok?

    To jest wlasnie ta wisienka na torcie. Kilka wokow przerabialismy i
    wracaly spowrotem do sklepow.
    Teraz tesujemy kolejny i jest szansa, ze zostanie u nas.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 126. Data: 2013-10-24 09:05:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest wlasnie ta wisienka na torcie. Kilka wokow przerabialismy i
    > wracaly spowrotem do sklepow.
    > Teraz tesujemy kolejny i jest szansa, ze zostanie u nas.

    Wok nie ma prawa dzialac wlasciwie na indukcji - z zalozenia.

  • 127. Data: 2013-10-24 09:11:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 08:56:19 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Jest tam wok?
    Do dokupienia osobno
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90207096/

  • 128. Data: 2013-10-24 09:12:46
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dla niedowiarków:
    >
    > http://img5.imageshack.us/img5/3776/b3f4.jpg
    >
    > W tym czasie był używany bojler ...

    Fajnie. A widziałeś co oznacza literka "S" przy odczycie?
    Porównałeś stan licznika z fakturą?

    Ja też byłem kozak, dopóki nie sprawdziłem rzeczywistego stanu licznika ;-)
    Energetyka kredytuje mi minimum 300 kWh...

    mcs

  • 129. Data: 2013-10-24 09:26:04
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 08:47:20 +0200, Franc napisał(a):

    > Na poważanie - bardzo mały masz pobór prądu (żeby nie napisać, że
    > zajebiście). W moim obecnym układzie (w mieszkaniu) zyżycie miałem na
    > poziomie 240 KWH miesięcznie i cały czas się zastanawiałem co tak źre.
    > Kiedyś chciałem pomierzyć poszczególne urządzenia, ale jakoś nie wyszło.

    http://img690.imageshack.us/img690/1558/o8j6.jpg

    Na czym polega różnica pomiedzy czerwcem a lipcem - nie mam pojęcia. Nic
    się w domu nie zmieniło - chyba to, że jakiś sąsiad przestał nam kraść prąd
    :-)

    --
    Franc

  • 130. Data: 2013-10-24 09:32:13
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Czytałem, że np. tunery do "Nki" na standby dużo źrą. Mógłbym rozłączać
    >modemu od netu, ruter - ale to dosyć upierdliwe jest.

    Zdziwiłbyś się ile niektóre sprzęty biorą w trybie "czuwania".
    Tuner (recorder) enki jest tutaj "idealnym" przykładem. Żre prawie tyle samo
    jak jest wlączony jak i wyłączony.
    Także komputery potrafią nieźle żreć prądu jak są "wyłączone".

    Kupić miernik i sprawdzić :)

    Ja urządzenia które za dużo żrą w trybie "podtrzymania" wyłączam jak nie
    używam , choć oczywiście wszystkiego nie da się wyłączyć ...

    Tak się mówi , kilka W i itd i później okazuje się że z tym kilku robi się
    kilkadziesiąt a nawet kilkaset W które bez sensu są marnowane ...