  • 81. Data: 2010-11-21 20:42:24
    Temat: Re: w temacie pekajacych wezykow...
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:ical04$fcd$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    >>> wiedzę. Bardzo ciężko to zrobić jak dookoła sami niedouczeni amatorzy i

    > Ode mnie także wielki szacunek dla "jedyniewiedzoncegoijedynieumioncego"
    > Kogutka ;)

    Pozwole sie dolaczyc.
    Ilosc wiedzy w polaczeniu z kultura osobista powala na kolana. Pewnie nie
    widac, ale czytajac jego teksty klecze na kolanach i spogladam nieskromnie w
    monitor spod oka, by lica posta nie obrazic nieopatrznie prostopadlym
    wzrokiem. Jakims dziwnym trafem moje wezyki skrecaja sie razem z nakretka.
    Fizyka Kludi widac z nie tego swiata.

    Pozdro.. TK

  • 82. Data: 2010-11-21 20:44:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > jesteś cham, ignorant... i nie umiesz skonfigurować swojego czytnika.

    Ale pisales to na bacznosc? :-))

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2010-11-21 20:54:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jest takie ludowe porzekadło " Jak gówno nie umie pływać to mówi ze woda
    > za
    > rzadka". Wszystko jest złe, guma zła, chińczyk źle robi, krasnale srają
    > do
    > mleka. Weź parę książek i się poucz z nich. Może się okazać że w nich nie
    > ma w
    > nich prawd objawionych, tylko praktyczne rozwiązania problemów z którymi
    > sobie
    > nie radzisz.

    Uuuu stary, Ty to jak widze doswiadczony jestes ale przez los najwyrazniej.
    Kup sobie chinskie cos, zlaczke do pexa Diamond np., poloz na pol roku i
    sprobuj pozniej rozciagnac uszczelke. Trafilo mi sie takie cos przypadkiem,
    bo kretyn instalator oddal to do hurtowni gdzie bral material na budowe,
    choc owa hurtownia w zyciu chinskim czyms takim nie handlowala. Uszczelke
    mozna bylo rozpoznac bez zadnego przygladania sie, rozpoznalem ze cos jest
    nie tak przy montazu rury. Pekniecia poprzeczne na calym obwodzie sparcialej
    gumy od lezenia, a Ty piszesz tu jakies durnoty urojone mogace tylko komus
    krzywde zrobic.

    TK

  • 84. Data: 2010-11-22 01:44:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > U&#191;ytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisa&#179; w wiadomo&#182;ci

    si&#234; okaza&#230; &#191;e w nich nie

> [...]
    > gumy od lezenia, a Ty piszesz tu jakies durnoty urojone mogace tylko komus

    Większej krzywdy niż oni sami sobie robią przez nieuctwo nikt nie jest w stanie
    im zrobić.

  • 85. Data: 2010-11-22 01:51:27
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > zrób co&#182; do diab&#179;a ze swoim news rederem, by robisz kaszank&#234;  z
    postów.

    A co mogę zrobić jak on przejmuje kodowanie poprzedniej informacji. Na mój gust
    to kamzu ma uwalone kodowanie. U mnie, u niego są krzaki. I jakoś ryja nie
    darłem z tego powodu. Jedyne co mogę zrobic to nie uzywac polskich liter.

  • 86. Data: 2010-11-22 07:08:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Większej krzywdy niż oni sami sobie robią przez nieuctwo nikt nie jest w
    > stanie
    > im zrobić.

    Podsumowując, nieukiem jest ktoś, kto ma inne zdanie, niż twoje? ;-)

    Czy zacząłeś juz pisać jakieś pamiętniki? Wspomnienia? Jeśli nie, to nie rób
    tego światu i przyszłym pokoleniom i nie zwlekaj, pisz, facet, pisz! Tyle
    zdań, tyle prawd objawionych masz do przekazania. Następne pokolenia
    czekają!

    J.

  • 87. Data: 2010-11-22 13:07:09
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Bzdura.
    Mnie się parę rozleciało nie na styku giętkiego wężyka z końcówką, ale na styku
    końcówki z jej nakrętką.
    Tu nawet by nie było różnicy, gdyby to była rurka zamiast wężyka.

    -----

    montażem.

  • 88. Data: 2010-11-22 14:12:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Ale pisales to na bacznosc? :-))

    nie, usiadłem sobie na grzędzie, w kurniku :)

  • 89. Data: 2010-11-22 14:40:32
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > U&#191;ytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisa&#179; w wiadomo&#182;ci

    > Podsumowuj&#177;c, nieukiem jest kto&#182;, kto ma inne zdanie, ni&#191; twoje? ;-)
    >
    > Czy zacz&#177;&#179;e&#182; juz pisa&#230; jakie&#182; pami&#234;tniki?
    Wspomnienia? Je&#182;li nie, to nie rób
    > tego &#182;wiatu i przysz&#179;ym pokoleniom i nie zwlekaj, pisz, facet, pisz! Tyle

    > zda&#241;, tyle prawd objawionych masz do przekazania. Nast&#234;pne pokolenia
    > czekaj&#177;!
    >
    > J.

    Mylisz sie. Nieukiem jest ten co ma inne zdanie i nie potrafi go obronić. Wężyk
    to precyzyjna konstrukcja. O szczelności tam gdzie jest zakuty decydują nie
    milimetry a może 1/10 milimetra. Zaciśniecie musi być tak zrobione żeby nie
    uszkodzić wężyka i żeby było szczelne. Jak by ten od ściskania kombinerkami
    napisał ze przerobił kombinerki. Wypiłował w nich ostrze do cięcia drutu i
    dopasował otwór tak żeby obejmował prawie całe zakucie. Czyli by zrobił
    specjalny przyrząd do przytrzymywania. To bym top poparł. Tak można. Ale nie
    ściskanie punktowe kombinerkami. A może jakimś kluczem w stylu szczypiec
    morse'a. W nich nacisk w granicach 2 ton uzyskuje się przy użyciu niewielkiej
    siły. Ile to według Ciebie jest przykręcenie z czuciem? Z czuciem jest zawsze na
    silę i pół obrotu. Tak na wszelki wypadek żeby nie leciało. W takiej sytuacji
    wężyk jest uszkodzony zanim poleciała przez niego woda. Nie musi być
    nieszczelność widoczna od razu. Ale jak będzie to bardzo szybko doprowadzi do
    dalszego uszkodzenia. I wtedy tekst. Jakie te chińczyki robią niedobre rzeczy.
    Teoria ze wężyki do kranów ktoś robi ze starych wężyków hamulcowych jest
    idiotyczna. Jest ich za mało. Z opon też nie robią, bo opony są używane przy
    budowie dróg. Zrobienie dobrze w przypadku wężyków kosztuje kilka złotych drożej
    niż zrobienie źle. Raptem potrzeba kupić jedną kształtkę z równą płaszczyzną
    współpracująca z uszczelką na jeden wężyk. Od strony kranu nie trzeba. Bo tam
    producent kranu robi równo. Przykręcenie wężyków to nie jest żadna filozofia.
    Pod warunkiem że ten co przykręca ma inteligencję trochę większą niż samotnie
    rosnące drzewo przy drodze. Dla mnie ty zwyczajnym idiotą jesteś. Nie odpisałem
    tobie. Zbyt duży zaszczyt by cie spotkał. Odpisałem komuś bezimiennemu. Takiemu
    co jest w stanie zapamiętać dłużej niż dzień to co czytał.

  • 90. Data: 2010-11-22 15:08:26
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 22 Lis, 15:40, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Mylisz sie. Nieukiem jest ten co ma inne zdanie i nie potrafi go obronić.

    Ależ broniłem. Prostym empirycznym doświadczeniem: biorę wężyk,
    nakręcam jego końcówkę na nypel, dla pełnej jasności niech to będzie
    nypel mosiężny, po czym dociągam go kluczem. Krótkim szwedem, a więc
    małą dźwignią, nie używając do tego siły, ot po prostu do wyraźnego
    oporu i jeszcze kawałek. I kurcze, wężyk mi się usiłuje obrócić.
    Zawsze, kiedy to robię, a parę wężyków już w życiu przykręciłem. Czy
    taki opis za dowód prawdziwości mojego zdania wystarczy, czy mam to
    nakręcić kamerą i na youtubie wystawić na dowód? Czy też to też nie
    wystarczy, bo przecież ty wiesz lepiej, a jak ktoś twierdzi, że jest
    inaczej, niż ty wiesz, to znaczy że jest idiota.
    Druga rzecz: zawsze wtedy brałem kombinerki i zawsze wężyk
    przytrzymywałem za zakuwkę, używając do tego celu "rurowych" szczęk
    kombinerek, a same kombinerki ściskając też bez siły, bo siła nie była
    potrzebna. Żaden z zamontowanych przeze mnie wężyków jeszcze nie pękł,
    a najstarsze pracujące do dziś mają jakoś ponad 15 lat. Tez wystarczy,
    jeśli tak napiszę, czy zdjęcia owych wężyków wraz z pisemnymi
    oświadczeniami właścicieli nieruchomości przedstawić?

    > Dla mnie ty zwyczajnym idiotą jesteś. Nie odpisałem
    > tobie. Zbyt duży zaszczyt by cie spotkał.

    Wiesz, napisałbym ci, kim ty dla mnie jesteś, ale nie wiem, czy warto.
    Napisałbym też, żebyś się zastanowił i nad tym, kto w tym wątku zrobił
    z siebie idiotę, ale to chyba też by był zbędny wysiłek. Do ciebie
    przecież to i tak nie dotrze. Takie zadufane w sobie bufony, jak ty są
    tak całkowicie zapatrzeni w siebie i we własne ego, że nic więcej tam
    wewnątrz nadętej pały się i tak nie zmieści.

    J.