  • 21. Data: 2014-10-29 20:25:23
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-10-29 17:51, k...@g...com pisze:
> [...]
    jak zainstalował gówno zwane rekuperatorem. Zawsze jest pierdolenie " a tu widzicie
    państwo -18 na zewnątrz i 21 w środku. No i chuj ze jest jak i tak nie działa. W
    Polsce działający rekuperator ma mieć powierzchnię =1/3 powierzchni wentylowanej. Jak
    dom 150 m2 to powierzchnia wymiennika minimum 50m2.

    > Nie ma danych że dobre. Bo że gówno parę razy w przeciągu kilku lat przez grupę
    przeszło. Doszło do paradoksalnej sytuacji że rekuperatprowi religianci doszli do
    wniosku że przede wszystkim komfort. Nie byli w stanie obronić od strony ekonomii.

    A masz kafelki w łazience? Bo ekonomicznie to one się nie opłacają.

  • 22. Data: 2014-10-29 20:29:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 października 2014 20:12:48 UTC+1 użytkownik adam napisał:

    > Nie bronię swojej wentylacji tylko dlatego, że ją sobie zrobiłem. Gdybym
    > jeszcze raz budował to też bym sobie zrobił, przychodzę do domu i mam po
    > prostu świeże powietrze. Tak się złożyło, że równolegle z rodzinką
    > budowaliśmy cztery domy, tamte trzy z grawitacyjną, czuć zaduszek, jak
    > się wejdzie.
    >
    > Natomiast w ogóle nie sprawdza się odkurzacz centralny. Poszło na to
    > parę złotych, a żona zasuwa wszystko na mokro, odkurzacz służy do
    > łapania much i komarów i ciem (ćmów?)

    No i super że nie masz zaduszku. Nie zmienia to fakt że rekuperatory jakie ludzie w
    Polsce montują zwyczajnie nie dają żadnych efektów ekonomicznych bo są za małe. Co do
    świeżego powietrza mogę się zgodzić. Ale świeżego i ugrzanego do jakiejś użytecznej
    temperatury już nie. Marketingowy bełkot pod nazwą sprawność temperaturowa nie
    istnieje w realu. A szczytem ignorancji była tutaj kiedyś informacja że to nic że w
    mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

  • 23. Data: 2014-10-29 20:34:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 20:25, adam pisze:

    > A masz kafelki w łazience? Bo ekonomicznie to one się nie opłacają.

    I zmywarka
    i pralka
    i suszarka
    i odkurzacz centralny
    i klimatyzacja
    i prysznic
    i wanna
    i ciepła woda
    i zimna woda
    itd(*)

    (*) w zależności do jakiego poziomu hardcore dojdziemy
    --
    Pete

  • 24. Data: 2014-10-29 20:36:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 20:29, k...@g...com pisze:

> [...]
    istnieje w realu. A szczytem ignorancji była tutaj kiedyś informacja że to nic że w
    mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    Czy jeśli w wielki mróz moje auto nie odpaliło, to znaczy, że auto jest
    do doopy?

    --
    Pete

  • 25. Data: 2014-10-29 20:53:53
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 października 2014 20:36:35 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    w mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    > Czy jeśli w wielki mróz moje auto nie odpaliło, to znaczy, że auto jest

    tak. Dlaczego piszesz doopy zamiast dupy?

  • 26. Data: 2014-10-29 20:56:47
    Od: adam <a...@w...pl>

    > I zmywarka
    > i pralka
    > i suszarka
    > i odkurzacz centralny
    > i klimatyzacja
    > i prysznic
    > i wanna
    > i ciepła woda
    > i zimna woda
    > itd(*)
    >
    > (*) w zależności do jakiego poziomu hardcore dojdziemy

    Kogutek to nawet kiedyś napisał, że nie opłaca się ogrzewać łazienki, bo
    przecież tam spędza się tylko 15 minut na dobę.

  • 27. Data: 2014-10-29 21:07:08
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 października 2014 20:56:48 UTC+1 użytkownik adam napisał:

    > Kogutek to nawet kiedyś napisał, że nie opłaca się ogrzewać łazienki, bo
    > przecież tam spędza się tylko 15 minut na dobę.

    Mądry zacytuje wszystko i do wszystkiego się odniesie. Debil tylko to co mu pasuje.
    Napisałem że mnie nie opłaca się mieć stałego ogrzewania w kiblu bo sąsiedzi z dołu
    dostatecznie dobrze mnie grzeją. I że mam tam ogrzewanie pod postacią
    termowentylatora z termostatem, uruchamianego tylko wtedy jak jest taka potrzeba
    jeśli się w pomieszczeniu przebywa.

  • 28. Data: 2014-10-29 21:48:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-29 o 20:53, k...@g...com pisze:

> [...]
    w mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    > tak. Dlaczego piszesz doopy zamiast dupy?

    Nie mam więcej pytań.

    --
    Pete

  • 29. Data: 2014-10-29 22:49:19
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 października 2014 21:48:25 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    nie istnieje w realu. A szczytem ignorancji była tutaj kiedyś informacja że to nic że
    w mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    Cieszę się że mamy taki sam stosunek do samochodu który nie chce zapalić, znaczy się
    ze jest spierdolony. Odpowiedziałem na Twoje pytanie. Przez grzeczność mógłbyś
    napisać dlaczego kaleczysz pisownie i piszesz doopy zamiast dupy. Kiedyś na onanecie
    tak było że trzeba było kombinować bo jakiś głupi chuj zrobił że dupa, chuj, kurwa
    itp nie przechodziły. Coś jak ruska telewizja. Pokazywali na jakimś importowanym z
    Rosji programie kryminalnym porozrywane ciała ludzi, urwane głowy, obcięte przez
    pociągi nogi i przecięte na pół przez pociąg zwłoki. Pamiętam że zawsze tam były po
    rosyjsku napisy co ludzie mówili. I jak mówili pizda, chuj itp to na napisach była
    pierwsza litera i wykropkowane a na fonii było piiiiii. W tłumaczeniu na polski
    lektor pomijał takie "brzydkie" wyrazy. Przyznasz że to była zajebista durnota. Tak
    przy okazji. jeszcze mi się nie zdarzyło żebym ja albo ktoś z kim jadę, jak jakiś
    dureń coś na drodze odwali, usłyszał lub powiedział " ach ty niegrzeczny". Zawsze
    jest to wydarcie się " co chuju robisz". Masz samochód?

  • 30. Data: 2014-10-30 08:01:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 29 października 2014 17:52:46 UTC+1 użytkownik
    k...@g...com napisał:

    >Ja nic nie koloruje - moze to Ty masz szare zycie? :-)

    Eno skad, dla Ciebie nawet zwracanie sie do ludzi w robocie per "Ty", to
    zdobycz :-) i swiadectwo wlasnolepszosci.

    Tak, wiem jak zakombinujesz odpowiedz.